AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Del Skrevet 18. juli 2021 Jeg får ris av mannen min. Jeg blir opphisset og kåt av det, elsker følelsen det gir meg, spenningen, friheten, smerten og underdanigheten -ikke bare på rumpen men også på brystene, fitten og innsiden av lårene. Vi har gjort det i mange år. Jeg lurer på hva som gjør at dere liker å få ris og hvordan dere oppdaget det. Dette er ikke en diskusjon om for eller mot, har lyst å høre fra dere som liker det. Anonymkode: c7894...1ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Del Skrevet 18. juli 2021 Han spanker meg ofte under sex. Første gang ba jeg om det, siden jeg tente på tanken. Til en viss grad tenner jeg på smerte, men det er også følelsen av at han er dominant og jeg selv slipper kontrollen. Anonymkode: 90916...433 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Del Skrevet 18. juli 2021 Liker ikke ris sammen med andre seksuelle aktiviteter, men når han ut av det blå slenger meg over og gir meg litt skikkelig ris….💦 Jeg vet ikke hvorfor jeg liker det. Føler at han er et skikkelig mannfolk som irettesetter meg når han gjør det. Anonymkode: ac399...5d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 18. juli 2021 #4 Del Skrevet 18. juli 2021 Exen likte det, ikke hardt, men litt dask på stumpen mens jeg fex fingra litt, ble hun skikkelig kåt av.. Spurte aldri om litt mer hardcore, hmmm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 18. juli 2021 #5 Del Skrevet 18. juli 2021 Jeg er masochist. Jeg tenner på frivillig smerte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #6 Del Skrevet 18. juli 2021 Han gir meg et slag på rumpen av og til under sex. Dytter meg litt i sengen. Er bestemt. Jeg er nøytral til dette, men tror han tenner på det. Anonymkode: f315b...b63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 18. juli 2021 #7 Del Skrevet 18. juli 2021 (endret) Jeg liker å få ris for jeg blir kåt av det. Ikke minst det å ikke ha kontrollen av og til. Endret 18. juli 2021 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #8 Del Skrevet 18. juli 2021 Jeg elsker å få ris men får det aldri 😭 Elsker følelsen, varmen som brer seg, litt smerte og litt ydmykelse av å som voksen kvinne ligge over knærne til enn mann å få ris. Jeg blir ikke våt av det, bare harmonisk og god inni meg. Nesten som en slags meditasjon. Anonymkode: 7a0ef...750 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 18. juli 2021 #9 Del Skrevet 18. juli 2021 Mannen gjør alltid d under sex. Tar grep på rumpa og slår. Blir sykt kåt av det men hvorfor vet jeg ikke🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #10 Del Skrevet 18. juli 2021 Jeg tenner på det fordi jeg liker å befinne meg i offerrollen som ikke kan gjøre noe fra eller til, og liker å tenke på menn som autoritet over kvinnen! Neida. Men det var faktisk slike holdninger som dette som lå til grunn den gangen jeg var submissiv og ble kåt av ydmykelse. Nå for tiden går det kun i basmatiris og jasminris. Og gjerne litt saus og grønnsaker da Anonymkode: fca5f...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 18. juli 2021 #11 Del Skrevet 18. juli 2021 Fordi jeg er underdanig 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #12 Del Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker å få ris men får det aldri 😭 Elsker følelsen, varmen som brer seg, litt smerte og litt ydmykelse av å som voksen kvinne ligge over knærne til enn mann å få ris. Jeg blir ikke våt av det, bare harmonisk og god inni meg. Nesten som en slags meditasjon. Anonymkode: 7a0ef...750 Min drømmepartner du😊 Anonymkode: 7fef8...79a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #13 Del Skrevet 18. juli 2021 Masochist. Må ha det litt hardt for å kunne tenne og være tilstede. Anonymkode: 85a18...bc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juli 2021 #14 Del Skrevet 19. juli 2021 Tråden er ryddet for avsporinger og i henhold til seksualitetsforumets regler. Anki, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #15 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg er en submissiv masochist, tenner veldig på smerte. Men det mentale bak spiller også en stor rolle for meg. Elsker å føle meg liten, under hans makt, hvordan han med omhu påfører meg smerte som igjen gir oss felles nytelse. Det er en enorm frihetsfølelse og det knytter oss sammen på en helt spesiell måte. Elsker å kjenne hvordan de ulike «verktøyene» kjennes mot huden, den varme og deilige følelsen etter et slag, den enorme spenningen i kroppen like før han treffer meg. Nyter synet av merkene på kroppen i lang tid etterpå. Og selvsagt hvor god han er mot meg når vi er ferdige. Alle kjærtegn og gode ord. Det er ordentlig mental medisin for min del. Jeg føler meg mer hel av det. Anonymkode: d010f...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 20. juli 2021 #16 Del Skrevet 20. juli 2021 Blandingen av kjærtegn og sviende dask er mektig og kontrastfullt. Setter sansene i helspenn og holder oppmerksomheten min. 🤗 Men, altså, hadde noen andre enn min mann gjort det, ville jeg fått fullstendig panikk. Det er noe med respekten og kjærligheten som må ligge i bunn og beskytte. Ellers blir det bare helt, helt feil. 💜 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #17 Del Skrevet 20. juli 2021 Regelrett ris får jeg ikke tenning av. Men litt frekk spanking som ikke er smertefull er 💖💖💖 Aner ikke hvorfor jeg liker det 🤷♀️ Anonymkode: bf50e...023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #18 Del Skrevet 20. juli 2021 Fioljenta skrev (6 timer siden): Blandingen av kjærtegn og sviende dask er mektig og kontrastfullt. Setter sansene i helspenn og holder oppmerksomheten min. 🤗 Men, altså, hadde noen andre enn min mann gjort det, ville jeg fått fullstendig panikk. Det er noe med respekten og kjærligheten som må ligge i bunn og beskytte. Ellers blir det bare helt, helt feil. 💜 Enig. Kjærtegn og den sviende dasken er heftig. Hadde aldri trodd jeg kunne like det, men med ny man så kom nye følelser gitt og det er helt sjukt hvordan man får andre behov og ønsker med ny partner. Det er så pirrende og jeg vet aldri når klasken kommer, blir det med et dask eller blir det flere ? 🤩 Anonymkode: 5e342...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 20. juli 2021 #19 Del Skrevet 20. juli 2021 (endret) Ikke ris akkurat, men litt spanking. Blir skikkelig kåt av det. Men, jeg vet egentlig ikke hvorfor. 🤪 Endret 20. juli 2021 av Elida88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #20 Del Skrevet 20. juli 2021 Synes det er vanskelig å vite. Sliter generelt med det når det gjelder andre ting jeg tenner på også. Jeg blir liksom bare kåt av det? Liker at en mann viser at han er mann, bestemmer (litt old fashion, men kun når det kommer til det seksuelle). Tenner egentlig ikke på smerte. Men kanskje det mer mentale aspektet? At han har kontroll, jeg er underdanning. Har alltid vært litt flau for å snakke om sex, innrømme hva jeg liker osv. Så lurer på om jeg liker det fordi jeg blir "tvunget" til å vise at jeg liker det. Feks blir våt av å bli rist. Eller stønner om han kaller meg ting, spør "liker du det?", mens jeg blir litt flau, tørr ikke svare, for så å få litt straff før jeg innrømmer det. Skulle ønske det var lettere å vite hvorfor. Av og til spør samboer om det uten at vi har sex. Sliter med å forklare. Anonymkode: e25d6...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå