AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Del Skrevet 18. juli 2021 Hei. Jeg holder på å skrive søknad som skal inneholde en prosjektplan og forretningsplan. Det er snakk om veldig mye penger så den må være helt prefekt! Men nå har jeg havnet i skrivebobla og kommer ikke videre. Er det noen som veit om noe som hjelper med sånne type prosjekter ? Eller noen som vet hva man kan søke på google? jeg finner bare byggledere. Anonymkode: fab4e...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Del Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei. Jeg holder på å skrive søknad som skal inneholde en prosjektplan og forretningsplan. Det er snakk om veldig mye penger så den må være helt prefekt! Men nå har jeg havnet i skrivebobla og kommer ikke videre. Er det noen som veit om noe som hjelper med sånne type prosjekter ? Eller noen som vet hva man kan søke på google? jeg finner bare byggledere. Anonymkode: fab4e...5a2 Det høres ikke ut som du er i skrivebobla, for da hadde det gått av seg selv. Hør med Innovasjon Norge om de har tips. Jeg tror de kan hjelpe med forretningsplan. Anonymkode: 3841a...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Del Skrevet 19. juli 2021 Hvordan har du tenkt å gjennomføre prosjektet, om du ikke klarer å stable på beina en prosjektplan selv? Anonymkode: e83a0...dcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #4 Del Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan har du tenkt å gjennomføre prosjektet, om du ikke klarer å stable på beina en prosjektplan selv? Anonymkode: e83a0...dcc Noen er gode på teori andre er gode i praksis. DET burde du vel vite ? Er eks derfor noen jobber som Advokat, mens andre jobber på sykehus. På jobben min har vi 5 personer som jobber i administrasjonen, de har alle utdanning innenfor det og de er veldig flinke med papirarbeidet de utfører . Jeg derimot jobber med kunder og er langt i fra flink med papirarbeid. Så i stede for å tro at jeg må kunne dette for å fullføre jobben min har jeg et mer realistisk verden syn enn deg så jeg klarer og si til meg selv at dette klarer jeg ikke bli ferdig med og trenger hjelp for å fullføre, og det er helt i orden! Vi mennesker er ikke like og det skal vi være glade for. Anonymkode: fab4e...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #5 Del Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det høres ikke ut som du er i skrivebobla, for da hadde det gått av seg selv. Hør med Innovasjon Norge om de har tips. Jeg tror de kan hjelpe med forretningsplan. Anonymkode: 3841a...f0b Jo man er i en skriveboble når man skriver og skriver men ikke kommer fremover Jeg trenger ikke tips , jeg trenger at noen skriver det for meg. På innovasjon Norge gjør dem ikke dette. Anonymkode: fab4e...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juli 2021 #6 Del Skrevet 19. juli 2021 Men hvorfor er det du som skriver prosjektplanen hvis skriving ikke er din greie? Altså: man setter ikke introverte risikosky Blondie til salgsoppgaver der det kreves hurtige avgjørelser like lite som superselger kollegaen min blir satt til å skrive årsmeldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #7 Del Skrevet 19. juli 2021 Innen hvilket felt? Anonymkode: 79d63...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Del Skrevet 19. juli 2021 Vanskelig å hjelpe deg når du ikke sier hvilket fagfelt det er innen. Om det er noe innen helse, kan du sjekke ut mal til prosjektplan hos pasientsikkerhetsprogrammet.no. Anonymkode: 791ad...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #9 Del Skrevet 19. juli 2021 Blondie65 skrev (6 minutter siden): Men hvorfor er det du som skriver prosjektplanen hvis skriving ikke er din greie? Altså: man setter ikke introverte risikosky Blondie til salgsoppgaver der det kreves hurtige avgjørelser like lite som superselger kollegaen min blir satt til å skrive årsmeldingen. Fordi at dette er et "hemmelig" prosjekt sjefen min ikke ønsker å dele med andre utenfor styret, før alt er på plass. Dette prosjektet er ikke i min ordinære jobb det er frivillig arbeid og skal rettes mot å bekjempe fattigdom ved å etablere arbeidsplasser. Så dette prosjektet skal "selges" til staten ved tilskudd i hovedsak. Jeg er prosjektleder for et team og i det normale så forklarer jeg og tegner opp hvordan jeg eller kunden ønsker at det skal være. De fikser alt bak. Jeg klarer å skrive men min plan er delt opp i stede for å fremstå som en helhet. Min plan er 1 side med formål , 2 siden med selve innholdet, 3 siden tegninger 4 siden med budsjett osv. Når man leser mine kollegaer sine så er det "gøy" og spennende og man vil bli med teksten videre. Jeg kan gjøre det "gøy" og spennende ved og snakke men jeg klarer ikke det samme med tekst. Dessverre så får jeg ikke brukt stemmen min i dette prosjektet og har derfor innsett mine begrensinger og trenger hjelp til å komme videre. Anonymkode: fab4e...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå