AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Hei alle sammen. Det er vanskelig å skrive om dette men vet at flere er i samme situasjon som meg. Jeg har tidligere prøvd å bli gravid. Brukte masse penger på tester og ble helt manisk. Klarte å bli gravid og ble overlykkelig men så mistet jeg barnet ganske tidlig.. Nå prøver vi igjen. Har dessverre blitt helt manisk på disse testene. Kjøpte billig tester og fikk sterke streker både på fredag og lørdag. Noe som stemmer med kalenderen min som viser når jeg skal ha eggløsning. Men idag tok jeg clearblue digital test og den var helt blank.. er det da ingen sjanse for å bli gravid de neste dagene? Står i kalenderen at det fortsatt er høy sjanse idag mandag og tirsdag men ble så utrolig skuffet.. er løpet kjørt for å prøve mer? Vi har hatt samleie jevnlig hele denne uken pluss dagene/dagen jeg skulle ha eggløsning.. testen nedenfor er fra fredag Anonymkode: ffde8...6dc
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Hvorhvir ble du skuffet hvis dere har hatt samleie hele uken? Dere har da en god sjanse da😊 Anonymkode: e97ba...ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå