Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lillemyyy
Skrevet (endret)

.

Endret av Lillemyyy
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan få litt blødninger av å ha sex. Jeg fikk det en gang, og fikk konstantert sopp. Forsvant med behandling. Hadde dratt til jordmor for å sjekke om det vedvarer for å være på den sikre siden. Prøv å finn ut om det kommer fra sjeden eller kjønnsleppene. Ofte de får en liten rift fra bl.a toalettpapir. 

Anonymkode: 185c1...1e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en blødning i uke 25. Den kom av at livmorhalsen var betent fikk jeg beskjed om. Babyen hadde det bra. Fikk beskjed om å ta celleprøve tre måneder etter fødsel bare for å sjekke at det ikke skyldtes celleforandringer.

Anonymkode: a7939...465

Gjest Lillemyyy
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 17.27):

Man kan få litt blødninger av å ha sex. Jeg fikk det en gang, og fikk konstantert sopp. Forsvant med behandling. Hadde dratt til jordmor for å sjekke om det vedvarer for å være på den sikre siden. Prøv å finn ut om det kommer fra sjeden eller kjønnsleppene. Ofte de får en liten rift fra bl.a toalettpapir. 

Anonymkode: 185c1.…

Endret av Lillemyyy
Gjest Lillemyyy
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde en blødning i uke 25. Den kom av at livmorhalsen var betent fikk jeg beskjed om. Babyen hadde det bra. Fikk beskjed om å ta celleprøve tre måneder etter fødsel bare for å sjekke at det ikke skyldtes celleforandringer.

Ok gikk denne blødningen over fort eller varte den en stund ?

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt med småblødninger og brunlig utflod. Slimhinnene er skjøre og blodfylte når du er gravid, da skal det det mindre til før det blir litt. Jeg hadde både friskt blod og brunlig utflod som kom og gikk gjennom svangerskapet, alt var bra med babyen hele veien. 

Anonymkode: 3940e...82c

Gjest Lillemyyy
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er helt normalt med småblødninger og brunlig utflod. Slimhinnene er skjøre og blodfylte når du er gravid, da skal det det mindre til før det blir litt. Jeg hadde både friskt blod og brunlig utflod som kom og gikk gjennom svangerskapet, alt var bra med babyen hele veien. 

Anonymkode: 3940e...82c

Takk for svar . Og så bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde dette flere ganger i mitt første svangerskap, blandt annet ca samtidig som deg og også rundt uke 22 - da var det heftig rødt og en koagulert klump. Alt var fint med fosteret. Slimhinnene er ekstra sårbare som gravid og det blør mye lettere ved støt etc under samleie. 

Anonymkode: 3da77...ba6

Gjest Lillemyyy
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg opplevde dette flere ganger i mitt første svangerskap, blandt annet ca samtidig som deg og også rundt uke 22 - da var det heftig rødt og en koagulert klump. Alt var fint med fosteret. Slimhinnene er ekstra sårbare som gravid og det blør mye lettere ved støt etc under samleie. 

Anonymkode: 3da77...ba6

Ok . Da håper jeg også den brune utflod/ blødning stopper helt snart 😊

AnonymBruker
Skrevet
Lillemyyy skrev (3 timer siden):

Ok gikk denne blødningen over fort eller varte den en stund ?

Den begynte etter at jeg hadde trent. Vet ikke om det var pga det eller tilfeldig. Det kom mer og mer og jeg ble veldig redd naturlig nok, men det var ikke noe fossblødning altså. Dro på sykehuset og ble undersøkt. Gynekologen smurte med en eller annen salve og blødningen stoppet ganske fort etter det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...