AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Etter lærlingtiden så fikk jeg et vitnemål/kompetansebevis etter fullført VGS. Der står det alle programfag jeg har hatt og evt fellesfag, men jeg hadde ikke fellesfag det har jeg tatt opp som privatist. Men jeg trodde dette beviset var avgangsvitnemål siden det er det siste jeg fikk av VGS. Men det var det vist ikke. Hva er da avgangsvitnemål? Alle faga jeg har tatt står jo på dette beviset jeg lastet opp.... Dette må jo være avgangsvitnemålet i følge min logikk og i følge en som jobber med dette sin logikk. Likevel ble jeg ikke kvalifisert pga mangel på avgangsvitnemål Anonymkode: 858af...af8
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Lastet du opp bevis på fagene du har tatt som privatist da? Anonymkode: 1b8c3...c33 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Etter lærlingtiden så fikk jeg et vitnemål/kompetansebevis etter fullført VGS. Der står det alle programfag jeg har hatt og evt fellesfag, men jeg hadde ikke fellesfag det har jeg tatt opp som privatist. Men jeg trodde dette beviset var avgangsvitnemål siden det er det siste jeg fikk av VGS. Men det var det vist ikke. Hva er da avgangsvitnemål? Alle faga jeg har tatt står jo på dette beviset jeg lastet opp.... Dette må jo være avgangsvitnemålet i følge min logikk og i følge en som jobber med dette sin logikk. Likevel ble jeg ikke kvalifisert pga mangel på avgangsvitnemål Anonymkode: 858af...af8 Det er ikke tilstrekkelig å sende inn kompetansebevis. Du må i stedet få utstedt et vitnemål. Vitnemålet dokumenterer at du tilfredsstiller krav til fagsammensetning, timeantall osv. Dette gjøres vanligvis ved skolen der du først avla fag, og du må derfor overlevere kompetansebevis for privatistfagene til skolen samt bestille vitnemål. . Anonymkode: 2bc9f...497 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå