Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden første nedstengning i fjor så har ting i venninnegjengen ikke vært helt det samme. Det startet med litt smått med ekskludering da man kunne være maks fem osv, før det ga seg for en periode da mange dro tilbake til studiestedene sine. Nå er alle hjemme for sommeren og det har bare tatt seg opp mer og mer. Flere ganger i uka er det sosiale sammenkomster, men jeg blir aldri invitert lenger. 

Når jeg spør om hvorfor jeg ikke er invitert får jeg bare diffuse unnskyldninger om at de ikke tenker over det og at de skal prøve å bli flinkere. Likevel fortsetter det gang på gang. Jeg har dessverre vanskelig for å tro at de er så naive at de ikke legger merke til at de ekskluderer meg, men jeg får jo heller ingen særlig forklaring når jeg spør.

Var derimot en av de i gjengen som  jeg spurte om hvorfor jeg ikke ble invitert, og som ble både opprørt og lei seg. Etter det har det dessverre blitt fremstilt som at vi har en konflikt, noe som jeg oppfatter som både urettferdig og usant. Jeg fikk ikke forsvart meg fra disse påstående da jeg verken var til stede eller invitert da det kom opp for diskusjon. Framstillingen hjalp nok dessverre ikke på ekskluderingen, men synes ikke jeg gjorde noe galt ved å spørre heller. Er tross alt jeg som blir ekskludert… I tillegg er vi i starten av 20-åra og tenker at vi da er mer modne enn som så..

Anonymkode: b7c7e...33e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skaff deg nye venner de der er ingenting å samle og den dagen du virkelig trenger dem vil de aldri stille opp for deg men trøkke deg enda mer ned i dritten. Kutt de ut vis at du er sterk og klarer deg uten sånne bedriten folk.

damer blir aldri modne i dette det vil hele tiden vær baksnakking og utfrysing til de går i grava. 

Endret av Bente1234
glemte noe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har ikke lyst til å henge med deg. Finn deg nye venner.

Anonymkode: b583c...a18

• Liker 1
Skrevet

Du blir ikke mobbet, su blir utestengt. De der er ikke noe å samle på!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Knots skrev (18 minutter siden):

Du blir ikke mobbet, su blir utestengt. De der er ikke noe å samle på!

Er jo regelrett utestenging da. Ikke snakk om et par ganger, men mange titalls ganger

Anonymkode: b7c7e...33e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...