Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg og kjæresten har vært sammen i to år, flytter sammen i august.. Men de siste ukene har vi sett hverandre en gang i uka, alt han prioriterer er jobben sin. Han slutter på jobb 17, men er der til 20-21 og får dermed ikke tid til å besøke meg. Han bor 15 min unna. Jeg må alltid ta initiativ, hvis ikke blir det mindre enn en gang i uka og.. Han er så dårlig på det, og nå er det en uke siden vi så hverandre sist og denne gangen skal jeg vente å se om han tar initiativ. Jeg jobber turnus, og lager alltid tid for oss til å møtes. Men i helgene må han gjøre rent hjemme osv.. 

Hva tenker dere om slik oppførsel? Hvor ofte møtes du og din partner? 

Anonymkode: 38b6d...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! 

Jeg og kjæresten har vært sammen i to år, flytter sammen i august.. Men de siste ukene har vi sett hverandre en gang i uka, alt han prioriterer er jobben sin. Han slutter på jobb 17, men er der til 20-21 og får dermed ikke tid til å besøke meg. Han bor 15 min unna. Jeg må alltid ta initiativ, hvis ikke blir det mindre enn en gang i uka og.. Han er så dårlig på det, og nå er det en uke siden vi så hverandre sist og denne gangen skal jeg vente å se om han tar initiativ. Jeg jobber turnus, og lager alltid tid for oss til å møtes. Men i helgene må han gjøre rent hjemme osv.. 

Stort sett hver eneste dag, det kan vær dager vi er opptatte men det er maks en dag i uken. Det at noen har så liten interesse for å treffes når dere bor 15 min unna hverandre? Det sier seg selv at noe her er galt. Er på jobben til 21? Du hører at noe her skurrer. Ingen jobber så mye overtid hver dag året rundt. Uansett du vet dette best selv, og du kan ikke leve med dette. Ta det direkte opp, og blir det ikke endring? Da vet du hva du må gjøre. Være sammen med noen som du knapt ser i løpet av uken? Dere flytter sammen? Ville leid i så fall for dette virker ikke mye stabilt.

Gjest Cisne
Skrevet

Dere ER jo ikke sammen! Altså, praktisk talt.

AnonymBruker
Skrevet
Antiviruset skrev (1 time siden):

Stort sett hver eneste dag, det kan vær dager vi er opptatte men det er maks en dag i uken. Det at noen har så liten interesse for å treffes når dere bor 15 min unna hverandre? Det sier seg selv at noe her er galt. Er på jobben til 21? Du hører at noe her skurrer. Ingen jobber så mye overtid hver dag året rundt. Uansett du vet dette best selv, og du kan ikke leve med dette. Ta det direkte opp, og blir det ikke endring? Da vet du hva du må gjøre. Være sammen med noen som du knapt ser i løpet av uken? Dere flytter sammen? Ville leid i så fall for dette virker ikke mye stabilt.

Jeg har tatt det opp, og da kommer han med bortforklaringer om at vi begge har jobbet så mye osv.. Men dette forklarer ikke mangelen på initiativ. Han sier han elsker meg og savner meg men de ordene føles som luft. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har tatt det opp, og da kommer han med bortforklaringer om at vi begge har jobbet så mye osv.. Men dette forklarer ikke mangelen på initiativ. Han sier han elsker meg og savner meg men de ordene føles som luft. 

At han sier det kan være fordi han bare «holder deg på beite». 
Han vil holde deg tilgjengelig mens han selv finner ut hva han skal gjøre. Uten at du får samme mulighet til å verken forberede deg/bearbeide eller vite hva som foregår. 
Hva det enn er som foregår som gjør at han jobber så lenge hver dag og det er du som må ta initiativ for å i det hele tatt treffe ham en gang i uka. 

Dette er utrolig dårlig gjort av de som gjør dette :( 

Anonymkode: cadee...1f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Atter en gang ikke hør på hva han sier, se alltid på hva han gjør. Handling foran ord alltid! Da har du også svaret på hva som foregår i ditt "forhold". Da gjenstår to ting, du finner deg i det eller du gjør det ikke. Det kan du bare bestemme. Jeg vet hva jeg hadde gjort. Aldri gi mer en du får, trekk deg tilbake og blir det ikke endring? Gå videre med livet ditt og finn en partner som er minst like interessert i deg som du i han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker han egentlig å flytte sammen? Høres ut som en som setter stor pris på egentid og ikke liker vike fra de vaner og rutiner han allerede har. Er godt mulig han er glad i deg allikevel men å flytte sammen slik det er nå høres ikke helt optimalt ut, sånn sett utenifra og uten å kjenne noen av dere. 

Anonymkode: 636c3...a0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette løser seg jo om et par uker. Da får du sett han hver dag. 
Har i øvrig samme problem med min kjæreste. Ferdig kl 18, men blir gjerne 23 før han er ferdig. Må vaske i helger…

Anonymkode: 0e4e3...ba9

Gjest Skogsalv
Skrevet

Han er ikke forelsket. Ikke flytt inn i august. 

AnonymBruker
Skrevet

Han sitter sikkert å snakker, eller kanskje knuller med noen i smug bak ryggen din..tror du skal revurdere sterkt den flyttinga. Han virker ikke litt forelska eller gira på deg..

Anonymkode: cab68...d38

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei! 

Høres ut som han holder på med noen andre...

AnonymBruker
Skrevet

Greit nok å jobbe mye, men ikke bare henge på jobben....om det overhodet skje....jeg hadde gått. 

Anonymkode: ee658...393

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...