Gå til innhold

KG-ungkaren er igang!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan vi ikke egentlig bare gi opp dette kg-ungkaren-greiene og heller melde oss inn i superlammets harem? Dette er mye enklere og ingen forpliktelser!  ;)

*du kan takke meg senere Lambi  ;) *

Erru gærn? Etter alt arbeidet jeg hadde med den daten? :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Erru gærn? Etter alt arbeidet jeg hadde med den daten?  :frustrert:

Ehe.. Daten med meg? Jeg har ingenting med dette haremet å gjøre.. Eller har du jobbet hardt for en date med Lammet?

Skrevet
Ehe.. Daten med meg? Jeg har ingenting med dette haremet å gjøre.. Eller har du jobbet hardt for en date med Lammet?

Jeg sikter til vår date, Hecuba :ler:

Trodde du mente å droppe unkarsk(g)vinnen-tråden også :)

Skrevet
Jeg sikter til vår date, Hecuba :ler:

Trodde du mente å droppe unkarsk(g)vinnen-tråden også :)

Er du gal?!?! Jeg er ikke med i haremet, jeg bare opprettet det.. ;)

Skrevet

Lammet da, jeg som trodde du sparte deg til meg!! :forvirret:

Skrevet

jammen aline, du lar deg ikke høre fra deg og forlater meg i all min ensomhet.... :(

Skrevet
jammen aline, du lar deg ikke høre fra deg og forlater meg i all min ensomhet.... :(

det er jo bare for å spille hard to get siden du løper rundt å flørter med alle andre jentene kan skjønne!!

det er jo snart jul igjen, trenger lammet mitt da jeg! :kyss:

Skrevet

Og så straffer du oss andre ved å utebli? :tristbla:

Skrevet

Nei, dette lammet har hatt meget å gjøre på jobb de siste dagene. Veldig sliten ja. Men i morgen er det tid for en ny rosesermoni, og dermed må dere yndige piker gi meg gode argumenter for at nettopp dere skla få en rose. Etter sermonien vil kun 2 piker stå tilbake for å kjempe om min gunst!

Skrevet

Fordi vi skal på kino og jeg skal lage kanelsnurrer til deg. :sjarmor:

Skrevet

Stakkars Lammet da :troest:

En eneste grunn til at jeg skal få en rose i morgen, er at jeg er mitt usedvanlige blide jeg :Hehe:

Og for alltid din

Skrevet

du VET at en rose hører til hos meg, sånn egentlig. :sjarmor:

hvor bra skravler vi liksom? hæ?

:Hehe:

og ikke for å glemme:

jeg er blond og deilig, sexy og feminin samtidig som jeg er akkurat passe psyko når det gjelder shopping og butikker i julestria.

(dessuten så har jeg noe som er ditt, så vil du ha dem tilbake så får du komme igjen med ei rose her!! ) :sjarmor:

Skrevet

Jeg fortjener en rose fordi:

Jeg er nesten alltid glad og fornøyd! Prøver å se det positive i alt! Full av påfunn og sprell, og er veldig spontan! Tar en dag av gangen! :)

Ikke minst fortjener jeg en rose fordi jeg har veldig lyst på en!

Skrevet

Tror jeg skal ta en kjapp avgjørelse på hvem jeg vil ha gitt. Dvs, jeg VET hvem jeg vil ha som min KG-brud..

Dette og mye mer, rett etter pausen!

Gjest Ninakanin
Skrevet

:hoppe:

er det ikke nå vi får inn en utfordrer for å få opp seertallene..? ;)

Skrevet

Nei, konseptet ble robbet av andre her, så jeg avslutter dette så fort som mulig. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...