Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

IKM var i går men ingen mensen er kommet så langt. Tok en test på fredag tidlig og det var så vidt en veldig svak svak strek på den. Merker at jeg er spent, nervøs men også redd for at kanskje mensen kommer likevel? 
Føler også at testen kanskje skulle slått mye mer ut på fredag hvis jeg faktisk skulle vært gravid eller hvilken erfaring har dere?

håpet er jo super sterkt men tørr ikke tenke altfor positivt enda.. 

Anonymkode: fbada...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv clearblue. Den er veldig sikker og gir deg ett klart svar. De andre testene er veldig misvisende pga strekene. Til slutt ser man streker som egentlig ikke er der,men som kun er innbilt 

AnonymBruker
Skrevet
Minamemina skrev (1 time siden):

Prøv clearblue. Den er veldig sikker og gir deg ett klart svar. De andre testene er veldig misvisende pga strekene. Til slutt ser man streker som egentlig ikke er der,men som kun er innbilt 

Den digitale tenker du på?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis streken er veldig svak nå, så kan det være kjemisk. Har hatt det to ganger, men streken har bare vært veldig svak. Mensen har kommet to-tre dager over ikm. Håper du har baby-strek da ❤️

Anonymkode: 8f0d5...552

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun graviditetstest vil kunne bekrefte en eventuell graviditet. Krysser fingrene for deg!

Anonymkode: 4f088...142

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvis streken er veldig svak nå, så kan det være kjemisk. Har hatt det to ganger, men streken har bare vært veldig svak. Mensen har kommet to-tre dager over ikm. Håper du har baby-strek da ❤️

Anonymkode: 8f0d5...552

Uff det var trist å lese fordi sist jeg opplevde en veldig svak strek var i April og da kom mensen 10 dager på overtid.. 

så håper og krysser fingrene for at det ikke er tilfellet denne gangen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kun graviditetstest vil kunne bekrefte en eventuell graviditet. Krysser fingrene for deg!

Anonymkode: 4f088...142

Joda! Men drøyer litt med å ta neste fordi jeg kvier meg til om det blir negativt.. så lenge er det jo et positivt tegn at mensen er sen med 3 dager men samtidig er jeg så engstelig for at om testen ikke blir sterkere, at den kanskje er noe galt med meg siden mensen tuller seg sånn.

Skrevet

Hvorfor tar du ikke bare clearblue digitale gravid test? Den gir deg ett klart svar. Gravid eller ikke gravid. 

Må nevne at jeg også har hatt kjemisk graviditet og testen viste gravid! Clearblue altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...