Gå til innhold

Hjelp!! Mannen vil jeg skal ha sex med andre menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mistenker min mann gjennom flere år alltid har likt tanken på at jeg seksuelt er frigjort og ligger rundt som jeg ønsker. Har vært noe lunkent fra min side da jeg elsker partneren min og ønsket i utganspunktet å være kun med han. Nå som vi er blitt eldre og tryggere på hverandre har lysten smått begynt å melde seg. Mannen gir sin fulle støtte til dette men er noe usikker på hvordan forholdet skal bli etterpå. Elsker min mann høyt og han er viktigere en alt annet.

Noen som har levd i åpent forhold der mannen holder seg trofast mens damen er fri til å være med hvem hun vil ?

Vi er begge i begynnelse av 40-årene.

Anonymkode: abcc8...9d0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan sies også at vi har vært gift i 12 år og helt trygge på hverandre

AnonymBruker
Skrevet

Ingen svar 😭

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja.. Ikke personlig da ingen av oss ønsker å se hverandre med andre...

Men vi har hatt noen par i vennegjengen som har testet. Av de 4 parene er 3 skilt. 

IKKE gjør det med mindre dette er noe du virkelig ønsker og forstår konsekvensene av (følelser kan oppstå, sjalusi kan bli et problem, man kan smittes med sykdommer eller miste noe viktig av seg selv eller forholdet) 

Anonymkode: ff632...5c1

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Gi han noen slag så kommer han til den virkelige verden igjen. 

Anonymkode: 5f2f5...fac

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde grundig research på feltet, fant mange happy menn og mange ulykkelige kvinner. Som den over nevnte, det går som regel mot skilsmisse. Oftest pga dama føler seg uelsket og ikke ivaretatt hos en mann som vil se henne med andre.

Cuckolding er ellers et kjent tema på KG, så her finner du milelange tråder om temaet, skjønt for det meste fra menn som vil pushe dama inn i noe slikt. 

Anonymkode: e2657...0f3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

miste noe viktig av seg selv eller forholdet

Det er nok det mest vanlige. 

Anonymkode: e2657...0f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal også sies dette er er noe jeg kjenner hadde vært deilig. Så håper noen kan komme med tips til hvordan man kan få det til å fungere.

AnonymBruker
Skrevet

For meg er dette helt merkelig, men sikkert noen som syns dette er greit. Jeg hadde aldri akseptert det, ene eller andre veien.

Anonymkode: a0652...d1c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Skal han se på, eller skal seansen filmes?

Anonymkode: aa95b...fa1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd. Dvs, ikke åpent forhold, men mannen regisserte,  iblant var han delaktig i sexen og iblant bare så han på. Kun jeg som hadde sex med menn, han var trofast.
Men forholdet endret seg. Han gikk fra å være en generelt småsjalu kjæreste til å se for seg meg ha sex med de han egentlig ville vært sjalu på. Den gode følelsen jeg hadde ved å være hans ble borte, for han viste ikke lenger tegn til at jeg «bare» var hans. Jeg ble til slutt skikkelig usikker på om han elsket meg eller greia. Etterhvert greide han også å vri det over til at siden jeg fikk prøve andre og han bare hadde meg, så hadde han noen ønsker…

Dessuten - fantasien er digg, men å avtale at kl 16 neste lørdag skal jeg ha sex, det ble litt kjedelig. Planlagt sex er ikke mye spennende. 
Dessuten er mange av disse mennene som vil være med på dette i et miljø der det sexes rundt, og frykten for sykdommer var alltid der. Bruktes selvsagt kondom ved samleie, men du skal gjerne suge han også, og sykdommer spres oralt også. 

Anonymkode: 9703b...46c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du skal aldri gjøre noe seksuelt du ikke har lyst til. Enkelt og greit.

Anonymkode: 20413...548

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei.

Anonymkode: e48da...a1f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden han nevner det, ligger han sikkert med andre damer allerede.

Anonymkode: e48da...a1f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi er eiesyke når vi ikke vi dele hun og skyver henne vekk når vi vil.

personlig er jeg eiesyk jeg skal innrømme det og det ekke spesielt populært:) g’n✌🏼

Anonymkode: 6e2f0...146

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe galt og ødelagt med menn som tenker slik. De verner ikke om deg og dere, men deres usikkerhet som får utløp gjennom «se for en fin dame jeg har, du kan bruke henne litt slik at du kan misunne meg litt». Du er bare et objekt for en moralsk forkvaklet smågutt som er ute av stand til ekte kjærlighet- du har trukket taperloddet. Dump ham før selvrespekten din forsvinner helt. 

Anonymkode: 30bee...2dc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er i en lignende situasjon, bortsett fra at vårt forhold er helt nytt. Han fortalte tidlig om denne fetisjen…han sier det ikke er viktig å leve det ut, men tydelig at det er den ultimate turn on. Jeg er så på trynet forelsket i denne mannen, at jeg er truende til å bli med på det. Det tenner meg å fantasere om det, men det er jo noe helt annet å realisere det. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skap tenke rundt det. Redd for at jeg aldri blir nok i meg selv for han. At han alltid trenger ny spenning 

Anonymkode: 019c1...dc5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei! Jeg er i en lignende situasjon, bortsett fra at vårt forhold er helt nytt. Han fortalte tidlig om denne fetisjen…han sier det ikke er viktig å leve det ut, men tydelig at det er den ultimate turn on. Jeg er så på trynet forelsket i denne mannen, at jeg er truende til å bli med på det. Det tenner meg å fantasere om det, men det er jo noe helt annet å realisere det. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skap tenke rundt det. Redd for at jeg aldri blir nok i meg selv for han. At han alltid trenger ny spenning 

Du er jo ikke nok. Han må ha andre menn med i dette som han kan låne deg ut til.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er jo ikke nok. Han må ha andre menn med i dette som han kan låne deg ut til.

Tja… jo, han sier at det ikke er noe problem å bare hold det til fantasi. Men du har nok rett. Faen, han er så ubeskrivelig bra på mange måter. 

AnonymBruker
Skrevet

så sexy. Jeg er omvendt, jeg vil gjerne se på min mann ta for seg en annen kvinne. Men han er redd for å ødelegge forholdet vårt, og jeg får ikke lov å ha andre menn. 

Anonymkode: 5be24...fa0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...