AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Noen som har prøvd matkasser fra Hello Fresh? Fornøyd? Oppdaget de i en artikkel på adressa i dag, er visst en ny aktør i matkasseverdenen. Bruker Adams matkasse fra før, men er litt lei nå, mye av de samme rettene som går igjen. Anonymkode: 2a1e9...fb2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 De er vel ikke så nye i matkasseverdenen, men er et utenlandsk selskap som har oppdaget markedet i rike Norge. Matkasse blir for mye matsvinn for min del, så jeg styrer unna. Om jeg skulle tatt opp igjen matkasse (hadde Adams før), så hadde jeg heller valgt en norsk aktør for å støtte norsk næringsliv. Anonymkode: c32c9...85c 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har prøvd matkasser fra Hello Fresh? Fornøyd? Oppdaget de i en artikkel på adressa i dag, er visst en ny aktør i matkasseverdenen. Bruker Adams matkasse fra før, men er litt lei nå, mye av de samme rettene som går igjen. Anonymkode: 2a1e9...fb2 De er langt fra nye, De er tyske Anonymkode: c0d46...017
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Dytte. Hørte om disse nå, og vurderer å prøve. Noen erfaringer? Anonymkode: ddfb3...867
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 Jeg er veldig fornøyd med dem 😊 Gode og varierte menyer med mye valgfrihet. Synes middagene har vært gode på smak, og nok mat til meg og mannen, selv om størrelsen på middagene kanskje har variert litt. Har hatt det i to uker nå og tror jeg kommer til å fortsette. Anonymkode: 9fbd5...0f0
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #6 Skrevet 21. oktober 2021 Helt ok. Litt lei av salat som eneste grønnsakstilbehør og den fæle aïolien (jeg kaster den og lager min egen) de har til så mye. Som med de andre matkassene er det mye som gjentar seg. Anonymkode: 42c0e...9f8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 Hva slags meny har de? Må lage bruker for å få se menyen, så er skeptisk. Anonymkode: 09b1e...e00
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #8 Skrevet 3. desember 2021 Helt ok mat og god mengde, men veldig mye som gjentas. Vi ble fort lei av ovnsbakte poteter, aïoli og salat, en av disse er tilbehør til veldig mange retter. Etter 4-5 uker fant vi ikke lenger noe som fristet oss. Har kikket på menyene innimellom som vi har fått rabattkoder og slikt, men fremdeles ikke blitt fristet til å ta opp abonnementet. Synes også det er et stort minus at det er så mye emballasje som følger med og at de ikke tar retur på pappeskene. Anonymkode: 42c0e...9f8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 Høres jo ut som noe som blir kjedelig i lengden. Var det mest vanlige måltider? Eller var det noen som var utenom det vanlige? Anonymkode: 09b1e...e00
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #10 Skrevet 18. mars 2023 Vi bestilte etter å ha lest test av hellofresh hos hjem og hage ble superfornøyde! det er absolutt ikke kjedelig i lengden, ny meny hver uke :D Anonymkode: a484b...e95
Lleennee Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 (endret) Hei, jeg har mottatt 2 leveranser med totalt 6 måltider, og det var flere mangler. Av disse 6 rettene, manglet en av de sukkererter, og en annen rett manglet revet ost. Dette var vesentlige ingredienser. En oppskrift manglet i pakken, men den fant jeg på nett. Når det gjelder kvaliteten på grønnsakene, var noe svært umodent. Gul-grønne tomater, rød paprika med endel grønt på og stein hard avocado. Det var litt synd, for jeg ville bruke det med en gang.. Det har vært mye feil, noe jeg synes er trist da maten ellers er veldig god. Spennende oppskrifter. Det er positivt, men for min del endte jeg dessverre med å si opp abonnementet, da det var helt umulig å få tak i kundeservice. Bare chat-robot. Du kan melde inn feil på nett, noe jeg gjorde, men jeg fikk ingen tilbakemelding fra de. Mulig jeg hadde Max uflaks. Dette var i mars mnd. Endret 30. august 2023 av Lleennee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå