Gå til innhold

Ekstremt vondt i øret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på stranden for 2 dager siden, og det var da jeg kjente at disse smertene kom. Jeg var ut i vannet, men smertene kom litt senere på kvelden. Vet ikke om det er noe sammenheng der. Men, jeg har så sykt vondt i øret mitt. Jeg kan ikke dra til legen nå eller legevakten siden jeg er i karantene. Jeg har så sinnsykt vondt i øret. Det føles ut som øret mitt er vondt på innsiden, og ikke utsiden. Er ikke noe hovent; og det er visuelt ingenting der. Jeg har ikke ørevoks heller, Og det merker jeg med at når jeg tar qtips opp i øret, så kommer de nesten rene ut. Har hvert fall veldig vondt, og jeg har levd på Ibux disse siste dagene. Noen som vet hva jeg burde gjøre inntil i morgen? Orker ikke å ta Ibux heler tiden. Tar det på natten bare så jeg får sove 

Anonymkode: a2287...0ad

AnonymBruker
Skrevet

Hele*

AnonymBruker
Skrevet

Ring legevakta og hør. Selv om du er i karantene kan de evt kikke på deg ute på parkeringsplassen

Anonymkode: 43886...d10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ring legevakta og hør. Selv om du er i karantene kan de evt kikke på deg ute på parkeringsplassen

Anonymkode: 43886...d10

Håper det. Tusen takk❤️

Skrevet

Kan det være en underjordisk kvise du har i øret? Jeg får det av og til, og det er vondt! Det jeg gjør er å presse håndbaken på øret til jeg kjenner et lite knepp, akkurat som om kvisen popper.  Da går smerten over. Men det er vondt å gjøre det,  da.

AnonymBruker
Skrevet
chi skrev (7 minutter siden):

Kan det være en underjordisk kvise du har i øret? Jeg får det av og til, og det er vondt! Det jeg gjør er å presse håndbaken på øret til jeg kjenner et lite knepp, akkurat som om kvisen popper.  Da går smerten over. Men det er vondt å gjøre det,  da.

Jeg har 0 erfaring med underjordiske kviser. Tar det lang tid til de forsvinner hvis jeg ikke rører den? 😭

Skrevet

Kan gå noen dager.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha fått vann i øret eller ørebetennelse? Det er vondt.

Anonymkode: bd9ac...bb6

AnonymBruker
Skrevet

Fikk akutt vondt i øret en sommer vi var i Sverige. Sjekket det hos legen da vi kom hjem og det var en flue som satt fast😅

Anonymkode: 7fa93...d60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være «swimmers ear». Det kommer av bakterier som finnes i sjøvann/elvevann som man får inn i øret når man bader. Jeg fikk det en gang, og det gjorde vondt. Måtte til øre-, nese- hals og få kortison og diverse. Ring legen og forklar problemet og hør hva de sier! 

Anonymkode: 25625...5d5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...