AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Din erfaring? Kl 07 når det åpner eller kl 22 eller midt på dagen? Fredag eller mandag? Anonymkode: 86e26...138
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Spørs helt på butikken. Hos min butikk er det tirsdag og torsdag da de får nye varer. Da byttes det som nærmer seg dato Anonymkode: e7af5...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 På min kiwi, før kl 9. de rydder i datovarer hver dag, så det er stort sett noe i disken tidlig på dagen. Anonymkode: ad26a...f0b
Sykepleierinnen Skrevet 20. juli 2021 #5 Skrevet 20. juli 2021 Jeg handler ofte i 9 tiden, da driver de ofte å fyller opp dato-disken i meieriavdelingen.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Opplever det ulikt. Jeg handler som regel en gang mellom kl 1200-1600. Store variasjoner. På min lokale Meny så har de ikke en egen disk. Men varene ligger til redusert pris der de hører hjemme. Det synes jeg er greit. Da slipper man at noen står foran disken i evigheter og velter over omtrent alt som ligger der. Veldig kjekt å finne f.eks kylling til nesten halv pris når man går til disken med kylling fordi man har tenkt å lage tikka masala. Men der hvor det er halvpris-disker er det stort sett det samme som går igjen. Noe pålegg (ofte skinke), diverse oster (ofte litt most, alle tar på / de ligger under alt annet), veldig dvaske poser med salat, veldig brune bananer, av og til en pakke laks eller kylling, diverse dipper/sauser, en pakke pølse. Anonymkode: 7757f...5c5 1
Gjest 123 eller noe Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 På Kiwien jeg jobber på, begynner jeg på datorunden 2130 alle kvelder jeg jobber, bortsett fra lørdag, for da må man beregne en ekstra dag og begynner ca 2030. Kommer alltid et par stamkunder som skal karre til seg først, og står og maser på om jeg ikke "kan ta denne først, og denne må jeg ha, har du virkelig ikke tid til å ta denne for meg??" må gå frem og tilbake på apper på terminalen for å gjøre dette, og så lete videre etter neste datovare igjen. Nå har jeg begynt å gjemme printeren inne på lager, og ta med meg hele vogna inn dit og prise ned i ro og fred når alt på lista er funnet. Så kan de lete i disken som normale tålmodige høflige folk
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #8 Skrevet 21. juli 2021 Hos min nærmeste butikk pleier de å fylle opp i 13-14 tiden Anonymkode: 88807...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå