Gjest Saph Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Ble krenket på vegne av hunden min. Gikk forbi en dame og en mann på tur i morges og de sa bak ryggen min da vi passerte at hunden min er stygg. 😒
Østkantgutt1913 Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 Jeg blir krenket at andre føler seg krenket
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #6 Skrevet 18. juli 2021 Saph skrev (Akkurat nå): Ble krenket på vegne av hunden min. Gikk forbi en dame og en mann på tur i morges og de sa bak ryggen min da vi passerte at hunden min er stygg. 😒 Da må du snu deg, le og si «den ligner på deg» Anonymkode: 4365d...5fb
Brunhilde Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 Jerry Lee skrev (5 minutter siden): Ingenting. Ingenting her heller. Kanskje vi skal føle oss krenket over å ikke være det? 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #9 Skrevet 18. juli 2021 Ser ts nettopp har blitt krenket av at noen sa de følte seg krenket Anonymkode: 861c3...d67
Jerry Lee Skrevet 18. juli 2021 #10 Skrevet 18. juli 2021 Brunhilde skrev (4 minutter siden): Ingenting her heller. Kanskje vi skal føle oss krenket over å ikke være det? Kan bli både lei meg og forbannet. Men føler meg aldri krenket. Ja. Jeg vil også føle meg krenket siden det er moten nå. Krenka ---> ...eller djupt såra og vonbroten, som KrF-politiker Kjell Olsson Bondevik sa. (Onkel til Kjell Magne...) 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #11 Skrevet 18. juli 2021 Er det noe man ikke kødder med rundt meg, så er det funksjonshemning. Ut av det blå ble jeg kalt mongo opp til flere ganger ila en kveld (vedkommende lo, men ble selv krenket når jeg kalte hen for fyllik). Har flere i familien med funksjonshemming. Jeg jobber med funksjonshemmet ungdom. Jeg vet hvor mange kriger foreldre og søsken har hatt opp gjennom årene. Derfor synes jeg det er unødvendig å gjøre narr av de svakeste i samfunnet. Kall meg gjerne en mongo. Krenkingen begynner når latteren og kallenavn blir brukt som beskrivelse av de som faktisk har en funksjonshemming. Anonymkode: 6dace...9f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå