AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Far her som har en datter på 12 år, min kone, som jeg giftet meg med for 9 mnd går ikke godt sammen med min datter. Min kone har sagt at hun gir faen i min datter og kalt henne en drittunge. Ikke direkte til henne men til meg, hva godtar dere av uttalelser fra bonusmor? Kjenner at dette sliter på meg at de ikke går ihop. Anonymkode: c9055...8c5 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 17. juli 2021 Du skal sette din datter først, syns du det er greit din kone kaller datteren din drittunge. Og hun gir faen i henne? Anonymkode: 38515...4ae 56
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Aksepterer ingenting sånt. Hadde blitt slutt rett og slett. Heldigvis behandler min mann mine barn like bra som sine egne Anonymkode: 0492f...bbf 23
Lipyros Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Vel... Dette hadde vært lettere hvis du hadde funnet ut av det før dere giftet dere. Var barn og bonusmor mye sammen før? Endret adferd seg når dere ble gift? Jeg hadde spurt hvorfor hun føler det er vanskelig, forsøkt å se om noe av det hun sier er sant - men hvis det bare er fordi hun er vanskelig hadde jeg avsluttet forholdet. Barnet kommer først. Det er et hav av gode bonuamødre, men dessverre noen som hater at mannen har barn fra før. Mange blir i tillegg sjalu på barnet som har rett på fars oppmerksomhet. Noen barn tester så klart også mye grenser på bonusforeldre så vanskelig å si hva som kan være grunnen her. Hva syns barnet om bonusmor? 15
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Visste du ikke om dette før etter du giftet deg med kona di? Du skal selvsagt sette ditt barn først. Alltid. At du i det hele tatt er gift med en med slike holdninger til barnet ditt, er helt utrolig… Anonymkode: 3753e...b38 26
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Lipyros skrev (8 minutter siden): Vel... Dette hadde vært lettere hvis du hadde funnet ut av det før dere giftet dere. Var barn og bonusmor mye sammen før? Endret adferd seg når dere ble gift? Jeg hadde spurt hvorfor hun føler det er vanskelig, forsøkt å se om noe av det hun sier er sant - men hvis det bare er fordi hun er vanskelig hadde jeg avsluttet forholdet. Barnet kommer først. Det er et hav av gode bonuamødre, men dessverre noen som hater at mannen har barn fra før. Mange blir i tillegg sjalu på barnet som har rett på fars oppmerksomhet. Noen barn tester så klart også mye grenser på bonusforeldre så vanskelig å si hva som kan være grunnen her. Hva syns barnet om bonusmor? Ts her: barn og bonusmor var en del sammen før vi ble gift, men min datter likte ikke at min daværende kjæreste overnattet. F.eks. min kone mener jeg skjemmer min datter bort, og at min exkone styrer for mye. Min datter tester ikke grenser. Min datter er generelt avvisende til min kone, uten å være uhøflig eller sint. Bare at hun ikke har lyst til å være så mye sammen med min kone. Jeg tror min datter er lei seg over skilsmissen. Jeg og min datter har ett godt forhold. Min kone gjorde mye i starten for å få ett godt forhold til min datter, men min datter responderte ikke ved å bli mer positiv til min kone. Anonymkode: c9055...8c5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 Hadde skilt meg på flekken. Anonymkode: 9db8a...d21 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #9 Skrevet 17. juli 2021 Den kvinnen du er gift med er drittungen her! Fy og skam!! Anonymkode: 67612...a31 13
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #10 Skrevet 17. juli 2021 Beklager, men det eneste rette er å droppe konen, ingen tillater vel at folk sier sånt om barnet sitt? Hadde min mann, stefar, tenkt slik, hadde jeg aldri inngått et forhold med han. Han sørget for at han og min datter hadde et godt forhold før vi ble for seriøs. Anonymkode: 973e3...fd5 6
Maggi2 Skrevet 17. juli 2021 #11 Skrevet 17. juli 2021 Denne damen har jo allerede begrenset samværet ditt med datteren din. Jeg husker deg fra tidligere tråder. Beklager, men det er på tide å sette konen på plass. Eller så må du ta et valg mellom dem. Jeg håper du velger din datter. 7
sicario Skrevet 17. juli 2021 #12 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Far her som har en datter på 12 år, min kone, som jeg giftet meg med for 9 mnd går ikke godt sammen med min datter. Min kone har sagt at hun gir faen i min datter og kalt henne en drittunge. Ikke direkte til henne men til meg, hva godtar dere av uttalelser fra bonusmor? Kjenner at dette sliter på meg at de ikke går ihop. Anonymkode: c9055...8c5 «Bonusmor» gotta go. vær den beste forelder og pappa du kan være. Avslutt forholdet ditt. 3
MapleSirup Skrevet 17. juli 2021 #13 Skrevet 17. juli 2021 Hastverk er lastverk og barna betaler prisen. 11
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #14 Skrevet 17. juli 2021 Dette hadde aldri mannen min akseptert av meg. Og hadde han gjort det, hadde jeg ansett ham som lite attraktiv. Du kan og bør forvente en endring. Ikke greit å ha en omsorgsperson som ikke egentlig liker deg. Det værste jeg har sagt om min stesønn er at mor og far bør snakke mer i lag, fordi han trenger forutsigbare grenser. Anonymkode: fa6a0...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #15 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Visste du ikke om dette før etter du giftet deg med kona di? Du skal selvsagt sette ditt barn først. Alltid. At du i det hele tatt er gift med en med slike holdninger til barnet ditt, er helt utrolig… Anonymkode: 3753e...b38 Enig. Anonymkode: 5be08...f95 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #16 Skrevet 17. juli 2021 Derfor bibelen oppfordrer til å forbli i en familie. Er ikke naturlig med disse mine og dine barn greiene. En bonusmor vil sjeldent føle stort for barnet hennes utkårede har med ei anna kvinne. Likeså vil aldri barnet egentlig være glad og fornøyd med at mamma eller pappa fant seg noen nye og dermed fikk brudd i sitt familieliv. Denne damen er bare ærlig. Mange bonusmødre og fedre føler på dette, men flertallet skuespiller fordi det er tabu å være åpen om det. Men sannheten er at disse moderne familiene er risikoprosjekter som er rot til mye vonde følelser. La oss være ærlige. Vil ikke de aller fleste helst at sin partner ikke har barn fra før? Seff vil de det. La oss si det som det er. Anonymkode: fdfe0...005 8
Lysende-lommelykt Skrevet 17. juli 2021 #17 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Far her som har en datter på 12 år, min kone, som jeg giftet meg med for 9 mnd går ikke godt sammen med min datter. Min kone har sagt at hun gir faen i min datter og kalt henne en drittunge. Ikke direkte til henne men til meg, hva godtar dere av uttalelser fra bonusmor? Kjenner at dette sliter på meg at de ikke går ihop. Anonymkode: c9055...8c5 Er du mann? Er du uten baller? Ingen prater dritt om barna dine til deg. Jeg har ikke barn, men hadde kjæresten min sagt det så hadde jeg klikka i vinkel. Det neste er vell at hun sier at du ikke finner veien neste gang dere er ute og kjører bil. Skjerpings 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #18 Skrevet 17. juli 2021 Hvorfor er datteren din så negativ til din kone? Er det at hun ikke tåler at du har ny partner? Har du vært en god far og gitt henne den oppmerksomheten som hører til farsrollen ? Anonymkode: 8cfb3...71f 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #19 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Derfor bibelen oppfordrer til å forbli i en familie. Er ikke naturlig med disse mine og dine barn greiene. En bonusmor vil sjeldent føle stort for barnet hennes utkårede har med ei anna kvinne. Likeså vil aldri barnet egentlig være glad og fornøyd med at mamma eller pappa fant seg noen nye og dermed fikk brudd i sitt familieliv. Denne damen er bare ærlig. Mange bonusmødre og fedre føler på dette, men flertallet skuespiller fordi det er tabu å være åpen om det. Men sannheten er at disse moderne familiene er risikoprosjekter som er rot til mye vonde følelser. La oss være ærlige. Vil ikke de aller fleste helst at sin partner ikke har barn fra før? Seff vil de det. La oss si det som det er. Anonymkode: fdfe0...005 Okey🙄 Anonymkode: 5be08...f95 7
Sequoia Skrevet 17. juli 2021 #20 Skrevet 17. juli 2021 (endret) Hm, vanskelig. Om datteren din er veldig vanskelig overfor henne skjønner jeg at hun synes det er vanskelig. Og om hun ikke kan ventilere litt til deg, hvordan skal hun da takle det? Å stå i å bli utfryst/mislikt av bonusdatter på 12 må være merkbart og vondt. Synes absolutt ikke det er greit å si at en «gir faen i» egentlig uansett, men det kan kanskje være mindre ille om det er vanlig spåkbruk for henne. Om det er brukt om noe din datter synes/gjør/vil synes jeg også det er mindre ille enn om hun sa at hun dir faen i (hele) datteren. For eksempel at hun gir faen i om datteren din vil på Tusenfryd/ha ny iphone/etc. Om jeg hadde bodd med en trassig 12-åring som jeg hadde prøvd alt for å bonde med men som fremdeles hatet og ignorerte meg tror jeg nok fort min forsvarsmekanisme også hadde vært at jeg må tenke at jeg gir faen i henne. Kunne ikke latt det fortsette å la det gå inn på meg dag inn og dag ut i hvert fall. Hadde nok ikke sagt det til faren da, kanskje, men garantert til venninner om jeg trengte en frustrasjonsutblåsning. Regner med det er en grunn til at du giftet deg med henne. Hjelp henne takle det på en bedre måte er mitt tips. Endret 18. juli 2021 av Sequoia 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå