Gå til innhold

Bobiler overalt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Altså, jeg skjønner at bobiler som kjører sent kan være irriterende, men er det ikke en fin tid til å ta det rolig, nyte utsikten, og slappe av litt? Jo høyere fart, desto mer skjerpet må du være, og du får kortere tid til å reagere.

Det er også bedre at sjåføren i bobilen tar det rolig slik han/hun mener er forsvarlig. At en bobil kjører i fartsgrensa eller fortere, og skaper en ulykke, fører til enda mer kø i trafikken. Rart at alle skal bli så sure på de som kjører litt seint, men ikke de som skaper ulykker. Det er jo de som sinker trafikken.

Anonymkode: b7790...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 18.52):

Altså, jeg skjønner at bobiler som kjører sent kan være irriterende, men er det ikke en fin tid til å ta det rolig, nyte utsikten, og slappe av litt? Jo høyere fart, desto mer skjerpet må du være, og du får kortere tid til å reagere.

Det er også bedre at sjåføren i bobilen tar det rolig slik han/hun mener er forsvarlig. At en bobil kjører i fartsgrensa eller fortere, og skaper en ulykke, fører til enda mer kø i trafikken. Rart at alle skal bli så sure på de som kjører litt seint, men ikke de som skaper ulykker. Det er jo de som sinker trafikken.

Anonymkode: b7790...3c3

Poenget er vel å være bevisst på å svinge av og slippe folk forbi når det er mulighet for det. 

Anonymkode: 19cc7...c43

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Nå er vi kommet hjem igjen. All den tid vi var på veien fant vi én - 1 - bobil av hundrevis som holdt fartsgrensen. Men i svinger slakket også den av...og hadde sin egen kø med seg. Jeg spyr! Broren min kjørte hjem fra Oslo til Bergen i går natt på litt over fem timer. Vi brukte like mye tid på halve strekningen på dagen i dag.

Anonymkode: 5beb8...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...