Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en baby på straks 5 mnd. Han har sovet nesten natta gjennom hele tida, men siste uken har han tullet masse på natta. Han pleier å ønske mat omkring kl 05 på morgenen. Nå våkner har i 01-02 tida og turner, sparker, tuller, prater og vrir seg i minst en time før han etterhvert blir frustrert og begynner å gråte. Oppfatter han ikke som sulten, og som sagt pleier han ikke være sulten før kl 05. I natt ga jeg han litt vann han villig drakk, og da sovnet han ganske fort. Er det greit, eller burde jeg gi mat? Kan jo tenkes han foretrekker morsmelkerstatning, så følte meg litt slem. 

Anonymkode: 19e72...667

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har en baby på straks 5 mnd. Han har sovet nesten natta gjennom hele tida, men siste uken har han tullet masse på natta. Han pleier å ønske mat omkring kl 05 på morgenen. Nå våkner har i 01-02 tida og turner, sparker, tuller, prater og vrir seg i minst en time før han etterhvert blir frustrert og begynner å gråte. Oppfatter han ikke som sulten, og som sagt pleier han ikke være sulten før kl 05. I natt ga jeg han litt vann han villig drakk, og da sovnet han ganske fort. Er det greit, eller burde jeg gi mat? Kan jo tenkes han foretrekker morsmelkerstatning, så følte meg litt slem. 

Anonymkode: 19e72...667

Kanskje han er i en vokseperiode og rett og slett var litt sulten? Men siden han roet seg med vann, ville han nok bare ha noe. Og han roet seg jo, du gjorde det riktige. Du hadde nok gitt mat om vann ikke var nok 😊

Anonymkode: 3edc6...6c9

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo varmt for tiden. Litt vann skader vel ikke.

Anonymkode: 9df8e...bc9

AnonymBruker
Skrevet

Det er vekdig vanlig at de begynner å våkne masse etter 4 mndr, da får de annet søvnmønster. Kanskje babyen også er mer sulten men det er vel lurt å hjelpe babyen å finne søvnen så det ikke varer lenge. Bedre å gi mer mat på dagen.

Anonymkode: c37b3...8ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...