Gå til innhold

Dame på 51 har tatt kontakt med meg på Møteplassen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er 16 år eldre enn meg.. Jeg har satt klar aldersgrense på 20-35, og jeg syns det er merkelig at det ikke kan respekteres. Tror hun da virkelig at jeg er interessert i ei på 51? Med 3 voksne unger fra før... Er vel normalt å respektere de grensene man har satt, og ikke kontakte de som utenfor preferansene..

Nå vet jeg hvordan det føles for unge kvinner å bli kontaktet av eldre menn. Skikkelig creepy, og jeg kommer enten til å svare litt surt eller bare ikke svare i det hele tatt.

Måtte bare få det ut..

Anonymkode: fd52e...5bc

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja kjedelig med alle dem som ikke kan respektere de som foretrekker partner på alder med seg selv..

Anonymkode: 7b41b...a66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun lurer jo bare på om du vil ha sex, hun skjønner jo at du ikke er interessert i forhold.

Når damer søker ned i alder på nettdating er det en litt subtil måte å si at de kun søker sex

Anonymkode: 1693f...75f

• Liker 2
Skrevet

Jentene som blir kontaktet av menn på 51 er ofte langt yngre enn 35 år óg.

Svar høflig og avvisende, eller ikke i det hele tatt. Hva får du ut av å svare surt?
Unødvendig at hun skal få en kjipere kveld bare fordi hun tok en sjans.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun lurer jo bare på om du vil ha sex, hun skjønner jo at du ikke er interessert i forhold.

Når damer søker ned i alder på nettdating er det en litt subtil måte å si at de kun søker sex

Anonymkode: 1693f...75f

Det tror jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Tipper hun ser etter litt uforpliktende kos 😉

Anonymkode: be324...4ff

• Liker 4
Gjest TheCatLady
Skrevet (endret)

Dette opplevde jeg og sikkert også andre kvinner hele tiden. Blir aldri menn kontaktet av kvinner de ikke er interesserte i? 

Jeg pleier stort sett ikke å svare, men hvis de maser så pleier jeg å avvise høflig. De fleste godtar det. 

Endret av TheCatLady
Skrevet

Tro meg, du vet langt fra hvordan det er for unge jenter å bli kontaktet av eldre menn på grunnlag av det her.

Svar høflig nei takk eller ikke svar i det hele tatt. Behøver ikke bli stygg!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tipper hun ser etter litt uforpliktende kos 😉

Anonymkode: be324...4ff

Det er heller ikke interessant for meg. Søker noe seriøst med jevnaldrende og nedover. Det står også ganske klart i profilen min.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hun er 16 år eldre enn meg.. Jeg har satt klar aldersgrense på 20-35, og jeg syns det er merkelig at det ikke kan respekteres. Tror hun da virkelig at jeg er interessert i ei på 51? Med 3 voksne unger fra før... Er vel normalt å respektere de grensene man har satt, og ikke kontakte de som utenfor preferansene..

Nå vet jeg hvordan det føles for unge kvinner å bli kontaktet av eldre menn. Skikkelig creepy, og jeg kommer enten til å svare litt surt eller bare ikke svare i det hele tatt.

Måtte bare få det ut..

Blir det samme som de som røyker som skriver når jeg har det med STOR SKRIFT i profilen at jeg ser etter en IKKE røyker. Det er respektløst …hun har nok skrevet med yngre før det er ganske mange på din alder som tar kontakt med damer over 50 så hun tror vel det er fritt frem. Bare unngå å svare … det er det jeg gjør med totalt uinteressante personer 

Anonymkode: 196ca...68b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk prøver seg bare, bare å ikke svare eller svare nei takk.

Hvis jeg skulle blitt sur hver gang noen jeg ikke ville ha kontaktet meg på et datingnettsted, så hadde jeg vært sur hele tiden.

Slapp av.. og velkommen til nettdating ;)

Anonymkode: 847c1...fda

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen etter.

Anonymkode: e44a1...338

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo bli et fint ligg, da.

Anonymkode: 3ac28...e6e

AnonymBruker
Skrevet

De vil jo teste ut hvor de har sjans de damene i 50-åra også.. Det må være lov å prøve seg, så holder det å ikke besvare meldingen. 

Anonymkode: e9530...862

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Tøvftta skrev (2 timer siden):

Tro meg, du vet langt fra hvordan det er for unge jenter å bli kontaktet av eldre menn på grunnlag av det her.

Svar høflig nei takk eller ikke svar i det hele tatt. Behøver ikke bli stygg!

Nei da, jeg skal være høflig og grei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gamle damer er ikke trange nok

Anonymkode: bd621...efa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det enda godt vi har Womanizer. Trenger ikke pikk når vi har den 👌 

Hilsen gammel dame på 43 

Anonymkode: e9530...862

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Og mannfolk lurer på hvorfor de ikke får svar fra damene de kontakter på Tinder/nettdating. Her har dere svaret, bare med rollene byttet om. Man kan jo ikke ta det som en personlig fornærmelse at man får henvendelser fra noen man ikke er interessert i. 

Anonymkode: d4a6d...9ac

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Feil stemmer ikke for alle kvinner. Dette er veldig individuelt. Har du ikke født og heller ikke har sex så krymper skjeden med alderen...Fra artikkel slik eldes du eldre kvinner som ikke har født og er uten partner kan få problemer med for trang skjedeåpning. Dette skjer fordi man ikke har et aktivt seksualliv. Mange eldre kvinner som lever alene, får trangere skjedeinngang med årene, forklarer Meyer. Noen kan bli for trange for samleie.

Anonymkode: 7b41b...a66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å ikke svare. 

Kvinner blir jo utsatt for dette hele tiden. Jeg har en tenåringsdatter, og menn i 60 årene, har kontaktet henne på sosiale medier som Facebook eller lignende fra hun var 14 år. Kan du bare tenke deg hvordan det føles.

Anonymkode: 6a038...9df

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...