Gå til innhold

Hvilke dager og klokkeslett er det mest utvalg i halvpris/utgåtte varer-disken? -

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Din erfaring? 

Kl 07 når det åpner eller kl 22 eller midt på dagen? 

Fredag eller mandag? 

Anonymkode: 86e26...138

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs helt på butikken. Hos min butikk er det tirsdag og torsdag da de får nye varer. Da byttes det som nærmer seg dato

Anonymkode: e7af5...5a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På min kiwi, før kl 9. de rydder i datovarer hver dag, så det er stort sett noe i disken tidlig på dagen. 

Anonymkode: ad26a...f0b

AnonymBruker
Skrevet

Opp

Anonymkode: 86bdb...be8

Skrevet

Jeg handler ofte i 9 tiden, da driver de ofte å fyller opp dato-disken i meieriavdelingen. 

AnonymBruker
Skrevet

Opplever det ulikt. Jeg handler som regel en gang mellom kl 1200-1600. Store variasjoner. På min lokale Meny så har de ikke en egen disk. Men varene ligger til redusert pris der de hører hjemme. Det synes jeg er greit. Da slipper man at noen står foran disken i evigheter og velter over omtrent alt som ligger der. Veldig kjekt å finne f.eks kylling til nesten halv pris når man går til disken med kylling fordi man har tenkt å lage tikka masala. 

Men der hvor det er halvpris-disker er det stort sett det samme som går igjen. Noe pålegg (ofte skinke), diverse oster (ofte litt most, alle tar på / de ligger under alt annet), veldig dvaske poser med salat, veldig brune bananer, av og til en pakke laks eller kylling, diverse dipper/sauser, en pakke pølse. 

Anonymkode: 7757f...5c5

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

På Kiwien jeg jobber på, begynner jeg på datorunden 2130 alle kvelder jeg jobber, bortsett fra lørdag, for da må man beregne en ekstra dag og begynner ca 2030. Kommer alltid et par stamkunder som skal karre til seg først, og står og maser på om jeg ikke "kan ta denne først, og denne må jeg ha, har du virkelig ikke tid til å ta denne for meg??" må gå frem og tilbake på apper på terminalen for å gjøre dette, og så lete videre etter neste datovare igjen. Nå har jeg begynt å gjemme printeren inne på lager, og ta med meg hele vogna inn dit og prise ned i ro og fred når alt på lista er funnet. Så kan de lete i disken som normale tålmodige høflige folk :)

AnonymBruker
Skrevet

Hos min nærmeste butikk pleier de å fylle opp i 13-14 tiden 

Anonymkode: 88807...ac3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...