AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Hvordan er det på hunderfossen nå med tanke på smittevern? Oppleves det som trygt? Anonymkode: 0497a...049
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Det lurer jeg også på. Satser på en tur i august. Bør man bruke munnbind der? Anonymkode: b81a8...c22
Xfreya Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Var der på tirsdag og onsdag. Bare å glemme smittevern, små barn klarer ikke å holde 1 meter avstand når de står i kø over en halv time. Og køen er så lang fordi attraksjonene kjøres med halv kapasitet...... Kun de ansatte brukte munnbind. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Vi var der før felles startet. Da opplevde vi at smittevern var bra. Var mye spriting overalt. Forøvrig kan ikke jeg huske at noen brukte munnbind. Var der forørvrig i fjor i fellesferien, da var smittevern ikke eksisterendes. Anonymkode: 95284...86d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Jeg var der forrige uke. Dessverre ser det ut som at alle har glemt alt av smittevern. Jeg brukte munnbind i køer, butikker osv. Så man må passe på seg selv og sine. Anonymkode: 7ba66...528 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Vi var der nylig, og der finnes ikke smittevern der. Det er lite antibac plassert rundt, og mange sv de var tomme. Avstand er det få som holder både i kø og ellers, og ingen ansatte passer på heller. Jeg så ingenting bli spritet/vasket noen gang (vi var der tre ulike dager denne uken, har årskort). parken er full av barn, og barn holder ikke avstand. Jeg så ikke ett eneste menneske med munnbind heller Anonymkode: a8a6d...77f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 Var der for 14 dager siden. Smittevern er vel mer opp til hver enkelt dessverre. Lange køer, neon hvite ringer man skal stå i køen når man «nærmer» seg lengst frem, men mange forsto ikke dette og sto mellom også. Ingen som fulgte med. Er umulig å holde avstand til andre både inn og ut av de ulike attraksjonene, toalett osv. Får følelsen av at de fleste har glemt Covid så fort man går inn porten. For meg så opplevde jeg altså det å være på Hunderfossen, som å være på Hunderfossen FØR Covid. Sier vel litt… Kanskje enda lengre tid å stå i kø, da de har begrensninger på antall personer og avstand på attraksjonene, men får slippe inn like mange som før (?) pga stort uteområde. Parkeringen var proppfull så ikke mindre biler/folk enn ved normale år. Anonymkode: e37bf...056
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #8 Skrevet 17. juli 2021 Var der for noen uker siden. Lange køer og null kontroll på avstand før folk ble gjort oppmerksom på "familiesirklene". De fleste attraksjoner hadde folk som spritet hendene dine før avgang. Var noen som brukte munnbind. Men har du utålmodige barn som nå må vente dobbelt så lenge med kø, så er ikke dette plassen for deg/dere. Start evt ved slottet. Den køa blir ikke mindre. Jeg har dog sett at det er ganske fullbooket ang billetter. Anonymkode: 09f87...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå