AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Vi er på en liten helgetur, etter å vært ute 2 timer ville dama inn å sove. Jeg sa at jeg har lyst til å gå litt mer grunnet at jeg ikke er trøtt. Ble litt grinete å sa at jeg trodde vi skulle gjøre alt sammen. Svarte at jeg er bare ikke trøtt og vill se litt her ute. Dama sa at jeg ville aldri gjort det om det var du som ville inn. Orket ikke å lage noe drama ut av dette, men sa at du har gjort det før, men la oss gå inn, jeg ser på en film eller noe. Er jeg virkelig så urimelig her? Burde jeg bare si okey, vi går hjem? Anonymkode: 6f91d...8a4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Nei, du er ikke urimelig. Hun er voksen og kan sove selv. Man kan være selvstendig selvstendig i et forhold. Du er ikke hennes unge. Anonymkode: 10563...083 14
Million Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 Det er jo unektelig ganske kjedelig om man er lys våken og den andre parten vil legge seg og sove, da. Det hadde ikke jeg giddet (å gå og legge meg midt på dagen) om jeg ikke var trøtt som en dupp selv. Skjønner godt at du ville gå litt mere rundt og utforske, du var jo våken og opplagt. Ble hun sur for dette? Det er mange som er så lettkrenket i dag. 8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi er på en liten helgetur, etter å vært ute 2 timer ville dama inn å sove. Jeg sa at jeg har lyst til å gå litt mer grunnet at jeg ikke er trøtt. Ble litt grinete å sa at jeg trodde vi skulle gjøre alt sammen. Svarte at jeg er bare ikke trøtt og vill se litt her ute. Dama sa at jeg ville aldri gjort det om det var du som ville inn. Orket ikke å lage noe drama ut av dette, men sa at du har gjort det før, men la oss gå inn, jeg ser på en film eller noe. Er jeg virkelig så urimelig her? Burde jeg bare si okey, vi går hjem? Anonymkode: 6f91d...8a4 Å sove er da ikke å gjøre ting sammen. Hun sover dessuten og du ligger der og ser i taket. Jeg skjønner ikke at verken hun eller du skal synes detter er normalt. Anonymkode: 10563...083 8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 Var dette hennes måte å hinte til sex/kos og bli lei seg fordi du ikke tok hintet? Hun har ikke noe å bli sur for uansett. Anonymkode: cecab...5ba 16
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #6 Skrevet 18. juli 2021 1 minutt siden, Million said: Det er jo unektelig ganske kjedelig om man er lys våken og den andre parten vil legge seg og sove, da. Det hadde ikke jeg giddet (å gå og legge meg midt på dagen) om jeg ikke var trøtt som en dupp selv. Skjønner godt at du ville gå litt mere rundt og utforske, du var jo våken og opplagt. Ble hun sur for dette? Det er mange som er så lettkrenket i dag. Ja, ble sur. Også fortalte at jeg ville aldri gjort det med deg. Om du ville hjem å sove, så hadde jeg blitt med, og ikke tenkt på hva jeg skal gjøre mens du sover. Så nå sitter jeg her å skriver da. Anonymkode: 6f91d...8a4 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 Ikke urimelig. Det er helt greit om man ikke vil sove, og hun skal sove. Jeg kan bli irritert om samboer ALDRI kan legge seg med meg og snakke med meg i sengen før vi legger oss, og bare vil sitte på pc hver bidige dag! Men det er fordi vi alltid hadde det så hyggelig tidligere i forholdet og pratet om alt mellom himmel og jord før vi sovnet. Savner det! Anonymkode: b2742...0da 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #8 Skrevet 18. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Å sove er da ikke å gjøre ting sammen. Hun sover dessuten og du ligger der og ser i taket. Jeg skjønner ikke at verken hun eller du skal synes detter er normalt. Anonymkode: 10563...083 Mente vell at jeg skal sitte der uansett da. Anonymkode: 6f91d...8a4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #9 Skrevet 18. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Var dette hennes måte å hinte til sex/kos og bli lei seg fordi du ikke tok hintet? Hun har ikke noe å bli sur for uansett. Anonymkode: cecab...5ba Hennes mor er her også, så ikke mye sex. Anonymkode: 6f91d...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #10 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mente vell at jeg skal sitte der uansett da. Anonymkode: 6f91d...8a4 Virker som kontroll. Anonymkode: 10563...083 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #11 Skrevet 18. juli 2021 Kanskje hun ville ha kos? Ofte når kjæresten min vil ha middagslur, ligger vi i skje på sofaen. Noen ganger sover jeg også, og noen ganger ikke. Det er uansett en veldig fin ting å ligge inntil hverandre litt. Anonymkode: 458bd...784 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #12 Skrevet 18. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Kanskje hun ville ha kos? Ofte når kjæresten min vil ha middagslur, ligger vi i skje på sofaen. Noen ganger sover jeg også, og noen ganger ikke. Det er uansett en veldig fin ting å ligge inntil hverandre litt. Anonymkode: 458bd...784 Jeg kan forstå det om vi hadde vært hjemme, men når vi er ute å reiser, så har jeg lyst til å se litt. Er greit å være trøtt, og lyst til å sove, men synes det ble litt feil at jeg må inn også. Anonymkode: 6f91d...8a4 3
Gjest Warrior Skrevet 18. juli 2021 #13 Skrevet 18. juli 2021 Ikke urimelig. Du må da få gjøre det du vil. Så får hun bare bli sur for det.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #14 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje hun ville ha kos? Ofte når kjæresten min vil ha middagslur, ligger vi i skje på sofaen. Noen ganger sover jeg også, og noen ganger ikke. Det er uansett en veldig fin ting å ligge inntil hverandre litt. Anonymkode: 458bd...784 Men da kunne hun si at det var kos hun var ute etter. Uansett ingen grunn til å bli sur, ts er ikke forpliktet til å kose med henne hver gang hun vil. Ts er heller ikke forpliktet til å sove sammen med henne. Folk må i det minste kunne legge seg på egen hånd, selv om de er i et forhold. Anonymkode: e2478...921 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #15 Skrevet 18. juli 2021 Måtte moren holde seg inne også fordi kjæresten din skulle sove kanskje? Du virker i alle fall veldig tøffel. Gå ut og utforske plassen du er på i stede for å sitte som en hundevalp å vente på at hun skal stå opp. Forstår ikke at du gidder. Typen min tar seg gjerne en dupp på dagtid når vi er på tur. Da benytter jeg sjansen til å gjøre ting han syns er kjedelig. Shopping eksempel. Men nesten så jeg tenker dette bare er trolling fra noen som kjeder seg i ferien. Anonymkode: f121e...9ee
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #16 Skrevet 18. juli 2021 Du er virkelig ikke urimelig. Hvis mannen og jeg er på tur og vi vil ha en hvil så er det jo koselig å legge seg sammen. Men om den andre ikke er trøtt så gjør den jo noe annet. Jeg kan feks finne på å shoppe litt eller gå en tur, mannen tusler kanskje litt rundt og tar seg en øl et sted. Så møtes vi bare etterpå. Enste jeg kan komme på som hadde gjort meg oppgitt var om jeg ville ha en hvil, mannen hadde gått på tur, og så hadde han kommet og ville hvile når jeg var klar for å gå ut igjen. Å sove på skift på dagtid tar jo mye tid. Men virker jo ikke som det er tilfellet her. Anonymkode: 3f011...8c9 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #17 Skrevet 18. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Måtte moren holde seg inne også fordi kjæresten din skulle sove kanskje? Du virker i alle fall veldig tøffel. Gå ut og utforske plassen du er på i stede for å sitte som en hundevalp å vente på at hun skal stå opp. Forstår ikke at du gidder. Typen min tar seg gjerne en dupp på dagtid når vi er på tur. Da benytter jeg sjansen til å gjøre ting han syns er kjedelig. Shopping eksempel. Men nesten så jeg tenker dette bare er trolling fra noen som kjeder seg i ferien. Anonymkode: f121e...9ee Alt er ikke trolling. Men du har rett det er kjedelig. Sitter i seng og skriver, dama sover med ryggen til meg. Anonymkode: 6f91d...8a4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #18 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt er ikke trolling. Men du har rett det er kjedelig. Sitter i seng og skriver, dama sover med ryggen til meg. Anonymkode: 6f91d...8a4 Jeg foreslår at du logger ut og forlater oss og går og utforsker. Anonymkode: 10563...083 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #19 Skrevet 18. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du er virkelig ikke urimelig. Hvis mannen og jeg er på tur og vi vil ha en hvil så er det jo koselig å legge seg sammen. Men om den andre ikke er trøtt så gjør den jo noe annet. Jeg kan feks finne på å shoppe litt eller gå en tur, mannen tusler kanskje litt rundt og tar seg en øl et sted. Så møtes vi bare etterpå. Enste jeg kan komme på som hadde gjort meg oppgitt var om jeg ville ha en hvil, mannen hadde gått på tur, og så hadde han kommet og ville hvile når jeg var klar for å gå ut igjen. Å sove på skift på dagtid tar jo mye tid. Men virker jo ikke som det er tilfellet her. Anonymkode: 3f011...8c9 Jeg kunne gjerne ha tatt meg en øl og en liten matbit. Takk for svar. Anonymkode: 6f91d...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #20 Skrevet 18. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Alt er ikke trolling. Men du har rett det er kjedelig. Sitter i seng og skriver, dama sover med ryggen til meg. Anonymkode: 6f91d...8a4 Skrive en lapp at du tok den en tur ut. Hva er du redd for egentlig? Anonymkode: f121e...9ee 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå