AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Har noen vært langt bak i ventelisten ig likevel kommet inn? Jeg har søkt bhglærer på oslomet. Føler egt ikke dette er et populært yrke i det hele tatt men er på plas 169. Man blir jo satt rett på venteliste så jeg har et lite håp om at mange takker nei fordi jeg kan ikke tro at det er så mange søkere på den linjen. Har allerede rykket 10 plasser frem idag, og er jo 6 dager igjen til svarfristen erfaring?? Anonymkode: 77cf0...fed
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Ikke sjans. Så mange plasser er der ikke. OsloMet er superpopulær. Anonymkode: 8d72d...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 Hvor kam man sjekke ventelisteplass? Anonymkode: 10b66...c2b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke sjans. Så mange plasser er der ikke. OsloMet er superpopulær. Anonymkode: 8d72d...9a8 Ja men den linjen er ikke så populær.. kan tenke meg at folk bare setter det opp for å sette det opp og velger noe bedre. Er jo er veldig lite attraktivt yrke Anonymkode: 77cf0...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå