Gå til innhold

Felleshøl

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen kvinner som er eller har vært felleshøl?

Anonymkode: 4b4b2...779

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var et felleshøl... Dette grunnet mange barndomstraumer og en mangel på selvtillit og egenverdifølelse, samt hadde jeg en episode med misbruk som gjorde meg enda mindre og fikk meg til å tro at bekreftelse lå i hvorvidt menn ville ligge med meg. Dette har heldigvis endret seg nå i voksen alder, selvtilliten og egenverden har blitt bedre. Ser tilbake på mange av opplevelsene som direkte ufyselige, 99% av mennene ville jeg aldri ligget med om ikke jeg hadde blitt utsatt for det jeg ble utsatt for.. Angrer jo i den grad, men vanskelig å sette grenser når man har opplevd så mye drit og folk som har tråkket over grensene dine når du var liten. Tror mange felleshøl har hatt det sånn. Må bringes frem i lyset. Et felleshøl er sjelden et høl pga. de synes sexen er god eller ønsker seg denne sexen. Det er i mange tilfeller en trist historie bak desverre... 

Anonymkode: 94469...b61

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg var et felleshøl... Dette grunnet mange barndomstraumer og en mangel på selvtillit og egenverdifølelse, samt hadde jeg en episode med misbruk som gjorde meg enda mindre og fikk meg til å tro at bekreftelse lå i hvorvidt menn ville ligge med meg. Dette har heldigvis endret seg nå i voksen alder, selvtilliten og egenverden har blitt bedre. Ser tilbake på mange av opplevelsene som direkte ufyselige, 99% av mennene ville jeg aldri ligget med om ikke jeg hadde blitt utsatt for det jeg ble utsatt for.. Angrer jo i den grad, men vanskelig å sette grenser når man har opplevd så mye drit og folk som har tråkket over grensene dine når du var liten. Tror mange felleshøl har hatt det sånn. Må bringes frem i lyset. Et felleshøl er sjelden et høl pga. de synes sexen er god eller ønsker seg denne sexen. Det er i mange tilfeller en trist historie bak desverre... 

Er nok mye rett i det du skriver om barndom. Hvor mange har du ligget med?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var. Trodde verdien min lå i hva gutter så i meg. Ble helt ødelagt psykisk 

Anonymkode: ea856...69a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trist å høre. Hvor mange har du ligget med?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trist å høre. Hvor mange har du ligget med?

Du virker veldig opptatt i hvor mange man har ligget med for å defineres som et "felleshøl" Her har du mye å lære gutt, se på postene ovenfor og ta innover deg at mennesker har komplekse handlingsmønstere som ofte er forankret i foradgående episoder. Jeg serverer deg herved livskunnskap som er uvurderlig i et videre perspektiv... Akkurat som historie ikke er basert på tilfeldigheter, er ei menneskets handlinger basert på tilfeldigheter

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du virker veldig opptatt i hvor mange man har ligget med for å defineres som et "felleshøl" Her har du mye å lære gutt, se på postene ovenfor og ta innover deg at mennesker har komplekse handlingsmønstere som ofte er forankret i foradgående episoder. Jeg serverer deg herved livskunnskap som er uvurderlig i et videre perspektiv... Akkurat som historie ikke er basert på tilfeldigheter, er ei menneskets handlinger basert på tilfeldigheter

Jeg blir kåt av damer med mange sexpartnere

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg blir kåt av damer med mange sexpartnere

Lesson not learned... Lykke til videre i livet 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Du er ikke alene, jeg endte på samme måte. Jeg håper du har det bedre i dag ❤

Anonymkode: e05d3...9bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her har vi altså en mann som ønsker å runke til kvinners vonde og tragiske historier. Trist.

Anonymkode: c484f...082

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...