AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Alene med små barn i lange perioder sliter jeg spesielt om vinteren med å få trent nok. Vurderer å kjøpe et treningsapparat. Tenker at jeg kommer til å ha dårlig samvittighet om jeg ikke bruker det hvis jeg først har kjøpt det😅. Har tenkt på sånn step eller elipsemaskin, tredemølle eller romaskin. Målet er hverdagstrim foran TVen og holde formen vedlike. I tillegg kettlebells for styrketrening,fordi jeg synes det er gøyere enn vanlige vekter. Erfaringer og tips? Anonymkode: c66a0...f40
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Hadde tenkt å foreslå et rack, men ser nå at det blir feil. Tredemølle 👍🏻 Anonymkode: f4aba...5fc
Sandum.PT Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): tenkt å foreslå et rack, men ser nå at det blir feil. Tredemølle 👍🏻 Anonymkode: f4aba...5fc Tredemølle henger jeg meg på, men hadde nok selv gått for en god spinningsykkel, grunnet støyen fra tredemølle når man har andre folk i huset 🙂
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Sandum.PT skrev (52 minutter siden): Tredemølle henger jeg meg på, men hadde nok selv gått for en god spinningsykkel, grunnet støyen fra tredemølle når man har andre folk i huset 🙂 Sant. Jeg liker spinning selv, men får mer ut av mølla. Derfor det valget ☺️ Anonymkode: f4aba...5fc
Sandum.PT Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Sant. Jeg liker spinning selv, men får mer ut av mølla. Derfor det valget ☺️ Anonymkode: f4aba...5fc Får snart treningsrom i tilknytning til garasje, og da blir det mølle 😎
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #6 Skrevet 18. juli 2021 Jeg har kjøpt en sånn sammenleggbar mølle. Den går opp til 10 km/t , og det holder i massevis for min jogging. Enkel å stue sammen og tar nesten ikke plass. Så nå er det jogging foran TVen når ungene sover. Anonymkode: a5635...60a 2
MissPierce Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 Elipsemaskin 😍 Hadde det før, og brukte den mye.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har kjøpt en sånn sammenleggbar mølle. Den går opp til 10 km/t , og det holder i massevis for min jogging. Enkel å stue sammen og tar nesten ikke plass. Så nå er det jogging foran TVen når ungene sover. Anonymkode: a5635...60a Interessant, har du lenke? Anonymkode: 71dd4...c3e
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #9 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Interessant, har du lenke? Anonymkode: 71dd4...c3e https://mystuff.no/collections/populaere-produkter/products/walkingpad-r1-pro Anonymkode: a5635...60a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 Jeg gikk for tredemølle. Elsker den. Jeg er ingen treningsnarkoman, men bort sted med mye dårlig vær og er ekspert på å finne unnskyldninger til å ikke jogge eller gå ut. Hvis jeg først jogger ute, føles det som nederlag å avslutte tidlig, det er på en måte ikke vits i å jogge ute hvis jeg ikke skal ha en halvtime, minst. Og det har jeg i praksis sjelden (eller aldri, da jeg er i prosessen med å komme i form). Mølla er lavterskel, og selv om jeg ikke orker å jogge så er det lett å tenke at jeg kan ta 10 min gåtur på mølla, eller gå mens jeg ser en serie på netflix. Har som regel at jeg alltid skifter, selv om målet er 10 min i lavt tempo. Hvis jeg da plurselig føler for å gå lengre, eller jogge litt, eller gå med full stigning, så er jeg allerede i treningstøy. Unntaket er når jeg bruker den når jeg er på jobb. Har noen møter på Teams der jeg bare skal lytte, og kan logge på fra mobilen og være mutet. Da vet jeg at det blir rolig gange, ellers klarer jeg ikke å følge med. Anonymkode: eae65...bf6 1
sicario Skrevet 21. juli 2021 #11 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 17.06): Alene med små barn i lange perioder sliter jeg spesielt om vinteren med å få trent nok. Vurderer å kjøpe et treningsapparat. Tenker at jeg kommer til å ha dårlig samvittighet om jeg ikke bruker det hvis jeg først har kjøpt det😅. Har tenkt på sånn step eller elipsemaskin, tredemølle eller romaskin. Målet er hverdagstrim foran TVen og holde formen vedlike. I tillegg kettlebells for styrketrening,fordi jeg synes det er gøyere enn vanlige vekter. Erfaringer og tips? Anonymkode: c66a0...f40 Stang+vektplater eller romaskin. Med stang kan du kjøre mark, knebøy, militærpress, stående roing etc uten noe annet utstyr. Ufattelig at så mange undervurderer romaskin. Om ikke løping er noe man trener spesifikt mot, ville jeg valgt romaskin 10 av 10 ganger over mølle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå