AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Jeg er en single dame vært i mange år. Søker kjæreste men umulig å finne. Orker ikke så mye dates og spill og alt det fører med seg. Jeg bor på et relativt nytt sted kom hit i fjor. Har ingen venner utenom jobb. Fleste venner har forlatt meg jeg passer jo ikke inne alles A4 liv. Jeg er sett på som litt spesiell tror jeg. Jeg trives egentlig i eget selskap men noen ganger kjenner jeg på ensomheten... og kjedsomheten. Jeg har meldt meg inn i en frivillig organisasjon så treffer folk der når man er ute i "felten" ellers ikke. Jeg er med på en ting til men der er det sommer ferie. Jeg har begynt å spille pokemon go og kan slå ihjel mange timer på kveldene alene i bilen og kjører rundt og holde på med det. Ja jeg har passert 50. Har innsett at jeg aldri blir voksen. Jeg blir aldri bedt med på noe. Har en plan om å invitere to kollegaer hjem til meg på pizza. Selvsagt de to yngste da det er de jeg syns er morsomt å henge rundt. Der er det bestandig fart og moro. De har sagt at de kommer men så var det å finne tid. Men har ikke glemt det da. Men siste året har jeg nok sittet alene hjemme stort sett hver kveld. Og ja jeg syns det er drit kjedelig. Jeg er ganske flink til å komme meg ut på skogs eller fjellturer men også det må jo gjøres alene som alt annet i mitt liv. Flere som har det slik? Jeg er drit lei tv f.eks... Anonymkode: 2ec21...c95 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Første som slo meg her er at du virker litt vag når det gjelder innbydelser. Der er ganske normalt at den son inviterer setter tidspunkt eller foreslår tidspunkt. Vær litt mer spesifikk. Jeg har mange som foreslår ting men så må de avvente, se an tid osv og så blir det aldri noe av. Si "pizzakveld hos meg på lørdag kl 8". Anonymkode: 5bd28...d42 1
Sjøgrønn Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 Hei 😊 Du liker å gå på rur høres det ut som? Meld deg inn i Turistforeningen, da vel? De arrangerer mange fine turer 😁
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Livet er kjedelig, ensomt og fryktelig bortkastet. Gleder meg stort til den dagen jeg får forlate denne verden. Anonymkode: caa69...ebe 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 Sjøgrønn skrev (14 timer siden): Hei 😊 Du liker å gå på rur høres det ut som? Meld deg inn i Turistforeningen, da vel? De arrangerer mange fine turer 😁 Ts. Ja det kunne jeg gjort men foretrekker å gå alene etter jeg møtte opp på en dansegruppe på tur som jeg trodde var en 1-1,5 times tur. Da hadde jeg gått veldig lite. Og de drassa rundt på meg i 10 km og gikk å planla å gå 7 søstre på 1 dag så tenkte jeg at nei de her er for spreke pluss null kjemi da. Slik sett er det bedre å gå alene eller noen på samme nivå eller en kjæreste Simon er interessert i å gå samme tempo. Jeg kjenner og på at jeg har hatt så anderledes liv enn vanlig folk så jeg har lett for å bli fryst ut hvis jeg er ærlig. Så snakker minst mulig om meg selv.og hater personlig spørsmål da jeg vet det kan bety vinn eller forsvinn .. det blir ikke før jeg finner noen som aksepterer de feil jeg har gjort oppover i livet. Og aksepterer meg for den jeg er idag. Er like nervøs hver gang imøte med nye mennesker😊. Takk for svar. Ps meldte meg inn i sånn Finn en venn gruppe på Facebook der jeg arrangerte 2 ganger treff på Egon Pizza. Kom det noen? Niks så meldte meg ut der da.😂 det skal ikke være enkelt. Anonymkode: 2ec21...c95 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #6 Skrevet 18. juli 2021 Skulle være damegruppe ikke danse 😂 Anonymkode: 2ec21...c95 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #7 Skrevet 18. juli 2021 Jeg gir opp auto korreKt. Kjæreste Simon skal være kjæreste som Anonymkode: 2ec21...c95 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 Jeg syns du høres morsom ut😊 Anonymkode: f19f9...217
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #9 Skrevet 19. juli 2021 Det er trist at noen har det sånn. Håper du får det bedre ts. ❤️ I slike situasjoner er det viktig å ha noe man liker å holde på med alene. Som ikke krever oppmerksomhet fra andre. Vit at du kan klare deg selv alene, selv om du skulle ønske at du hadde noen andre. Anonymkode: ebb76...de9
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #10 Skrevet 20. juli 2021 ts her..ja ble litt skrivekrøll men jeg tar meg ikke selv så høytidlig da.. er enkelte dager som er verre enn andre når har det godt greit noen dager igjen da. Men ser frem til høsten når jeg skal begynne på jobb igjen og det blir litt mer action. Sommeren er jo dritstille. Alle er opptatte med sitt. Anonymkode: 2ec21...c95
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #11 Skrevet 20. juli 2021 Jeg tenker aldri på andre som ensomme. OK, kanskje jeg tenker litt sånn hvis jeg ser noen sitte alene og som fikserer på meg, da tenker jeg de mangler noe. Men ikke nødvendigvis at de er ensomme, men at de mangler et eller annet. At de er undertrykket eller noe og har behov for å ta igjen på randoms rundt seg. Hvis man har opplevd evnen til å være selvstendig tenker man ikke slik om andre. Gleden ved å bevege seg fritt og å være fri, uten å måtte foreta seg masse omveier gjennom venner og familie som har behov. Anonymkode: 9c7d2...1d8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #12 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): ts her..ja ble litt skrivekrøll men jeg tar meg ikke selv så høytidlig da.. er enkelte dager som er verre enn andre når har det godt greit noen dager igjen da. Men ser frem til høsten når jeg skal begynne på jobb igjen og det blir litt mer action. Sommeren er jo dritstille. Alle er opptatte med sitt. Anonymkode: 2ec21...c95 Du får prøve å finne deg en mann eller dame i samme situasjon. Det finnes garantert I alle byer problemet er bare å få tak i de. Anonymkode: edc4b...9c3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #13 Skrevet 20. juli 2021 Online spill på Internett er også en god sosial arena for oss ensomme. https://p3.no/barndomsvenninnene-ble-gjenforent-via-gaming-pa-nett-na-snakker-vi-hver-dag/ Anonymkode: edc4b...9c3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2021 #14 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 23.33): Ts. Ja det kunne jeg gjort men foretrekker å gå alene etter jeg møtte opp på en dansegruppe på tur som jeg trodde var en 1-1,5 times tur. Da hadde jeg gått veldig lite. Og de drassa rundt på meg i 10 km og gikk å planla å gå 7 søstre på 1 dag så tenkte jeg at nei de her er for spreke pluss null kjemi da. Slik sett er det bedre å gå alene eller noen på samme nivå eller en kjæreste Simon er interessert i å gå samme tempo. Jeg kjenner og på at jeg har hatt så anderledes liv enn vanlig folk så jeg har lett for å bli fryst ut hvis jeg er ærlig. Så snakker minst mulig om meg selv.og hater personlig spørsmål da jeg vet det kan bety vinn eller forsvinn .. det blir ikke før jeg finner noen som aksepterer de feil jeg har gjort oppover i livet. Og aksepterer meg for den jeg er idag. Er like nervøs hver gang imøte med nye mennesker😊. Takk for svar. Ps meldte meg inn i sånn Finn en venn gruppe på Facebook der jeg arrangerte 2 ganger treff på Egon Pizza. Kom det noen? Niks så meldte meg ut der da.😂 det skal ikke være enkelt. Anonymkode: 2ec21...c95 Jeg kjenner det litt sånn jeg også. Livet har vert så spekket med hendelser andre mennesker sjeldent opplever. Før hadde jeg en venn som var tilflytter. En gang sa han at han var imponert over hvor mye som skjedde med meg, alltid uheldig med ting selv om han så at jeg var målbevisst. "Du opplever mere på 10 år enn andre gjør ett helt liv du" og det hadde jeg ikke tenkt på da. Men, jeg merker at ikke alle takler det og viker unna. Som om jeg synes det er gøy. Heldigvis fant jeg en mann og han beroliget meg med at hans liv var så rolig at det gikk opp i opp med mitt. Ja, etter det har han vert innlagt to ganger i året. En ny ting hver gang. Jeg blir matt. Iallefall, jeg har lært at jeg må si ifra, være tidlig og ikke la meg utnytte men det skaper problemer det og. Man skal ikke la seg kue men heller ikke styre egen skute. Anonymkode: df982...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå