AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Jeg er kvinnelig Vannmannen på 52 vintre. Ønsker å få noen ledetråder angående bolig, helse &familie. Noen der ute som får opp noe? På forhånd takk🙂 Anonymkode: a3467...b95
indigob Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er kvinnelig Vannmannen på 52 vintre. Ønsker å få noen ledetråder angående bolig, helse &familie. Noen der ute som får opp noe? På forhånd takk🙂 Anonymkode: a3467...b95 fremtiden blir sånn du skaper den. universet fungerer som et speil. Det du sender ut , får du tilbake. Den dominante tanken og følelsen du holder i hode ditt vil manifestere seg. ingen kan se fremtiden din fordi fremtiden kan alltid forandres, det er opp til deg. Eneste grunnen til at tarot og klarsynte kan spå, er fordi dem kjenner naturlovene og kan utifra din energi se hvor i den spirituelle utviklingen du er og hvor vidt du forstår at du er skaperen i ditt egent liv. ingen her på forumet kan svare deg, men du kan bestemme deg for hva du ønsker i fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 indigob skrev (9 timer siden): fremtiden blir sånn du skaper den. universet fungerer som et speil. Det du sender ut , får du tilbake. Den dominante tanken og følelsen du holder i hode ditt vil manifestere seg. ingen kan se fremtiden din fordi fremtiden kan alltid forandres, det er opp til deg. Eneste grunnen til at tarot og klarsynte kan spå, er fordi dem kjenner naturlovene og kan utifra din energi se hvor i den spirituelle utviklingen du er og hvor vidt du forstår at du er skaperen i ditt egent liv. ingen her på forumet kan svare deg, men du kan bestemme deg for hva du ønsker i fremtiden. Det er ikke så enkelt at man bare kan ønske seg ting, og så skjer det. Anonymkode: a3467...b95
indigob Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er ikke så enkelt at man bare kan ønske seg ting, og så skjer det. Anonymkode: a3467...b95 Det sa jeg ikke heller.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 indigob skrev (18 timer siden): fremtiden blir sånn du skaper den. universet fungerer som et speil. Det du sender ut , får du tilbake. Den dominante tanken og følelsen du holder i hode ditt vil manifestere seg. ingen kan se fremtiden din fordi fremtiden kan alltid forandres, det er opp til deg. Eneste grunnen til at tarot og klarsynte kan spå, er fordi dem kjenner naturlovene og kan utifra din energi se hvor i den spirituelle utviklingen du er og hvor vidt du forstår at du er skaperen i ditt egent liv. ingen her på forumet kan svare deg, men du kan bestemme deg for hva du ønsker i fremtiden. Takk! Så klokt sagt! Traff meg i hvert fall. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre i en situasjon jeg står i. (er ikke TS). Anonymkode: 6195e...df7
indigob Skrevet 18. juli 2021 #6 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk! Så klokt sagt! Traff meg i hvert fall. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre i en situasjon jeg står i. (er ikke TS). Anonymkode: 6195e...df7 Åh, bare hyggelig ! Lykke til.🥰🌞😍
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 Du spiser godtesnop i morgen kveld hos en venninne, men du deler det ikke. Og så blir du hentet av sambo. Anonymkode: 5c5a0...aea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå