AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #21 Del Skrevet 19. juli 2021 Altså, jeg skjønner at bobiler som kjører sent kan være irriterende, men er det ikke en fin tid til å ta det rolig, nyte utsikten, og slappe av litt? Jo høyere fart, desto mer skjerpet må du være, og du får kortere tid til å reagere. Det er også bedre at sjåføren i bobilen tar det rolig slik han/hun mener er forsvarlig. At en bobil kjører i fartsgrensa eller fortere, og skaper en ulykke, fører til enda mer kø i trafikken. Rart at alle skal bli så sure på de som kjører litt seint, men ikke de som skaper ulykker. Det er jo de som sinker trafikken. Anonymkode: b7790...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #22 Del Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 18.52): Altså, jeg skjønner at bobiler som kjører sent kan være irriterende, men er det ikke en fin tid til å ta det rolig, nyte utsikten, og slappe av litt? Jo høyere fart, desto mer skjerpet må du være, og du får kortere tid til å reagere. Det er også bedre at sjåføren i bobilen tar det rolig slik han/hun mener er forsvarlig. At en bobil kjører i fartsgrensa eller fortere, og skaper en ulykke, fører til enda mer kø i trafikken. Rart at alle skal bli så sure på de som kjører litt seint, men ikke de som skaper ulykker. Det er jo de som sinker trafikken. Anonymkode: b7790...3c3 Poenget er vel å være bevisst på å svinge av og slippe folk forbi når det er mulighet for det. Anonymkode: 19cc7...c43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #23 Del Skrevet 5. august 2021 Nå er vi kommet hjem igjen. All den tid vi var på veien fant vi én - 1 - bobil av hundrevis som holdt fartsgrensen. Men i svinger slakket også den av...og hadde sin egen kø med seg. Jeg spyr! Broren min kjørte hjem fra Oslo til Bergen i går natt på litt over fem timer. Vi brukte like mye tid på halve strekningen på dagen i dag. Anonymkode: 5beb8...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå