AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Del Skrevet 18. juli 2021 Har funnet ett treningsprogram der det er meningen at man skal trene hver dag, men det jeg lurer på er om det er lurere å heller trene annenhver dag så kroppen får tid til å restituere seg osv? Hva er deres tanker? Link til programmet: https://www.chloeting.com/program/2019/two-weeks-shred-challenge.html Anonymkode: 88c86...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 18. juli 2021 #2 Del Skrevet 18. juli 2021 Det kan du nok godt gjøre hvis du er helt utrent, men om programmet er for nybegynnere er det gjerne ikke så intensivt at det er umulig å trene hver dag. Kroppen er skapt for bevegelse, og med moderasjon av intensitet og mengde kan man fint trene hver dag. Man trenger ikke å ligge pal i senga for å "restituere" etter hver minste lille anstrengelse 😅 Bare lytt til kroppen din, så går det nok bra 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Del Skrevet 21. juli 2021 Sandum.PT skrev (På 18.7.2021 den 13.51): Det kan du nok godt gjøre hvis du er helt utrent, men om programmet er for nybegynnere er det gjerne ikke så intensivt at det er umulig å trene hver dag. Kroppen er skapt for bevegelse, og med moderasjon av intensitet og mengde kan man fint trene hver dag. Man trenger ikke å ligge pal i senga for å "restituere" etter hver minste lille anstrengelse 😅 Bare lytt til kroppen din, så går det nok bra 🙂 Takk for svar 🙂 Jeg er helt utrent, vet ikke om programmet er for nybegynnere eller ikke. Men har gjennomført en gang og det var ganske slitsomt. Anonymkode: 88c86...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 21. juli 2021 #4 Del Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar 🙂 Jeg er helt utrent, vet ikke om programmet er for nybegynnere eller ikke. Men har gjennomført en gang og det var ganske slitsomt. Anonymkode: 88c86...b59 Bare å holde litt igjen til du har bygget deg opp, så går det nok fint 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå