Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en kvinne som var 190 cm høy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/966Ow/hoeye-kvinner-har-en-sirkuseffekt

— Noen kan være veldig frekke. Jeg sto i en heis i Oslo en tid tilbake.  En liten mann kom inn i heisen og kikket lenge opp på meg. «Jøss, du må være over to meter!» Sier han. «Spiller du basketball?». Jeg ble sint, bøyde meg over han og sa: «Nei, spiller du minigolf?» .

Anonymkode: b2bad...077

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke tenkt meg ei over 170, så 190 hadde vært uaktuelt ja 😂 Men det er vel noen for de og, de får vel tusenvis av likes på tinder som alle andre damer

Anonymkode: df851...fdc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk parert 😂

Anonymkode: 66837...6a8

• Liker 4
Skrevet (endret)

Er ikke 190, men kunne vel vært med ei som var 190. Men da måtte det vært ei dame som ellers var pen.

Kvinnen i artikkelen er jo bare 183cm. Det er ikke så veldig høyt synes jeg. 

Endret av Realverdien
AnonymBruker
Skrevet

Er 193 og er gift med en dame på 185. Kunne sikkert vært sammen med en dame som er 190. 

Anonymkode: 9da07...fc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Der tror jeg faktisk grensa går altså. Man skal aldri si aldri, men tror kanskje jeg ville følt meg litt liten selv da. Jeg er et par centimeter høyere, men er nokså smal fra naturens side, så sjansen er stor at hun ville vært betydelig tyngre enn meg. Jeg trenger ikke å føle meg veldig svær, men synes i utgangspunktet det ville vært rart å være den letteste.

Anonymkode: 9960d...12c

AnonymBruker
Skrevet

Dama i artikkelen er 183 cm.. jeg er 3 cm kortere og har aldri hatt problem med høyden min. Ikke har jeg vært plaget av noen for høyden min heller. Har en ex som var mye kortere enn meg og en mann nå som er mye høyere. Null problem 😃 

Anonymkode: b0eee...d91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bamseklemmer har nok et snarlig svar her og at alt går på kommunikasjon, lytte til kvinnens lyder og at da hennes høyde ikke har noen betydning. 
Alt går på kommunikasjon, vet dere😊

Anonymkode: 3ae9d...73c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bamseklemmer har nok et snarlig svar her og at alt går på kommunikasjon, lytte til kvinnens lyder og at da hennes høyde ikke har noen betydning. 
Alt går på kommunikasjon, vet dere😊

Anonymkode: 3ae9d...73c

Du nevner han i mange tråder, aner jeg en forelskelse fra din side? 😎

Anonymkode: fb9ef...50e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er selv mann og 192, kunne aldri vært sammen med ei på 190.

Anonymkode: ed83b...a99

Skrevet

Er 182 cm og kunne nok vært sammen med en dame på 190 cm, men stort høyere enn det blir fort for høyt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei. Er selv mann og 192, kunne aldri vært sammen med ei på 190.

Anonymkode: ed83b...a99

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 3a6ed...eab

AnonymBruker
Skrevet

Ja kunne gjerne vært sammen med ei dame på 190. Ingen problemer overhodet.

Anonymkode: 13210...f62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn i verden er mye kortere enn 190 cm....så da har du nok begrenset valg muligheter siden menn på din størrelse har flere valg enn deg..

Anonymkode: 1aab7...ef0

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er verre å være veldig høy dame en liten og lav mann. Det fonnes nok alltid en lav dame som vil ha en lav mann.

Anonymkode: 10258...7dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

*Finnes

Anonymkode: 10258...7dd

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun selv ikke hadde høydekomplekser hadde det gått helt fint.

Anonymkode: d906d...dcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er selv kvinne og hetero så det er ganske utelukket :)  Men det må være veldig plagsomt å få slike kommentarer. Høye kvinner er flotte de også!

Har ei venninne på 185, mannen hennes er over 2 meter og de er flotte sammen.

Anonymkode: 88d62...494

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Du nevner han i mange tråder, aner jeg en forelskelse fra din side? 😎

Anonymkode: fb9ef...50e

Tror de fleste skjønner at det er han selv som skriver disse innleggene som AB, for å fremstille seg selv som guds gave til kvinnen. Hvis det ikke hadde vært han selv som skrev dette så skal jeg love deg at han hadde kommet lynraskt inn i tråden og takket og bukket for komplimentene. Man ser jo selv hvordan han holder på å skryter av seg selv, og ifølge ham selv er det utallige venninner og kvinner i hans krets som nærmest trygler om å få en bit av ham. 

Anonymkode: d3971...678

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...