Gå til innhold

Svigerinne fra (…..)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan håndtere svigerinne som har laget isfront mot meg.. som ikke er mulig å snakke med, som snur seg bort når jeg snakker med henne, som ignorerer meg.. som har slettet meg fra SoMe, blokkert meg fra min brors fb, som gjør at de andre i familien føler det kleint. 
når en voksen dame på 45 år oppfører seg slik..

Anonymkode: bed1a...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å heve seg over det og oppføre seg helt normalt. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange innlegg tråder skal du lage om dette, fikk du ikke gode nok svar forrige gang?! 

Anonymkode: d4469...6d1

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Da lurer jeg på hva du har gjort, for det er ikke normalt. Tipper du har driti deg skikkelig ut! 

Anonymkode: 9cd0c...90f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har hun gjort dette?

Anonymkode: 1c207...c82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mange innlegg tråder skal du lage om dette, fikk du ikke gode nok svar forrige gang?! 

Hva snakker du om? Har ikke laget tråd om dette før. Sikkert flere som sliter med svigerinnene sine 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor har hun gjort dette?

Anonymkode: 1c207...c82

Helt ærlig så vet jeg ikke helt. Men jeg tror hun kan være fornærmet for en diskusjon vi hadde. Jeg har forklart hva jeg mente på en adekvat måte, men tror kanskje ikke hun tålte det.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da lurer jeg på hva du har gjort, for det er ikke normalt. Tipper du har driti deg skikkelig ut! 

Anonymkode: 9cd0c...90f

Vi har hatt et helt overfladisk forhold. Men vi hadde en diskusjon for en stund siden, der jeg sa på en saklig måte hva jeg mente. Alle i familien støtter meg i dette. En må kunne si fra i en familie. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva snakker du om? Har ikke laget tråd om dette før. Sikkert flere som sliter med svigerinnene sine 

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Slutt å lyv. Var en tråd som dette for bare noen dager siden hvor hun hadde blokkert deg på brorens fb også 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slik mot min svigerinne av god grunn. Så jeg mistenker at du muligens har oppført deg en smule ufint. 

Anonymkode: 56d1a...7b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Slutt å lyv. Var en tråd som dette for bare noen dager siden hvor hun hadde blokkert deg på brorens fb også 

Her støtter jeg deg 100 %. Jeg har også lagt merke til tidligere tråd (-er), og la ekstra merke til nettopp det med at hun hadde blokkert ts på brorens fb også, og det er ikke akkurat vanlig. Derfor vet vi med sikkerhet at det er samme person som har laget trådene. Det er unødvendig å lage flere tråder om nøyaktig samme sak ts! 

Anonymkode: d10f6...209

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble slettet og blokkert fordi jeg ikke gratulerte min som nybakt bestemor. Jeg gratulerte min niese og sendte barselgave til de.

Anonymkode: 135de...690

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ble slettet og blokkert fordi jeg ikke gratulerte min som nybakt bestemor. Jeg gratulerte min niese og sendte barselgave til de.

Anonymkode: 135de...690

Så leit, snakk om å bli fornærmet.. men å gå til det steget å slette og blokkere er jo ganske barnslig og drøyt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er slik mot min svigerinne av god grunn. Så jeg mistenker at du muligens har oppført deg en smule ufint. 

Det kan godt være at du har en god grunn til å være slik mot din svigerinne, men prøv å se utenfor ditt eget forhold. Selv om det er slik med deg, trenger det ikke være slik med andre. 
i min situasjon var svigerinnen min ufin og gikk langt over streken, jeg sa fra på en fin måte, og det tålte hun ikke. 
for min del må hun bare være sur og grinete, men ganske trist for resten av familien, og for ikke å snakke om barna som ikke har sett hverandre på snart et år. Vi bor på samme sted 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være at du har en god grunn til å være slik mot din svigerinne, men prøv å se utenfor ditt eget forhold. Selv om det er slik med deg, trenger det ikke være slik med andre. 
i min situasjon var svigerinnen min ufin og gikk langt over streken, jeg sa fra på en fin måte, og det tålte hun ikke. 
for min del må hun bare være sur og grinete, men ganske trist for resten av familien, og for ikke å snakke om barna som ikke har sett hverandre på snart et år. Vi bor på samme sted 

Ja hva var det hun gjorde mot deg da?

Du skriver heller ingenting om hva du svarte henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja hva var det hun gjorde mot deg da?

Du skriver heller ingenting om hva du svarte henne.

Ønsker ikke å utlevere saken her inne, men hun tok seg til rette og trampet på meg, mulig det var ubevisst. Jeg reagerte på det, og sa fra at dette ikke var greit. Sa fra på en fin måte. Hun ble veldig fornærmet og har ikke kommet seg ennå. Hvis det er det da, eneste jeg kan tenke meg det kan være. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig at du ikke ser din egen rolle i dette? Vi har ett familiemedlem som både trakkaserer og snylter i stor skala. Da måtte vi til slutt blokkere fra SoMe og holde kontakten på det minimale. Dette for å få fred og unngå at det svei sånn økonomisk. 

Anonymkode: 0200f...54d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig at du ikke ser din egen rolle i dette? Vi har ett familiemedlem som både trakkaserer og snylter i stor skala. Da måtte vi til slutt blokkere fra SoMe og holde kontakten på det minimale. Dette for å få fred og unngå at det svei sånn økonomisk. 

Anonymkode: 0200f...54d

Jeg har full oversikt over min egen rolle. Dette er din situasjon, ikke min. 
som sagt har jeg kun hatt et overfladisk forhold til henne. Vi har vel knapt meldt med hverandre på SoMe, og ved et par anledninger har hun lånt skistaver av meg, ellers kun familiemiddager hos mamma. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en svigerinne som jeg kan spare meg for, hadde hun blokkert meg overalt så er det hennes tap, ikke mitt.   Hun kan være litt mye, tar mye plass og skal alltid ha rett så jeg tar aldri igjen, går ikke i diskusjoner med henne samme hva hun kommer med.  Alle taper om man «mater trollet». Alle måter å si fra at hvordan hun turer i vei ville blitt blåst opp, hun ville blitt dødelig fornærmet, så det med å ikke ta noen kamper er nødvendig, selv om jeg innvendig koker.  Noen mennesker tar ikke kritikk bra så det å hold kjeft er ofte lurt.

Anonymkode: fa9ef...b44

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg har full oversikt over min egen rolle. Dette er din situasjon, ikke min. 
som sagt har jeg kun hatt et overfladisk forhold til henne. Vi har vel knapt meldt med hverandre på SoMe, og ved et par anledninger har hun lånt skistaver av meg, ellers kun familiemiddager hos mamma. 

Hvis dere har så lite kontakt,  hva er da problemet med at hun blokkerer deg?  Merker du det i det hele tatt?

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...