Gå til innhold

Jeg har aldri opplevd at noen har flørtet med meg - er jeg bare treig i oppfattelsen eller bare veldig stygg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at noen har flørtet med meg - er jeg bare treig i oppfattelsen eller bare veldig stygg?

Anonymkode: c07d9...69a

Videoannonse
Annonse
Gjest TheCatLady
Skrevet

Ikke jeg heller tror jeg. Jeg har opplevd at menn smiler til meg og at menn har vært hyggelige mot meg, men jeg tror ikke at de flørter av den grunn. 

Jeg er ganske sjenert da og ikke flink til å flørte selv. Tenkte lenge på meg selv som stygg, men nå tror jeg at jeg ser helt vanlig ut. Folk som er imøtekommende blir kanskje lettere flørtet med. 

Skrevet

Det er mange ulike måter å flørte på, ikke alle er like gode på tydelige sjekketriks, så noen prøver seg kanskje på andre metoder for tilnærming eller for å bli kjent med en person.. så det kan godt hende noen har flørtet med deg uten at du har oppfattet det som flørting😉

• Liker 4
Gjest parkeringsvakten
Skrevet

Folk kan syntes en er attraktiv- uten å flørte. En ting er å føle noe, er noe helt annet å ta steget ut å flørte

Hvor mange som du har syntes var attraktive har du flørtet med, ts?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri i mitt 40-årige liv opplevd å bli flørta med heller. Men jeg er mann da, så er nok ikke like uvanlig. Men opplever heller nesten aldri at noen fra det motsatte kjønn smiler eller er hyggelig da. Det er vel en sorg i livet for å være ærlig, så føler med deg ts

Anonymkode: b83d5...d73

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Anonymkode: c07d9...69a

Antagelig har du ikke tatt til deg signaler på flørt, og/eller du virker ikke åpen for det. Ingen vil flørte med noen som det virker som om kommer til å si nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror vi begge er stygge.

Anonymkode: 88581...ce9

AnonymBruker
Skrevet

Er nok fordi du ikke virker åpen for flørt 

Anonymkode: 63c27...9bd

AnonymBruker
Skrevet

Er du en litt lukket og introvert type? Det henger nok mer sammen med din oppførsel enn ditt utseende. Hvis du tør å tulle litt med andre, så vil de tørre å tulle tilbake igjen. 

Lettere sagt enn gjort, I know... 😕

Anonymkode: 96268...cb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen har noensinne flørta eller smilt til meg heller. Men så har jeg en ekstrem-versjon av resting bitch face, så det ser nok ut som jeg kommer til å slå dem rett om de prøver seg. Jaja.

Anonymkode: 07f31...375

AnonymBruker
Skrevet

Godt mulig du bare er treg og ikke tar signalene. Jeg er litt sånn selv. Er så naiv at jeg tror alle menn bare vil være venn jeg 😂 Med meg må man være tydelig! Jeg er en person som tuller mye uten at jeg legger noe mer i det, så når noen gjør det tilbake tror jeg liksom at de mener det på samme måte som jeg selv gjør. Det gjør de altså ikke har jeg funnet ut 😅 

Anonymkode: 39c4b...5ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mer sannsynlig at du ikke har oppfattet forsøk på flørt enn at du er for stygg til å bli flørtet med.

Anonymkode: 3dcd0...fdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kroppsspråk står for 90% av det vi sier. Ifølge en politipsykolog er kroppsspråket det man skal tro på om det man sier ikke samsvarer. (I forhør for eksempel kan en person blånekte at vedkommende vet noe, men kroppsspråket avslører at man vet.)

Lær signalene innen kroppsspråk så ser du om det flørtes eller ikke. Bli bevisst på dine egne signaler og. Etter at jeg begynte å lese meg opp om det, introverte sjenerte meg, så har jeg funnet ut av jeg har blitt flørtet med før, men pga det over har jeg ikke skjønt signalene. 
Her er hvordan kvinner flørter: 

http://bodylanguageproject.com/articles/how-to-read-body-language-of-women-how-to-read-over-50-sexual-cues-of-female-body-language-for-flirting-part-ii/

Generelt om kroppsspråk innen det meste: 

https://e-edu.nbu.bg/pluginfile.php/331752/mod_resource/content/0/Allan_and_Barbara_Pease_-_Body_Language_The_Definitive_Book.pdf

Begges:

https://www.betterhelp.com/advice/body-language/22-examples-of-body-language-attraction/

Anonymkode: 79665...a7d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...