AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Hvor lang tid bruker du på å komme i orden igjen etter ferie? Få skikk på klesvask og litt større hage? Og hvor ofte ser du dine foreldre? Her sitter de og venter i min hage når jeg kommer fra ferie og forventer at jeg skal være selskapsdame hver dag etterpå. Fylle opp det tapte… Utføre oppgaver og tjenester de selv ikke har klart… Og jeg forsøker til det kjedsommelige å forklare at jeg må bare få satt på en maskin, klipt gresset, tømt postkassa, kjørt/henter noen unger hos venner og handlet litt mat… Nå er jeg hjemme på dag to og de synes tydeligvis det holder! Drakk kaffe med de både i går og tidligere i dag, men det skal være mer… Og jeg er halvveis i vaska som har hopet seg opp i 3 uker og halvveis i hagen som bortimot har grodd igjen av ugress… Må man til slutt bli sinna? Hvordan løser dere slikt som dette? Anonymkode: 83d05...8c6
Palma Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Du får sette de i arbeid 😁 Si siden dere er her kan dere hjelpe til siden vi har vært borte lenge. Klær skal vaskes og brettes, gresset klippet. Eller bare si. Koselig se dere savner oss, men akkurat nå passer det ikke så bra. Etc etc 1
Milky Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 Det store spørsmålet er hva de gjør hjemme hos dere? Send de hjem da vel
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Kok kaffe til dem, invitere dem til å sette seg ute i kroken med koppen, så svinser du rundt og gjør ditt, går til og fra. Gi dem bøker og blad. Det holder ikke at du sier du er opptatt tydeligvis, de må oppleve det. Om de går hjem fordi de synes du ikke har tid til å sitte med dem, så er det OK, "ja, det er mye å gjøre nå rett etter vi har vært borte i 3 uker, både med klesvask, husarbeid og hage! Jeg får nok snart hodet over vannet igjen" Anonymkode: 01c65...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå