AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Hva gjorde dere? Har aldri opplevd det selv, og har ærlig talt ikke hatt en partner som var opptatt av å prøve det heller. Men har så lyst til å se om vi kan få det til. Sexmessig er samleiet over ila minutter ved penetrering, så der øyner jeg lite håp, men kanskje i form av fingring i forkant? Lyst til å høre erfaringer, tips og triks, og hvordan dere utførte det praktisk. Hvordan dere lå i senga slik at det ikke blir slitsomt for dere. Hvis jeg fikk noen gode tips kunne jeg kanskje videreformidle til min mann 😉 Han utfører ikke oralsex, så jeg kan ikke tipse ham om det heller. Sexleketøy har heller ikke vært prøvd i vårt samliv. Tror han føler seg litt "truet" av det slik at jeg får meg ikke til å spørre om det. Anonymkode: fd500...3a7
proghodet Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Han utfører ikke oralsex Gjelder det begge veier? Endret 18. juli 2021 av proghodet 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 proghodet skrev (5 minutter siden): Gjelder det begge veier? Nei det gjør ikke det. Men jeg liker oralsex, og gir ham det fordi det gir meg nytelse. Han er ikke like opptatt av det, og han hadde levd helt fint uten. Men jeg gjør det av egen oppfordring fordi jeg liker det og har lyst å gi ham nytelse. Vil gjerne at han hadde det på samme vis, men slik har han det ikke, og jeg nyter ikke hvis han skulle gjort det av ren plikt. Anonymkode: fd500...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Jeg er ikke mann, men jeg prøvde meg frem med dildo, da jeg fikk lyst til å klare å få orgasme under samleie. For min del fant jeg ut at det var viktig å ikke trykke den inn med en gang, men dvele litt mot åpningen, for så å føre den rolig inn og ha tid til å ta imot den og på en måte vekke nervecellene fra åpningen og innover. Så holde rolig tempo og være veldig tilstede i å føle alt. Rett inn og straks tempo spolerte alle mine muligheter for å henge med forsto jeg. Gikk til min kjære med det jeg hadde funnet ut, og vi prøvde sammen. Viste seg at det at jeg får anledning til å bruke musklene også er viktig, og ødelegges om han bare kjører på. Nå bruker han det jeg og vi lærte ganske automatisk, og tid i starten med trykk mot åpningen og rolig start er på en måte blitt en normal del av forspillet. Han kan kjøre på etterhvert, men roer ned innimellom og passer på at jeg ikke faller av. Nå er det ikke sikkert at min oppskrift passer deg, men uansett klokt å prøve seg frem. Selv har jeg gått fra å ikke få orgasme ved samleie til å kunne få mange ved samleie. Mannen min digger endringen, og synes det er bare bra at han nå vet hva jeg trenger. Anonymkode: 17952...ca2 3
Gjest Kayo Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Lyst til å høre erfaringer, tips og triks, og hvordan dere utførte det praktisk. Hvordan dere lå i senga slik at det ikke blir slitsomt for dere. Hvis jeg fikk noen gode tips kunne jeg kanskje videreformidle til min mann 😉 Har fått det til i misjonær siden jeg får variert hoftebevegelsen i større grad enn i f. eks doggy. Starter rolig og sensuelt og bygger videre opp med mer "kraftige og intense" bevegelser. Litt teasing med å holde litt igjen av og til. Nå skal jeg ikke hevde at jeg er en ekspert eller at jeg har knekt koden fordi dere kvinner er forskjellige. Det beste rådet jeg som mann har fått angående sex er å være oppmerksom på hvordan kvinnen reagerer i forhold til hva du gjør i stedet for å kun fokusere på sin egen nytelse. Det er slik man lærer seg å kjenne sin partner i senga.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Skrevet 19. juli 2021 Nå er ikke jeg mann, men min mann "klarte ikke" å gi meg vaginalorgasme før jeg hadde fått et barn. Noe endret seg da og sexen har blitt så mye bedre. Jeg skriver "klarte ikke" fordi for min del så handler det ikke om hva han gjør, men hva vi gjør sammen. Han må jo følge meg og ikke bare kjøre på, men jeg er nødt til å bruke musklene og ta det i det tempoet jeg kjenner er deilig. Så jeg får ingen orgamse av å ligge stille og vente... Det virker som menn generelt tror at alle damer forventer at de "gir" en dame en orgasme som de gir en gave, men sannheten er jo at vi damer må jo være delaktige. Noen klarer kanskje å få det ved å ligge stille, men de må jo kommunisere hva de synes er godt og ikke. Anonymkode: 3e7a5...9b6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #7 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er ikke jeg mann, men min mann "klarte ikke" å gi meg vaginalorgasme før jeg hadde fått et barn. Noe endret seg da og sexen har blitt så mye bedre. Jeg skriver "klarte ikke" fordi for min del så handler det ikke om hva han gjør, men hva vi gjør sammen. Han må jo følge meg og ikke bare kjøre på, men jeg er nødt til å bruke musklene og ta det i det tempoet jeg kjenner er deilig. Så jeg får ingen orgamse av å ligge stille og vente... Det virker som menn generelt tror at alle damer forventer at de "gir" en dame en orgasme som de gir en gave, men sannheten er jo at vi damer må jo være delaktige. Noen klarer kanskje å få det ved å ligge stille, men de må jo kommunisere hva de synes er godt og ikke. Anonymkode: 3e7a5...9b6 Må legge til at jeg får det stort sett bare da jeg rir han. Anonymkode: 3e7a5...9b6
Gjest laPistola Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 Kjetilkasper@outlo skrev (11 timer siden): Har prøvd, og har klart det tidligere. Dem siste gangene har jeg ikke giddet ! Siden jeg har liten og tynn penis, så funker det jo ikke med den og da blir det forventet at man skal gjøre det ved slikking eller fingring, men det er jo så inni helvete kjedelig og slitsomt og tar så vanvittig lang tid .Får krampe i både tunge og fingre...nei fy faen . Finnes noen få unntak da. 🤣🤣🤣🥳
Fioljenta Skrevet 19. juli 2021 #9 Skrevet 19. juli 2021 For meg handler det mye om samarbeid og særlig hvor tankene mine er. Noen teknikker liker jeg bedre enn andre, f.eks. sånn rugging frem og tilbake eller at pålen ikke bare går inn og ut, men kommer litt skjevt inn slik at den stimulerer skjedeveggene. Ja, og at vi ikke går for raskt på samleie. Jeg må henge med. Så noen grunne støt eller at han bare er helt ytterst en stund først, er lurt. Det er også viktig at jeg deltar, kjærtegner, beveger meg, bruker pc-musklene og slikt. 🤗 Huff, det høres ut som om det er mye å tenke på, men det er egentlig ikke det. 😂 Jeg bare legger merke til hva jeg liker der og da og så lar vi det guide oss. Andre ganger lar vi noe annet guide oss og gjør noe annet. For meg er tross alt ikke orgasmen det viktigste, men at vi nyter sammen. Blir vi for opphengt i orgasmer, så blir det mer et prestasjonsløp enn nytelse. Synes jeg. 🙄 Jeg har forresten samlet en hel haug tips om vaginale orgasmer her. 💜 1
Katten.2.0 Skrevet 19. juli 2021 #10 Skrevet 19. juli 2021 Jeg har 'klart' det en del ganger. Stort sett bunner det ut i mye kommunikasjon, tillit, eksperimentering og å ikke stresse med det. Det virker jo som at du og din partner ikke er på bølgelengde når det kommer til sex, og sånn sett ville jeg ikke hatt store forventninger, dessverre.
Bamseklemmer Skrevet 19. juli 2021 #11 Skrevet 19. juli 2021 For å oppleve en vaginal-orgasme, er trent bekkenbunnsmuskulatur av knipeøvelser det viktigste. Godt utviklet muskulatur forsterker det nevromuskulære ledningnettet som gjør skjeden blir mer følsom. Å bruke disse musklene aktivt hjelper også for å pumpe blod til skjedeveggene, altså som gjør skjeden trangere og gir mer friksjon under samleiet. Trangere skjede gir økte gleder og fordeler for begge... I tillegg til at kvinner raskere får sterkere og smidigere muskler, gir den ofte kvinner bedre kontakt med skjeden og større glede av å få vaginal-orgasme. Knipeøvelser setter også en effektiv stopper for urinlekkasje, gjør ofte også sexlivet bedre for de som sliter med det... En øvelse som jeg synes er en suksessfaktor med vaginal-orgasme, er å ha penis inni skjeden når begge tar knipeøvelser (uten penetrering). Kombiner dette med å kjæle hverandre med føttene, tungekyss, kyss på øreflipper og hals, stryking på rygg og rumpe, lag smattelyder, pust høyere og nært ørene. Jo mere vi gjør av behagelige og tennende opplevelser, jo nærmere ligger orgasmen. Noen ganger må jeg flytte fotstillingen, for at hun skal oppleve vaginal-orgasme. Det har iallefall noe med bekkenbenet og muskulaturen å gjøre, uten at jeg vet helt hvorfor. Noen som vet? Noen kvinner synes nok det er frustrerende, at de ikke klarer å få orgasme under penetrering. Og mannen kan føle seg ubrukelig som partner. Dette er jo et felles lite problem for begge, så det å kommunisere, finne kunnskap, lære seg veien til orgasme er nok både smart og lærerikt. Gjør man dette i felleskap blir gleden desto høyere hvis de lykkes... Isteden for ser vi så alt for ofte på forum at det er kommunikasjonsvikt, klager på hverandre, fastlåst og urokkelig på at ting ikke hjelper eller at "vi har prøvd alt". "Alle problem kan løses hvis man er positiv, negativitet blir det bare problem av" (Bamseklemmers visdomsord)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå