AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Jeg er en dame i tidlig 40-årene som ble skilt for ca. 5 år siden. Bruddet var mitt initiativ og eks-mannen tok bruddet svært tungt. Vi har ingen kontakt i dag. i snart 4år har jeg vært sammen med en annen mann. Han er snill, morsom og smart. Han sier jeg elsker meg, men vil ikke gifte seg. Når vi møttes kunne han knapt vente på bryllup, nå vil ha ikke. Vi har heller ingen fysisk nærhet, og jeg savner dette veldig. Sex er en ting, men bare det å kjenne hud…ligge inntil…det lengter jeg etter. Jeg er nå kommet til at tankene kretser rundt å flytte. Samtidig er jeg så redd og usikker. Alt stressete med å flytte og kjøpe ny leilighet. Er og redd jeg da blir alene og ensom resten av livet. Jeg vil ikke bli gammel helt alene. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, sitter her og gråter og er bare lei meg. Litt av en sommerferie. Anonymkode: 233bc...e77
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er en dame i tidlig 40-årene som ble skilt for ca. 5 år siden. Bruddet var mitt initiativ og eks-mannen tok bruddet svært tungt. Vi har ingen kontakt i dag. i snart 4år har jeg vært sammen med en annen mann. Han er snill, morsom og smart. Han sier jeg elsker meg, men vil ikke gifte seg. Når vi møttes kunne han knapt vente på bryllup, nå vil ha ikke. Vi har heller ingen fysisk nærhet, og jeg savner dette veldig. Sex er en ting, men bare det å kjenne hud…ligge inntil…det lengter jeg etter. Jeg er nå kommet til at tankene kretser rundt å flytte. Samtidig er jeg så redd og usikker. Alt stressete med å flytte og kjøpe ny leilighet. Er og redd jeg da blir alene og ensom resten av livet. Jeg vil ikke bli gammel helt alene. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, sitter her og gråter og er bare lei meg. Litt av en sommerferie. Anonymkode: 233bc...e77 Livet skulle jo ikke bli slik…savner en å lidenskapelig elske..og få det samme igjen. ts Anonymkode: 233bc...e77
Gjest Skogsalv Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 (endret) Han sa vel det han trodde du ville høre for å få deg på kroken. Har opplevd akkurat det samme ifht commitment fra han jeg var sammen med etter endt ekteskap. Vi hadde bra sex, men den riktige nærheten manglet. ( følte jeg ) Vi ble t.o.m forlovet, men gifte seg ville han likevel ikke et par år etter han gikk ned på kne. Men KANSKJE en gang i fremtiden,, typ hvertfall 5- 10 år frem i tid. Hadde kjent ham en årrekke fra før. Så grunnen var ikke å bli skikkelig kjent. Vi bodde ikke sammen heller. Så egentlig var det en " shut up " ring... 🙃 Jeg er på din alder, og kastet bort 4 år . Deilig å slippe å være alene i et forhold hva fremdrift gjelder. Har det bedre som single akkurat nå.Mye mindre stress . Jeg har fortsatt trua på kjærligheta, men neste runde så heves kriteriene betraktelig. Aldri om jeg skal gå all in en gang til med noen som er der halvveis for meg. Om jeg var deg,ville jeg dratt. Du ønsker en mann som virkelig satser og elsker 🙂 Ikke noe galt i det. Dårlig gjort av han å sette falske føringer i starten. Men da har han hjelp i huset 🙄,,, ikke engang sex og nærhet..Nei,vet du hva ! Endret 18. juli 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Livet skulle jo ikke bli slik, sier du. Det er ganske vanlig at livet ikke går slik man vil. Men denne fyren gjør deg ikke lykkelig. Vil du bli lykkelig igjen? Kjenne på forelskelsesrus? Det kan du få. Men prisen du må betale for det er at du må gjøre det slutt og det kommer til å gjøre vondt. Det du skal gjennom nå er sunt. Anonymkode: fe61e...266 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 Heller alene enn å føle seg alene i et ulykkelig forhold. Du er ikke død enda. Mange muligheter å finne kjærlighet på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå