Gå til innhold

God kroppsskrubb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har tips til en god kroppsskrubb som faktisk funker? Jeg har ikke brukt noe særlig av det tidligere for jeg synes ikke de jeg har prøvd har hatt noen særlig effekt 

Anonymkode: 0367b...b77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bedre med en god eksfolieringsvott

Anonymkode: b3408...c76

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rituals til kropp. Ren til ansikt 

Anonymkode: 11d29...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aesop Geranium Leaf er fantastisk. 

Men vær forsiktig med skrubb med korn, og aldri bruk dette på den sarte huden i ansikt/hals. Det gjør større skade på sikt da det i praksis gir små riper i huden. 

Anonymkode: b62fc...110

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker kun hjemmelaget skrubb av sukker, kaffegrut, avokado og litt kokosolje. Får SILKEMYK hud av det 🥰

Anonymkode: d3a6a...dd4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 18.56):

Jeg bruker kun hjemmelaget skrubb av sukker, kaffegrut, avokado og litt kokosolje. Får SILKEMYK hud av det 🥰

Anonymkode: d3a6a...dd4

Hvordan er det med rørene i dusjen og kaffegrut? Eller hvordan gjør du det? :) Har hørt om dette før, og de sverget åså til det. Jeg er bare litt skeptisk av den grunn :) 

Anonymkode: e3c9f...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Rituals sin er fantastisk! Litt dyr, men verdt det. Ellers så liker jeg tree hut sine. Rituals har pink salt og tree hut har sukker skrubb, om jeg ikke tar helt feil :P har ikke testet alle.

Anonymkode: e3c9f...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 0.37):

Bedre med en god eksfolieringsvott

Anonymkode: b3408...c76

Helt enig, og ikke mint mye mindre søl.

Har prøvd flere forskjellige skrubber med både sukker, salt og kaffe og det blir alltid et himla søl som krever at jeg vasker ned hele dusjen etter bruk.

Synes slike billige skrubbe-hansker til 10-15kr funker mye bedre til å få vekk død hud over alt uten det evindelige sølet - også er det mye billigere og kjappere å få jobben gjort og jeg synes jeg kommer bedre til rundt om kring.

Jeg pleier å skrubbe meg med slike hansker etter at jeg har vasket håret og mens jeg har hårkur i, da er huden rukket å «mykne opp» tilstrekkelig. Så fukter jeg hanskene, gnir inn en dæsj med min vanlige kroppssåpe og skrubber i vei. Får alltid dødsmyk hud fri for nupper og keratosis pilaris - viktig med fuktighetskrem etterpå.

Anonymkode: 40f80...a0c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stemmer og for en god skrubbevott. I år ble jeg ekstremt plaget med inngrodde hår, og det eneste som har hjulpet er det. Nå har leggene blitt silkemyke.

Anonymkode: 48472...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrubbehansker sammen med salt og olje, f.eks mandelolje.  Skyll etterpå og klapp tørr. Trenger ikke å smøre deg etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...