Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat funnet min timeplan. Og det er ikke lagt inn noe obligatorisk der inne nå. Betyr det at jeg ikke har noe obligatorisk?

Anonymkode: af61e...488

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle er helt tomme

Skrevet

Jeg kan ikke se hva det er du har forsøkt å legge ved.

AnonymBruker
Skrevet
gobbledigook skrev (1 minutt siden):

Jeg kan ikke se hva det er du har forsøkt å legge ved.

Det er video av min timeplan. Det viser at alle felt er helt tomme for oppmøte

Skrevet

Hos oss tar det en halv tur til månen og tilbake, før de timeplanene er klare. Denne ser uferdig ut

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er video av min timeplan. Det viser at alle felt er helt tomme for oppmøte

Altså, for meg ser det bare ut som at de ikke har lagt ut timeplanen enda. Nå har ikke jeg erfaring med det universitetet, men jeg regner jo med at forelesninger og eventuelle seminarer som ikke er obligatoriske også skal vise på timeplanen?

Skrevet

De har bare ikke lagt inn fagene enda :) 

Skrevet
gobbledigook skrev (13 minutter siden):

Altså, for meg ser det bare ut som at de ikke har lagt ut timeplanen enda. Nå har ikke jeg erfaring med det universitetet, men jeg regner jo med at forelesninger og eventuelle seminarer som ikke er obligatoriske også skal vise på timeplanen?

Stemmer 👍🏼

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok for tidlig å anta. Jeg jobber på et universitet, og sitter ofte med timeplaner og semesterplanlegging. Det krever enormt mye arbeid å sette en timeplan, og ikke minst koordinere den. Kanskje noe må byttes om på, kanskje det er behov for å leie inn noen, kanskje den du ønsker å leie inn ikke har svart ennå. Kanskje du ikke er sikker på at du får det undervisningsrommet du har behov for på det gitte tidspunktet, og kanskje du rett og slett ikke rakk å legge inn alt før du gikk ut i ferie. Som sagt; altfor tidlig å anta. I løpet av august (men før studiestart) bør det være i orden, men frem til da er det ikke verdt å ha for store forhåpninger. Det kan hende du finner informasjon om hva som er obligatorisk og ikke ved å sjekke emnesider på nettsidene til skolen. Om du kjenner emnekode til faget, så søker du bare opp det. Står ofte om obligatorisk opplegg, arbeidskrav, eksamensform osv. der 😊

Anonymkode: 1f7c7...048

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...