Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bodd sammen siden mai ble sammen i februar. 

Har sagt jeg er usikker og fortalt alt fra gamle forhold at jeg har blitt psykisk nedbrutt og bygd meg opp på over 1 år.. 

Vi ble enige om å kutte kontakt med de fleste som vi hadde hatt en flørt med eller flørtet tone.. 

Trodde vi var på samme side men var vist ikke det.. Han sletta ikke kollegaen sin.. 

Jeg sa jeg ville lese meldingene han hadde med ho men han slettet de istede.. Sa han slettet ho også, han følger på ho Instagram og har jo på facebook.. 

Når jeg satt ved siden av han poppet meldinger fra ho opp da det sto det var god stemning osv.. 

Jeg spurte om han hadde fått kontakt med ho igjen og han beskyldte meg for å ikke stole på han og at jeg aldri legger ting bak meg.. Jeg ba han sette seg inn i min situasjon.. Han bare hadde aldri bedt om å se meldingene dine jeg sa versågod se på telefonen min du, jeg har ikke noe å skjule.. Etter det dro han ut med en kompis og byttet alle profilbilder vi hadde sammen til bare bilde av seg selv hvor flere jenter kommenterer.. 

Ja jeg er sjalu, sa jeg skulle jobbe med det.. Nå holder han ikke rundt meg lenger, kanskje jeg ligger i armkroken på kvelden og kanskje han kysser meg 2 ganger iløpet av dagen.. 

Han sa enten så er det bare meg og han noe jeg sa ja til.. Eller så kunne vi leve sammen men ha 2 forskjellige liv.. Det ville jeg ikke for da sklir vi bare fra hverandre.. 

Hva skal jeg gjøre.. 

Hjertet mitt knuser.. 

Anonymkode: 6a62d...60f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta her må legge til at han ikke har spurt om hvordan jeg har det etter abort jeg måtte ta i april/mai.. Jeg er deprimert.. Og sliter veldig med dette til tider.. Men føler ikke han bryr seg.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ta her må legge til at han ikke har spurt om hvordan jeg har det etter abort jeg måtte ta i april/mai.. Jeg er deprimert.. Og sliter veldig med dette til tider.. Men føler ikke han bryr seg.. 

Ts!!! Mente jeg 

Skrevet

Dette forholdet må vel ta slutt med en gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger er det legitimt å være sjalu......

Anonymkode: ee2d6...3af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle slettet alle på fb som jeg har hatt en flørtete tone med ville jeg nok måttet kutte mange. 

Jeg synes helt ærlig at du høres veldig eiesyk , kontrollerende og sjalu ut. Ettersom han tydeligvis ikke vil trygge deg på usikkerheten og heller velge å lyve er ikke dette forholdet liv laga. Beklager. 

Anonymkode: 022a0...fbb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis jeg skulle slettet alle på fb som jeg har hatt en flørtete tone med ville jeg nok måttet kutte mange. 

Jeg synes helt ærlig at du høres veldig eiesyk , kontrollerende og sjalu ut. Ettersom han tydeligvis ikke vil trygge deg på usikkerheten og heller velge å lyve er ikke dette forholdet liv laga. Beklager. 

Anonymkode: 022a0...fbb

Var han som sa det i starten.. At han var der for meg ikke de.. 

AnonymBruker
Skrevet
Svigermor skrev (5 timer siden):

Dette forholdet må vel ta slutt med en gang.

Hvorfor 🙄 går det ikke ann å redde? 

Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

kjære TS. Trist å høre at du måtte gjennomgå en abort ❤

Men å flytte sammen med en du har vært sammen så kort tid ,er oppskrift på katastrofe.  Jammen mye som har skjedd siden februar.  

Dette kommer ikke til å ende bra hva forholdet gjelder. Egentlig har du nok med deg selv og egne utfordringer. Når du får det bra med deg selv og er trygg i deg selv,så blir behovet for bekreftelse og tilhørighet annerledes. Pr.nå er det INGEN mann som vil klare å trygge deg. Fordi jeg tror du har et konstant tankekjør i huet og ser bevisst etter tegn på røde flagg. Det er vondt å være sjalu hele tiden. Det er også vondt å bli mistenkt hele tiden. Det i seg selv kommer til å støte ham vekk ganske kjapt. Du har heller ingen gevinst ,annet enn utløp for uro/sinne. 

Jeg er også litt sjalu av natur,så forstår mønsteret ditt. Tro meg ,- det er sjelden verdt det. ( eller territoriell som jeg foretrekker å kalle det 😎)

Overskriften din er - ingen nærhet. Du innbyr ikke akkurat til det , når piggene er ute konstant. Forsvarer ikke noen part her. Men for å ha nærhet, så må dere jo hvile i hverandre. Det tror Jeg ingen av dere gjør. 

Du trenger å finne din ro i deg selv før du innleder et seriøst forhold.  Tenk så deilig med mindre drama.  Utelukk mannfolk som er mikroutro på nett, hev lista og ta deg god tid før et  nytt samboerskap er aktuelt. Date mannen i  minst et år først. 

Du må bremse og stilne kjøret av tanker og uro. For nå går det fort i utforbakke, - uten at du er ordentlig glad ❤ Tenker også  på depresjonen du har etter aborten,så vanskelig å  være deg for tiden. Typen din ( som viser null empati der)ser jeg liten hensikt å snakke om ,da det ikke er liv laga uansett. Stopp opp nå! Ikke om 3 år og 4 kjærester frem i tid. Du fortjener det i kjærlighet til deg selv . Du trenger det også 🌷

Endret av Skogsalv
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greie med at alle skal slettes når man går inn i et forhold? 

Tror du han blir mindre frista hvis han ikke har de som venner på Facebook? At han er mindre tilbøyelig til utroskap hvis han ikke er damer hver dag? 

Du må jobbe med deg selv før du går inn i ett nytt forhold! Det er bare vondt for deg og han hvis det fortsetter sånn. 

Anonymkode: 0d7d8...abf

Skrevet

Mitt innspill er at du må jobbe med å få et godt liv for din egen del, uavhengig av om du har samboer eller ikke. For meg virker det som du har altfor stort fokus på han og hva han gjør, istedenfor å tenke på hva du kan gjøre for å ha gode dager. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har bodd sammen siden mai ble sammen i februar. 

Har sagt jeg er usikker og fortalt alt fra gamle forhold at jeg har blitt psykisk nedbrutt og bygd meg opp på over 1 år.. 

Vi ble enige om å kutte kontakt med de fleste som vi hadde hatt en flørt med eller flørtet tone.. 

Trodde vi var på samme side men var vist ikke det.. Han sletta ikke kollegaen sin.. 

Jeg sa jeg ville lese meldingene han hadde med ho men han slettet de istede.. Sa han slettet ho også, han følger på ho Instagram og har jo på facebook.. 

Når jeg satt ved siden av han poppet meldinger fra ho opp da det sto det var god stemning osv.. 

Jeg spurte om han hadde fått kontakt med ho igjen og han beskyldte meg for å ikke stole på han og at jeg aldri legger ting bak meg.. Jeg ba han sette seg inn i min situasjon.. Han bare hadde aldri bedt om å se meldingene dine jeg sa versågod se på telefonen min du, jeg har ikke noe å skjule.. Etter det dro han ut med en kompis og byttet alle profilbilder vi hadde sammen til bare bilde av seg selv hvor flere jenter kommenterer.. 

Ja jeg er sjalu, sa jeg skulle jobbe med det.. Nå holder han ikke rundt meg lenger, kanskje jeg ligger i armkroken på kvelden og kanskje han kysser meg 2 ganger iløpet av dagen.. 

Han sa enten så er det bare meg og han noe jeg sa ja til.. Eller så kunne vi leve sammen men ha 2 forskjellige liv.. Det ville jeg ikke for da sklir vi bare fra hverandre.. 

Hva skal jeg gjøre.. 

Hjertet mitt knuser.. 

Ts..Du må snakke..ikke med mannen men med deg selv!! Med din innstilling blir du så svak o forholdet ift. mannen at det kommer til å skjære seg før eller siden!

Før hadde trolig vært en fordel for deg! Beklager å si det men du må jobbe med deg selv!!! Du har fortjent bedre enn å la mannen bestemme hvordan du føler deg!!🌹

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...