Maylinn0205 Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 (endret) Hei dere. Igår opplevde jeg noe annerledes utflod, kun ved en anledning. Utfloden var kremaktig og litt tjukkere som den har vært så langt i graviditeten, men fargen var noenlunde som vedlagt bilde. Kom ingenting ved tørk, eller når jeg gravde litt mer inni der😬 for øvrig ikke hatt murringer. Har ikke sett noe til det siden én gang igår, men merker jo likevel jeg blir stresset. Lager dette innlegget i håp om å bli litt roligere og høre noen positive erfaringer 😍 Endret 18. juli 2021 av Maylinn0205
mereo Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Det er litt 50/50, det kan være noe og det kan ikke være noe. Som legen min sa til meg, så tidlig får man ikke gjort noe fra eller til. Men jeg sitter nå her i uke 26, så det er kan gå helt fint også
Maylinn0205 Skrevet 18. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2021 mereo skrev (1 minutt siden): Det er litt 50/50, det kan være noe og det kan ikke være noe. Som legen min sa til meg, så tidlig får man ikke gjort noe fra eller til. Men jeg sitter nå her i uke 26, så det er kan gå helt fint også så godt å høre ! man får vel ikke gjort noe nei, eneste er vel en evt. bekreftelse av at alt går bra på en tul
mereo Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Maylinn0205 skrev (Akkurat nå): så godt å høre ! man får vel ikke gjort noe nei, eneste er vel en evt. bekreftelse av at alt går bra på en tul Det må man stort sett betale dyre dommer for selv, dersom det ikke er grunnlag for å tro at det faktisk går dritt via det offentlige. Men er du veldig bekymret bør du uansett ta kontakt med helsepersonell.
Maylinn0205 Skrevet 18. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2021 mereo skrev (9 minutter siden): Det må man stort sett betale dyre dommer for selv, dersom det ikke er grunnlag for å tro at det faktisk går dritt via det offentlige. Men er du veldig bekymret bør du uansett ta kontakt med helsepersonell. Ja er klar over det. Er litt stressa men så lenge jeg ikke har sett noe mer enda så holder det stressnivået litt i sjakk😬 Men er godt å høre litt gode historier likevel nå🙈
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #6 Skrevet 18. juli 2021 Jeg hadde lyserosa utflod i uke 11, men det gav seg og jeg fødte en frisk jente. Anonymkode: 3a139...429
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 Synes ikke dette høres ut som det jeg har opplevd de gangene jeg har mistet. Da har det vært blodig/brunt slim, og ikke til å ta feil av. Når jeg har dyttet papiret mot åpningen, så har det dessuten kommet mer. Dette høres jo mer ut som misfarget vanlig utflod. Jeg ville virkelig ikke bekymret meg om jeg var deg ❤️ Anonymkode: e5289...8f7
Maylinn0205 Skrevet 18. juli 2021 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg hadde lyserosa utflod i uke 11, men det gav seg og jeg fødte en frisk jente. Anonymkode: 3a139...429 Åå så bra😍 godt med betryggende historier! 1
Maylinn0205 Skrevet 18. juli 2021 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Synes ikke dette høres ut som det jeg har opplevd de gangene jeg har mistet. Da har det vært blodig/brunt slim, og ikke til å ta feil av. Når jeg har dyttet papiret mot åpningen, så har det dessuten kommet mer. Dette høres jo mer ut som misfarget vanlig utflod. Jeg ville virkelig ikke bekymret meg om jeg var deg ❤️ Anonymkode: e5289...8f7 Åå Tusentakk det der hjalp virkelig❤️ Stemmer nok at det var misfarget utflod ja, siden det kun var den «kremen» holdt jeg på å si 😅😅 og litt misfarget utflod har jeg innbilt meg kanskje er litt normalt også for noen under graviditet? Har ikke oppdaget noe mer idag heller, heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå