Gå til innhold

Spurte om Snap i første Tinder-melding...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da skjedde det igjen... Han jeg matcha med og skrev til på Tinder spurte om vi ikke kunne fortsette på Snap... I første melding og i første setning etter et kort hei.. Hvorfor? 

Jeg har dårlige erfaringer med å bruke snap før vi møtes i det virkelige liv, så for meg ble det helt turn-off når han spurte. 

Hva tenker dere andre om å få spørsmål om snap allerede i første melding når dere matcher med noen? Jeg bruker snap med folk jeg kjenner godt fra før, og legger aldri til folk før vi kjenner hverandre i virkeligheten og ikke bare på nett. Vi må iallefall ha datet en gang eller to. 

Anonymkode: 4cce9...464

• Liker 7
Skrevet (endret)

Legger aldri til folk som spør i første setningene. Tankene mine flyr av gårde om at de sikkert spør alle som de kommer over. Jeg kan fint legge til før første møte, men da skal vi ha snakket og samtalen ha fin flyt :) 

Endret av Blått
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tolket dette som ønske om sexting og nudes. 

Så om jeg var på Tinder hadde det vært neitakk med en gang. 

Jeg hadde sagt hvorfor. 

Anonymkode: 0ae8b...ed9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Skjer neste hver eneste gang jeg matcher med en mann. Når jeg bokstavlig talt sier til dem at det er litt tidlig, kanskje vi bør bli kjent med hverandre først. Og får alltid svaret «er bare enklere å skrive der, siden jeg ser det lettere om det er skrevet noe».

Og … det gir jo ikke mening. Man kan ha på notifikasjoner på Tinder og man kan ha det på snapp. Samme greia. Like enkelt å få notifikasjon 🤪

Anonymkode: 89962...0b4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jepp bare en måte å få vist fram lille anacondaen fortest mulig. Og så slitsomt med de som vil skrive på Snapchat ved å sende bilder å skrive på. Eller de som blir sure for at en lagrer samtale .. jeg må det husker jeg ikke senere hva som ble skrevet og slipper motparten at jeg spør om det samme om og om igjen. Så ikke særlig glad i snap😂… bare styr… begynt å si fra først da ingen nudes, ingen dick pics, at jeg får lagre det som blir skrevet og ikke mas om bilder så vet de hva de går til. Siler ut en del der.

Anonymkode: ab631...79a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er no go herfra. Det samme gjelder de som har IG, snap og ikke minst fullt navn i profilen sin. Det er røde flagg. Datet en som hadde IG bruker i profilen. Han kunne tidlig opplyse om at han hadde sluttet å bruke tinder samtidlig som følgerskaren på IG vokste i høy fart. 95% av følgerene var også damer...

Anonymkode: ac975...1ab

• Liker 5
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Da skjedde det igjen... Han jeg matcha med og skrev til på Tinder spurte om vi ikke kunne fortsette på Snap... I første melding og i første setning etter et kort hei.. Hvorfor? 

Jeg har dårlige erfaringer med å bruke snap før vi møtes i det virkelige liv, så for meg ble det helt turn-off når han spurte. 

Hva tenker dere andre om å få spørsmål om snap allerede i første melding når dere matcher med noen? Jeg bruker snap med folk jeg kjenner godt fra før, og legger aldri til folk før vi kjenner hverandre i virkeligheten og ikke bare på nett. Vi må iallefall ha datet en gang eller to. 

Så bra, han sparer så mye tid på meningsløse samtaler på tinder som ikke fører til noe.

Skrevet

Nei tidlig spørsmål om snap er no-go.  Jeg sier alltid at jeg ikke har snap, eller at snap er en dårlig greie for å bli kjent. Heller sms eller noe da.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Flere som tenker det samme ser jeg. Har dessverre bare dårlige erfaringer selv også med de som vil på snap med en gang. 

Ts 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (1 time siden):

Så bra, han sparer så mye tid på meningsløse samtaler på tinder som ikke fører til noe.

Snap har aldri ført til noe for meg, har du noen tips på hvordan man kan bruke snap til dating om man er interessert i et langvarig forhold? 

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Snap har aldri ført til noe for meg, har du noen tips på hvordan man kan bruke snap til dating om man er interessert i et langvarig forhold? 

Ja, først og fremst får man mulighet til å forstå om man er ekte. For det andre kan man vurdere om man virkelig er i Norge. Så det er nyttig 

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (2 timer siden):

Det har du helt rett i. Det er vinn-vinn for begge to. Han kan gå videre uten å styre noe mer og hun slipper å oppleve litt lengre inn i bekjentskapet at han bare var ute etter pulings/vise seg fram/få nakenbilder av henne/annet 

Det er helt greit med menn som bare vil det jeg har skrevet over, og da er det jo greit at de "avslører" seg ved å spørre etter Snap i omtrent første melding.

Da må de bare la være å komme på KG eller andre arenaer og klage på at de ikke får seg dame. 

Jeg har verken Tinder eller Snap nå, men dersom jeg skulle vært ute på sjekker'n på noen apper så hadde jeg også glatt valgt bort de som spør etter Snap. 

Anonymkode: 1f0b2...2ab

• Liker 2
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det har du helt rett i. Det er vinn-vinn for begge to. Han kan gå videre uten å styre noe mer og hun slipper å oppleve litt lengre inn i bekjentskapet at han bare var ute etter pulings/vise seg fram/få nakenbilder av henne/annet 

Det er helt greit med menn som bare vil det jeg har skrevet over, og da er det jo greit at de "avslører" seg ved å spørre etter Snap i omtrent første melding.

Da må de bare la være å komme på KG eller andre arenaer og klage på at de ikke får seg dame. 

Jeg har verken Tinder eller Snap nå, men dersom jeg skulle vært ute på sjekker'n på noen apper så hadde jeg også glatt valgt bort de som spør etter Snap. 

Hva forventer du da? At dere skal chatte på tinder der hun har en kø av 50 andre menn du skal velge mellom? 

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (7 minutter siden):

Hva forventer du da? At dere skal chatte på tinder der hun har en kø av 50 andre menn du skal velge mellom? 

Hva gjorde man før Tinder? Hvor chattet man da? 

Hvis noen velger å chatte på Tinder med 50 andre så er det like greit å gå videre uansett, for da er man ikke akkurat prioritert. 

Og så er det en myte at "alle damer får hundrevis av meldinger og har en hærskare av interesserte menn i kø" på Tinder eller Match eller Sukker eller andre steder for online dating. 

Jeg er -fortsatt- singel framfor å laste ned Snapchat.

• Liker 1
Skrevet
someone_here skrev (16 minutter siden):

Ja, først og fremst får man mulighet til å forstå om man er ekte. For det andre kan man vurdere om man virkelig er i Norge. Så det er nyttig 

Hvordan kan man vurdere om man virkelig er i Norge? Siden det fornuftige er å ikke være tilgjengelig på snap kart, ikke bare fornuftig men frarådes.

Og det er ikke mer mulig å finne ut om noen er ekte eller ikke på snap kontra tinder? Man kan like fullt lure folk der.

Jeg legger heller aldri kjapt til på snap, jeg vil se an hvordan personen er først.

Da er det lettere å luke ut de som ikke søker det samme, maser for mye, er vanskelig å kommunisere med, de som ikke respekterer grenser osv. 

Jeg gidder ikke å legge til og så slette hele tiden fordi jeg legger til for kjapt og fyren viser seg å være en tulling.

Annonse
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva gjorde man før Tinder? Hvor chattet man da? 

Hvis noen velger å chatte på Tinder med 50 andre så er det like greit å gå videre uansett, for da er man ikke akkurat prioritert. 

Og så er det en myte at "alle damer får hundrevis av meldinger og har en hærskare av interesserte menn i kø" på Tinder eller Match eller Sukker eller andre steder for online dating. 

Jeg er -fortsatt- singel framfor å laste ned Snapchat.

Ute, sosiale arrangementer, venner og noe sånt?

Ja, men hvis alle damer i min aldersgruppe har så mange matcher at ikke klarer å holde oversikt? Hvis enhver jente chatter med så mange samtidig, hvem skal man velge da?

Nei, dette er på ingen måte en myte. Ei jente sendte meg screenshot av antall matcher hun har fått på tinder, og det var ca 900 matcher der + 99+ likes. Hun var hverken pen ansiktsmessig eller kroppsmessig. 

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

For jeg er det en trygghet å ha snakket med noen på snap. Da kan jeg se om bildene stemmer overens og ha en mer casual samtale.

Anonymkode: 399db...4e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For jeg er det en trygghet å ha snakket med noen på snap. Da kan jeg se om bildene stemmer overens og ha en mer casual samtale.

For meg^

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (44 minutter siden):

Om jeg treffer en person i virkeligheten skjønner jeg jo raskt om han både er virkelig og i Norge... jeg vil jo treffes raskest mulig da.. jeg gidder ikke langvarig chatting, det er kjedelig.  Men snap før vi har møttes i virkeligheten har jeg så dårlig erfaring med at jeg er blitt litt "brent barn skyr ilden". Men bruker gjerne snap etter vi har truffet hverandre.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan skjønne det. Det er nok ikke alle profilbilder som er like oppdaterte. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...