Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som var 165 høy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du vært sammen med en mann som var 165 høy?

Anonymkode: afb64...05a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke faen

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke være bastant, men med mindre han var drømmemannen på alle andre punkt, så er svaret nei. Men det er fordi jeg er 179 selv, og har en lei tendens til å føle meg stor å klumpete når jeg er med venner på 160.

Anonymkode: 473ba...b5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en som var ca rundt den høyden. Jeg er 163 selv. Elsker man noen så ser man bort fra sånne overfladiske ting som høyde o.l. 

Det sagt så må jeg si at når ting begynte å gå dårlig og bruddet etterhvert var et faktum, så var det herlig å date HØYE menn. Jeg er petite, men følte meg svær i forholdet med eksem fordi han var tynn og hengslete selv. 

Å bli holdt rundt av en på 180+++, bli løftet og "herjet" med er virkelig den diggeste følelsen i verden når du i flere år har vært vant til en som blir mindre enn deg når du tar på deg høye heler. Jeg er tilbake til å føle meg liten og petite igjen ☺

Anonymkode: cdd55...dc1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Eksen var 163, og hadde pikk på størrelse med en kort blyant, og var utro med alle som gadd, fordi han hadde så lav selvtillit og psykiske problemer. 

Du kan forresten aldri gå i høye hæler, og menn i den høyden er ofte litt for…. Feminine..

Anonymkode: 123f9...a1c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 165 cm selv (kvinne). At mannen var 165 cm hadde ikke vært noen dealbreaker for meg, men da håper jeg at resten av ham veier opp for det. F eks snill, sporty, selvsikker og trygg jobb. Så lenge du har andre kvaliteter som veier opp så har det ikke noe særlig å si. Gjennomsnittskvinner er 167 cm så det burde ikke bli så altfor vanskelig så lenge du ikke går for de som er 10/10 utseendemessig. For de vil nok gå etter de som er på samme utseendemessig nivå som dem selv.

Anonymkode: 91308...34a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg føler med stor og feit ved siden av så små menn.

Anonymkode: 09fc2...1fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Lave menn er som regel incels, har dårlig jobb, dårlig økonomi, dårlig helse, dårlig livsstil og lever et generelt tristere liv enn andre. 

Anonymkode: 66fdf...5b0

AnonymBruker
Skrevet

De mennene jeg kjenner som er 170 eller under har aldri vært i nærheten av en dame

Anonymkode: 6a31a...c95

AnonymBruker
Skrevet

Nei, trolig ikke. Er 1. 63 selv og foretrekker menn på rundt 1.80. 

Anonymkode: 78f0c...29f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei…

Anonymkode: a02df...743

AnonymBruker
Skrevet

Nei, for jeg er høy selv. Skal selvsagt aldri si aldri, men det er jo mange kvinner som er lavere enn 165, så det blir neppe noe stort problem å finne noen. 

Anonymkode: d7115...498

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Lave menn er som regel incels, har dårlig jobb, dårlig økonomi, dårlig helse, dårlig livsstil og lever et generelt tristere liv enn andre. 

Hva er disse påstandene basert på?

Anonymkode: d7115...498

• Liker 15
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Samme som meg? Det hadde ikke spilt noen rolle.

Endret av Hvemsomhelst
AnonymBruker
Skrevet

Er jo dverg størrelse jo… Ikke søren. Sånne menn kan importere damer fra utlandet😜

Anonymkode: 9e548...124

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er fordi lave menn blir diskriminert. Lov å bruke hue å tenke på hvorfor ting er som det er.

Anonymkode: 17290...43a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (11 minutter siden):

Ikke faen

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De mennene jeg kjenner som er 170 eller under har aldri vært i nærheten av en dame

Anonymkode: 6a31a...c95

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jo dverg størrelse jo… Ikke søren. Sånne menn kan importere damer fra utlandet😜

Anonymkode: 9e548...124

Utrolig mange frekke og ufine svar her. 

Det er helt greit å ha andre preferanser, men disse svarene er totalt hjernedøde.

Anonymkode: 09fc2...1fe

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kunne jeg nok, dersom jeg var singel. Er bare 157 cm selv, så det hadde gått fint. Tror ikke bestefaren min var særlig mye høyere enn 165 og han var en fantastisk mann (med god jobb, god økonomi, god livsstil etc.). Bestemor var for øvrig høyere enn han. Nå ble det til at jeg forelsket meg i en på over 180 cm, men det var ikke høyden jeg falt for der. :)

Anonymkode: 2a5f5...e33

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 157 selv, så 165 er mer enn høyt nok for meg 🙂 

Anonymkode: d6763...fa1

• Liker 4
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Herregud, for noen merkelige meninger og fordommer…….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...