Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nå litt mer enn 1 uke på overtid med mensen. Før har jeg vært maks 2 dager forsinka. 

har tatt både strimmeltest og digital test, begge er negative. Så er ganske sikker på at jeg ikke er gravid.
Samtidig syntes jeg det er så innmari rart at mensen ikke kommer. Dette er første gang vi har prøvd, og jeg har heller aldri vært gravid før. 
skjønner ikke hva som skjer med kroppen.

hvor lenge på overtid er det lengste dere andre der ute har gått, uten at dere har vært gravide? 

Anonymkode: 4e20f...93f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på overtid to ganger året etter at jeg sluttet på p-piller. Var nøyaktig en uke på overtid hver gang. Hadde også negative tester. Hadde regelmessig syklus på 28 dager både med og uten p-piller. Da jeg startet prøvingen et par år senere fikk jeg plutselig noen sykluser som kun var 25 dager. Mistenker at syklusen det klaffet også var ca 25 dager. 

Anonymkode: 39d3b...249

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd med meg flere ganger.. Men når du får negativ graviditetstest så er du mest sannsynlig ikke gravid desverre 😞

Anonymkode: 395c7...3dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde eggløsning 1 uke senere enn vanlig en syklus, og da ble mensen tilsvarende en uke forsinket.

Anonymkode: c0740...d05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vanligvis syklus på 26-28 dager, men den har vært så kort som 24 og så lang som 33. I de tilfellene kom eggløsning tidligere og senere enn vanlig, såvidt jeg kan forstå. (Tester ikke etter eggløsning men får veldig tydelig eggløsningsslim i dagene før.)

Anonymkode: 7348f...356

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun de gangene eggløsning var forsinket. Tempet, så hadde full kontroll, og gjennom mine 7 år som prøver kom alltid mensen 15 dager etter eggløsning, med unntak av noen kjemiske graviditeter (svak positiv test), der den var 1-3 dager forsinket. 

Anonymkode: a114b...5f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hoppet over mensen en måned et par ganger. Jeg har vanligvis syklus på 26-29 dager, og det gikk ca. dobbelt så mange dager mellom. Jeg brukte ikke prevensjon, men hadde hverken kjæreste eller sex, så jeg visste at jeg ikke var gravid. Men jeg hadde ikke noe oversikt over eggløsning heller, den var nok veldig forsinket eller fraværende de gangene dette skjedde. Jeg la merke til det fordi jeg fulgte med på syklusen i en app for å vite omtrent når mensen kom.

Anonymkode: c281a...319

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hoppet over mensen en gang, og var forsinket i over to uker en annen gang. Ikke gravid noen av gangene :) 

Anonymkode: 44091...efd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gikk 12 dager over en gang. Negative tester, og mens kom den 13 dagen

Anonymkode: 65cb8...4c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange svar! 
kroppen er et merkelig apparat🤪

jeg får smøre meg med tålmodighet.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Takk for mange svar! 
kroppen er et merkelig apparat🤪

jeg får smøre meg med tålmodighet.

-ts

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Okei, nå er jeg 3 uker på overtid her. Må jo være at jeg ikke har hatt eggløsning i det heletatt. Men kan jeg begynne å ta el tester nå? Eller er ikke det noe vits? 

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Har gått over 2 uker over uten at jeg har vært gravid.. 😔 Prøvd i over 1 år nå.. 

Kanskje du burde dra til gynekolog for å få sjekket det opp? 

Anonymkode: 395c7...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...