Søtpotita Skrevet 16. september 2005 #1 Skrevet 16. september 2005 Sidan igår kveld har datamaskina mi klikka, den går utrulig seint og låser seg, og eg kjem ikkje inn på internett. Trykker på ikonet og ingenting skjer, kan dette vera virus? Det kom heilt plutseleg. Då eg prøvde gå over til ein anna profil så sto det at ein brukarprofil var skada og at eg ville få ein midlertidig. Kva kan eg gjera? Eg treng datamaskina mi!!
FrøkenHobart Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Men hvordan fikk du skrevet dette? Har du sendt brev til kG?
Gjest Milah Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Mange mulgheter det Frøken Hobart! Internett cafe, jobb, hos en venn, hos foreldre, fra biblioteket.. osv.
FrøkenHobart Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 (endret) Mange mulgheter det Frøken Hobart! Internett cafe, jobb, hos en venn, hos foreldre, fra biblioteket.. osv. ← Å ja....så lurt. Kanskje en internetcafe, jobb, en venn, foreldre eller biblioteket også kan hjelpe henne sånn at hun atter kan boltre seg hos internett Endret 23. september 2005 av FrøkenHobart
sushigirl Skrevet 24. september 2005 #5 Skrevet 24. september 2005 Hei! Trenger litt mer info fra deg for å kunne hjelpe deg. Hvordan kobler du deg opp til Internett? Har du ADSL, f eks? Har du anti-virusprogram på den, og programmer for å finne adware og spyware (f eks Ad-Aware og Spybot), vil jeg anbefale deg å kjøre disse, og se om du finner noe. Du sier at PC-en går tregt, har du restarta den, uten at det hjalp?
Søtpotita Skrevet 26. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2005 Hei igjen...gammal tråd dette...men ser at eg har gløymt å svara. Me har to datamaskiner, men eg likar best mi eiga sidan eg har så mykje eg treng på "Favoritter" (skriv oppgåve), er såpass avhengig av mi eiga maskin med andre ord. Internettet kom tilbake seinare på dagen, og funka som vanleg..Veit ikkje heilt kva som skjedde..men den har aldri vore oppført seg slik før! Kan det vera virus som ligg og lurer? Ein kan vel ha virus på maskina sjølv om det ikkje alltid er "synleg"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå