AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Jeg lurer litt på om mannen din gjør noe for deg (av eget initiativ) og hvor lenge dere har vært sammen? Tenker på når dere har jubileum, noe ekstra i hverdagen, bursdager eller for å vise at de setter pris på deg? Hjelper de til like mye i huset? Med barna? Vi har vært sammen i 10 år. Ikke en eneste oppmerksomhet når vi hadde 10 års jubileum - ikke ett ord. Jeg står for det meste av husarbeidet (er dog hjemme fulltid), jeg gjør koselige ting for han i ny og ne osv. I tillegg til å lage god mat, tenne litt stearinlys, tappe oppi badekaret til han, rydde og vaske før helgen, vaske klærne hans...... Jeg måtte fortelle han at jeg hadde satt pris på litt oppmerksomhet eller et koselig kort til bursdagene min. Han gjør aldri noe ekstra i hverdagen. Føler meg ikke satt pris på. Sånn var det ikke før. Så lurer litt på hva som er normalt? Anonymkode: b30e5...e33 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Min koser meg på føttene nesten hver dag, ofte 1-3 timer av gangen, han henter og kjører meg om jeg trenger, handler ofte, og da også betaler, betaler ferier, turer, aktiviteter. Kjøper gaver til ofte 2-5000 kr pr jul eller bursdag. Tar oppvask, vasker klær, går med hunden. Han betaler meg også hver mnd med autotrekk for at jeg vasker bad og gulv. Han skifter på senga, tar av klesvask og legger på plass. Kjøper ofte helgesnacks til meg, men også midt i uka, betaler hver takeaway, henter mat. Lager middag Anonymkode: 200e7...68c 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min koser meg på føttene nesten hver dag, ofte 1-3 timer av gangen, han henter og kjører meg om jeg trenger, handler ofte, og da også betaler, betaler ferier, turer, aktiviteter. Kjøper gaver til ofte 2-5000 kr pr jul eller bursdag. Tar oppvask, vasker klær, går med hunden. Han betaler meg også hver mnd med autotrekk for at jeg vasker bad og gulv. Han skifter på senga, tar av klesvask og legger på plass. Kjøper ofte helgesnacks til meg, men også midt i uka, betaler hver takeaway, henter mat. Lager middag Anonymkode: 200e7...68c Så koselig 🥰 Kan jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen? Ts Anonymkode: b30e5...e33 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så koselig 🥰 Kan jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen? Ts Anonymkode: b30e5...e33 3 år 😁 ja han er veldig snill! Anonymkode: 200e7...68c 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Min mann er ikke så god på overraskelser eller gaver, så der pleier jeg å hjelpe han litt. I hverdagen gjør han alt for at jeg og barna skal ha det bra. Jeg vet han hadde gått til verdens ende for meg, noe som er en god følelse. Han vasker hus, lager mat og forteller meg mange ganger om dagen hvor fin han synes jeg er. Med barna er han omtenksom, tilstede og veldig leken. Gaver betyr så lite når hverdagen er så bra! Anonymkode: a6614...e45 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Møttes for 1,5 år siden. Han koser med beina mine hver dag når vi ligger på sofaen og ser film/serie, lager mat til meg, kjøper fine gaver til jul og bursdag, masserer meg, kjøper meg brusen min fra butikken, kysser meg på kinnet om morgenen, spanderer middag på restaurant. Han er generelt veldig raus og snill Anonymkode: 566e6...35d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 Han bestilte tur til Barcelona da vi hadde 10 års bryllupsdag. Hadde ordnet barnevakt for hele langhelga og snakket med sjefen min for å ordne meg fri, så da vi sto opp den torsdagen sa han bare "Pakk kofferten, for du skal ikke på jobb i dag". Han tar sin del, og vel så det, av husarbeidet og ungene. Han er en veldig snill og tålmodig mann. Anonymkode: 3d9e7...c86 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #8 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min mann er ikke så god på overraskelser eller gaver, så der pleier jeg å hjelpe han litt. I hverdagen gjør han alt for at jeg og barna skal ha det bra. Jeg vet han hadde gått til verdens ende for meg, noe som er en god følelse. Han vasker hus, lager mat og forteller meg mange ganger om dagen hvor fin han synes jeg er. Med barna er han omtenksom, tilstede og veldig leken. Gaver betyr så lite når hverdagen er så bra! Anonymkode: a6614...e45 Må legge til her at vi har felles konto og romslig økonomi. Jeg kjøper meg stort sett det jeg ønsker meg likevel😅 Anonymkode: a6614...e45
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #9 Skrevet 17. juli 2021 Handler, lager mat, baker brød, vasker klær... og så bruker han enormt med tid på å massere meg. Han kjøper med ting han vet jeg liker flere ganger i uka. Henter og leverer barna. Lar meg hvile og sove. Anonymkode: b0f3e...1ac 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #10 Skrevet 17. juli 2021 Vi har vært sammen i 9 år. Han lager det jeg ønsker av mat, koser med meg, masserer meg. Setter meg først, er alltid snill og kjærlig. Jeg er student med lav inntekt, han betaler for alt jeg ønsker meg. Veldig opptatt av at jeg skal ha det bra. Jeg vet at jeg er veldig heldig, men han har sine negative sider også. Feks at han ikke klarer å gjennomføre ting, drikker litt for mye øl og han kunne blitt flinkere på husarbeid. Men de positive sidene veier opp for de negative 😊 Anonymkode: 0a449...a6e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #11 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han bestilte tur til Barcelona da vi hadde 10 års bryllupsdag. Hadde ordnet barnevakt for hele langhelga og snakket med sjefen min for å ordne meg fri, så da vi sto opp den torsdagen sa han bare "Pakk kofferten, for du skal ikke på jobb i dag". Han tar sin del, og vel så det, av husarbeidet og ungene. Han er en veldig snill og tålmodig mann. Anonymkode: 3d9e7...c86 Åhh, så snilt 🥰 Skikkelig fin overraskelse. Nesten så jeg drømmer meg bort litt. ----- Det har blitt sånn de siste 5 årene. Før fikk jeg overraskelser, oppmerksomhet utenom det hverdagslige, stelte i stand koselig ting osv. Handler ikke om å få gaver, men å føle meg verdsatt som person, og verdsatt for alt jeg gjør for han. Det kan være så mye annet enn gaver. Han er utrolig snill og god, men føles ut som han har sluttet å verdsette meg 😔 Ts Anonymkode: b30e5...e33
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #12 Skrevet 17. juli 2021 Min går tur med hunden hver morgen så jeg får sove lenge. Tar med barn og hund på hytta en helg i ny og ne så jeg kan slappe av. Betaler alle utgifter og legger seg ikke borti hva jeg gjør med mine penger. Har med ferdig middag fra favorittrestauranten min én gang i uka. Spanderer kjærestetur en gang i året . Vasker bilen min når den er skitten. Men jeg gjør alt av husarbeid, handling og matlaging. Vært sammen i over 25 år. Anonymkode: e578d...660 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #13 Skrevet 17. juli 2021 Min mann gjør alt for meg, og behandler meg som en princesse. Har vært gift I 12 år og har nydelige smarte barn. Han gir barna våre gode bad og skifter bleier på minste, vasker hus og steller opp med god mat. kjøper fine gaver til meg, gir meg deilige massasjer og tar kjempe godt vare på både meg og barna. Han tar meg med på Turer alt fra spania til afrika😍❤ respekterer meg og barna, og verdsetter oss. Han er verdens beste mann og far. Anonymkode: e1bc9...dda 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #14 Skrevet 17. juli 2021 Han gjør så mye for meg. Jeg er kronisk syk. Han lager mat til oss, han holder styr på huset vårt. Klipper plen. Handler mat. Og han gjør det uten å klage, for han vet det ikke er min feil at jeg er syk. Han lar meg få hvilen jeg trenger, i håpet om at jeg en dag blir bedre (vi håper begge). Han overrasker meg med gaver til jubileer, og kommer av og til hjem med roser. Gaver og overraskelser er ikke viktig for meg da, for meg er det viktigere med nærhet og tid sammen, og det vet han. Han prioriterer oss. Han lager god mat, han sørger alltid for at jeg har det bra, han setter meg først. Vært sammen i 5 år og er gift. Han er fantastisk ❤️ Anonymkode: de217...47d
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #15 Skrevet 17. juli 2021 Min mann stryker meg på ryggen hver dag og forteller meg ofte at han elsker meg og hva som gjør at jeg er en så bra dame. Han vasker klær, gulv, kjøkken og bad, og gjør alt jeg synes er ekkelt, som å rense sluk og vifte, fjerne spindelvev, vaske ekle steder det er vanskelig å komme til osv. Han handler selv om han hater det, og deler alltid pengene sine med meg. ++ Anonymkode: 92b22...9bb
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #16 Skrevet 17. juli 2021 Vi har vært sammen i fem år. Samboer har en tendens til å ta meg for gitt, dessverre. Jeg gjør alt i huset, utenfor huset, mest med barnet og står for alt av handling til hele husholdningen(mat, klær etc). Og jeg lar det skurre og gå. Men når han en gang i ny og ned ser hvor sliten jeg er, hvor mye jeg faktisk gjør, så tar han seg kraftig sammen, hjelper til, sier han er takknemlig og noen ganger får jeg tilogmed blomster. For hver gang han får opp øynene for hvor mye jeg gjør for familien AS, så blir han bittelitt bedre. Håpet er at vi en dag har 50/50 på det meste. Jeg ville uansett ikke byttet han ut. Jeg kan bli steike forbanna, være trist og lei, men han er fantastisk selv om han er en latsabb. Han gir meg mye glede i hverdagen, mye kjærlighet og kunnskap. Anonymkode: 6ac2f...849 1
Gjest Rååååsa Skrevet 17. juli 2021 #17 Skrevet 17. juli 2021 Min mann gjør ingenting på eget initiativ. Men han gjør alt jeg ber han om. Husarbeid, gaver, sex. Jeg synes det er fint slik. Jeg er dominant og han er lat. Perfekt par.
Lill3My Skrevet 17. juli 2021 #18 Skrevet 17. juli 2021 Tar nesten alltid klesvask og oppvaskmaskin (jeg gjør imidlertid mest av øvrig husvask). Komplimenter og "jeg elsker deg" daglig. Kjøper gjerne med favoritt-tyggegummien eller brusen fra butikken når han handler. Lager ofte middag og gjerne også ting jeg vil ha. Han er også flink til å markere merkedager, ikke nødvendigvis med dyre og store gester, men alltid NOE som viser at han husket det og bryr seg. Har virkelig ikke noe å utsette
Adara Skrevet 17. juli 2021 #19 Skrevet 17. juli 2021 Rååååsa skrev (1 time siden): Min mann gjør ingenting på eget initiativ. Men han gjør alt jeg ber han om. Husarbeid, gaver, sex. Jeg synes det er fint slik. Jeg er dominant og han er lat. Perfekt par. Var litt lei meg når jeg leste gjennom svarene, men ditt svar hjalp. Han gjør som regel det jeg spør om 🥰 også sparer han det gode godteriet han vet jeg liker, det syntes jeg er fint! 3
Gjest Rååååsa Skrevet 17. juli 2021 #20 Skrevet 17. juli 2021 (endret) Adara skrev (36 minutter siden): Var litt lei meg når jeg leste gjennom svarene, men ditt svar hjalp. Han gjør som regel det jeg spør om 🥰 også sparer han det gode godteriet han vet jeg liker, det syntes jeg er fint! Nå smilte jeg - at han sparer på det gode godteriet til deg ❤️ Jeg kan ta et eksempel på gaver, jeg kan si: på bursdagen min år ønsker jeg meg ny rettetang. Og ei sjokoladekake. Og så vil jeg at vi skal kose oss litt ekstra😉 Bruk maks 1000,-. Før bare over fra gavekontoen. Jeg er bursdag denne datoen, det står på tavla. Så finner han ut hvilke tang som er best i test, snakker litt med søstra si om hva hun mener om merket. Han baker en kake med oppskrift han har fått av sin mor. Han pynter soverommet med duftlys og et fint teppe. Kanskje han bruker litt oljer. Eller andre ting jeg liker😉 Sånn blir det slik jeg ønsker meg. Han gjør det samme, forteller meg hva han ønsker (på oppfordring fra meg). På husarbeid sier jeg f.eks: kan du vaske badet i dag? Ja, ok sier han. I dag da eller? Ja, helst det. Om du ikke har tid nå så bare gjør det før mor di kommer. Endret 17. juli 2021 av Rååååsa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå