AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Jeg liker henne som person, og vi har ikke vært sammen så lenge heller. Vi har vært sammen i 4 mnd snart. Greia er at hun er veldig hyggelig, men vi har en del krangler i forholdet. Som alle par, men kanskje i overkant litt mer. Hun bruker mye penger på meg da det gjelder klær, sko osv. Vi liker å kjøpe ting til hverandre, men jeg føler hun mangler selvrespekt. Hun er en koselig dame, men hun har ligget med flere gutter enn alderen til min far. Det synes jeg er litt ekkelt, og det kommer litt i veien for hva jeg føler for hun. Det lager en slags distanse mellom oss. Bestekompisen min er sammen med en flott dame som bare har ligget med 3 gutter før han. Jeg vet at man ikke skal sammenligne dama si med andre, men på en annen side vet jeg at jeg kan finne en som ikke har vært med så mange. Hun har ligget med langt flere enn meg. Det som irriterer meg er antallet. Mange synes sikkert det er idiotisk å tenke på det, eller egoistisk, men det irriterer meg fordi jeg selv er en person som er forsiktig, også er jeg med en dame som har mange på lista. Jeg synes det er litt flaut også Anonymkode: c4ea9...f69 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Jeg håper hun dumper deg, sånn med tanke på at du er komplett idiot. Anonymkode: a2478...e0e 24
miSs. Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 Så...? Da synes jeg du bør hoppe av før svingen. Virker ikke som du er glad i dama di for den hun er. 10
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Hvis dette er sant, så har du virkelig feil fokus. Man kan jo være verdens mest fantastiske menneske selv om man har ligget med mange. Du har jo ingenting med fortiden hennes å gjøre! Kanskje det var en spesiell grunn til at hun lå med så mange, eller bare hadde lyst? Kanskje du ikke liker henne så godt som du sier til deg selv, hvis du lar noe så banalt som dette ødelegge. Anonymkode: 8108f...ee6 15
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 Så du mener at hun mangler selvrespekt fordi hun har ligget med flere enn deg? Hva er det som får deg til å tro at man ikke kan være forsiktig selv om man har ligget med mange? Med mindre du ikke visste om det før dere ble sammen (som jeg tviler på) så er dette en merkelig tråd. Er enig med kommentaren ovenfor. Hun fortjener bedre. Anonymkode: f0a4d...dea 11
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #6 Skrevet 18. juli 2021 Dama til kompisen din var nok bare "smartere" og valgte juge på antallet. Anonymkode: 32ca9...22b 22
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 Dere er veldig unge ,tipper jeg. Eller er faren din 77? Anonymkode: e1be0...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #8 Skrevet 18. juli 2021 Enda en guttunge som tror det er noe feil med kvinner som tar full styring over egen kropp og seksualitet. Slå opp. Hun fortjener å bruke penger på noen som faktisk respekterer henne. Anonymkode: bfdb1...732 7
Gjest Skogsalv Skrevet 18. juli 2021 #9 Skrevet 18. juli 2021 Om du ikke respekterer henne, så bør du hvertfall ikke la henne kjøpe klær til deg eller ligge med henne . Du bruker henne jo, og liker henne ikke engang. Personlig synes jeg en partner ,som bruker kameratgjengens parametre virker lite oppegående. Mange ljuger om antall sexpartnere. Hun her er ærlig. Er ikke det et bra karaktertrekk? Det må også være lov å la slikt være en privatsak.. Bra du spør anonymt her på KG hvertfall da. Om du går i fella, som kameraten din har gjort ifht utlevering dere imellom ,så har du noe å jobbe med selv hva integritet og lojalitet gjelder. Regner med at du ikke ville ønsket at dama di fortalte om din liggeliste til venninner? Tror nok du bør se etter noen med samme preferanser som deg selv om dette er såpass viktig for deg. Da blir man ikke værende pga fordelene ellers. Da er det nemlig du som virker billig.
Era Vulgaris Skrevet 18. juli 2021 #10 Skrevet 18. juli 2021 Når man ikke liker den man er sammen med, så gjør man det slutt. Enklere blir det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #11 Skrevet 18. juli 2021 Herregud, hvem spør kjæresten om antall de har ligget med? Er dere 14 år hele gjengen? Anonymkode: e24e2...d17 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #12 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg håper hun dumper deg, sånn med tanke på at du er komplett idiot. Anonymkode: a2478...e0e Jeg slo opp nå isted. Jeg gidder ikke å være sammen med en hore uansett. Hun invitere kompisen min til trekant med hun, og dette gidder jeg ikke. Sånne horer orker jeg ikke Anonymkode: c4ea9...f69
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #13 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud, hvem spør kjæresten om antall de har ligget med? Er dere 14 år hele gjengen? Anonymkode: e24e2...d17 Hva sa noe om at jeg spurte? Hun viste med sin liggelisten på notater, og nei. Hun er 22 Anonymkode: c4ea9...f69
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #14 Skrevet 18. juli 2021 Skogsalv skrev (6 minutter siden): Om du ikke respekterer henne, så bør du hvertfall ikke la henne kjøpe klær til deg eller ligge med henne . Du bruker henne jo, og liker henne ikke engang. Personlig synes jeg en partner ,som bruker kameratgjengens parametre virker lite oppegående. Mange ljuger om antall sexpartnere. Hun her er ærlig. Er ikke det et bra karaktertrekk? Det må også være lov å la slikt være en privatsak.. Bra du spør anonymt her på KG hvertfall da. Om du går i fella, som kameraten din har gjort ifht utlevering dere imellom ,så har du noe å jobbe med selv hva integritet og lojalitet gjelder. Regner med at du ikke ville ønsket at dama di fortalte om din liggeliste til venninner? Tror nok du bør se etter noen med samme preferanser som deg selv om dette er såpass viktig for deg. Da blir man ikke værende pga fordelene ellers. Da er det nemlig du som virker billig. Alle vet at dama til kompisen min ikke har vært med mange gutter. Og der har hun ikke. Hun hadde ingen seksuell erfaring, det sa kompisen min. Men det er ikke det jeg vil si. Jeg gidder ikke å være sammen med hun. Jeg leverte akkurat tingene som hun hadde kjøpt tilbake Anonymkode: c4ea9...f69
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #15 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så du mener at hun mangler selvrespekt fordi hun har ligget med flere enn deg? Hva er det som får deg til å tro at man ikke kan være forsiktig selv om man har ligget med mange? Med mindre du ikke visste om det før dere ble sammen (som jeg tviler på) så er dette en merkelig tråd. Er enig med kommentaren ovenfor. Hun fortjener bedre. Anonymkode: f0a4d...dea Hun mangler masse selvrespekt. Hun inviterer kompisen min til trekant med meg? Selvfølgelig mangler hun selvrespekt. Sånne horer vil jeg ikke ha Anonymkode: c4ea9...f69 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #16 Skrevet 18. juli 2021 Skjønner frustrasjonen din. Men her må du bare innfinne deg i at norske kvinner er løslupne som har ridd den evige kuken frem til 30+, for da forfaller kroppen deres og det er på tide å finne seg en snill betamann som de har balletak på. Hadde jeg vært deg så hadde jeg fortsatt å være sammen med henne inntil videre, siden hun er gavmild og kjøper deg masse ting (så utnytt situasjonen), men i mellomtiden hadde jeg lett etter en ekte kvinne fra Asia. Anonymkode: ea26e...304
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #17 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dama til kompisen din var nok bare "smartere" og valgte juge på antallet. Anonymkode: 32ca9...22b Hahahaha å gyfaen. Hun er 22 år og har ligget med 4 stk. 5 med kompisen min. Hun løy ikke. Hun er en religiøs dame, og har ikke åpnet beina som bensinstasjon. Jeg skal ikke ha noe hore som inviterer kompisene mine til trekant Anonymkode: c4ea9...f69
Gjest Skogsalv Skrevet 18. juli 2021 #18 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg slo opp nå isted. Jeg gidder ikke å være sammen med en hore uansett. Hun invitere kompisen min til trekant med hun, og dette gidder jeg ikke. Sånne horer orker jeg ikke Anonymkode: c4ea9...f69 Du burde brenne klærne også ,- full renselse 🤣 Menn som benytter seg av horer kalles jo som kjent horebukker! Er dog i tvil i dette tilfellet,da det var du som solgte deg ,for litt slikk og ( ingen) ting.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #19 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner frustrasjonen din. Men her må du bare innfinne deg i at norske kvinner er løslupne som har ridd den evige kuken frem til 30+, for da forfaller kroppen deres og det er på tide å finne seg en snill betamann som de har balletak på. Hadde jeg vært deg så hadde jeg fortsatt å være sammen med henne inntil videre, siden hun er gavmild og kjøper deg masse ting (så utnytt situasjonen), men i mellomtiden hadde jeg lett etter en ekte kvinne fra Asia. Anonymkode: ea26e...304 Jeg har faktisk akkurat gjort det slutt. Fikk med meg noen ting, om at hun blant annet har bedt min nærmeste kompis ha trekant med meg og hun bak min rygg. Sånne damer vil jeg ikke ha Anonymkode: c4ea9...f69 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #20 Skrevet 18. juli 2021 Og du min venn er det vi kaller: dust Anonymkode: 93f89...897 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå