Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud jeg har kommet opp i en absurd situasjon jeg aldri så komme 😳

Jeg har et barn med en fyr som jeg hadde et kortvarig forhold med. Det var et lite arbeidsuhell 😉 Han har minimal kontakt med barnet vårt og meg, men vi er masse kontakt med hans foreldre, søsken og tantebarn. Broren hans har to barn han er alene med, så vi møtes ofte og finner på ting sammen. Det er helt supert og barna har stor glede av hverandre. I år er vi på ferie med dem + besteforeldre. Det har vært så fine dager og vi kommer så godt overens 😊 Helt utrolig egentlig, at vi kan ha det så hyggelig. 
Jeg har kjent litt på en spenning mellom broren til bf og meg den siste tiden. Vi klemmer ofte, tuller og ler og har dype samtaler. Føler vi forstår hverandre så godt. Alt føles så riktig når vi er sammen. I går kveld ble vi sittende oppe lenge etter at barn og besteforeldre la seg. Det var helt nydelig ute og så god stemning. Vi satt inntil hverandre og endte opp med å kysse. Det føltes helt magisk. Han sa han har følelser for meg og har hatt det lenge. Jeg innrømmet at jeg hadde det samme. Men vi ble enige om å være veldig forsiktige. Vi vil jo ikke ødelegge noe for barna og resten av familien. Jeg får så mange tanker i hodet av dette.

Har du noen innspill? Er det helt håpløst å bli sammen med broren til barnefar?

Anonymkode: 8bc49...9b6

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var en litt absurd situasjon ja, tenkt om dere får barn, så blir barna søskenbarn til sine egne halvsøsken😅😂

Jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort i en sånn situasjon. Kanskje snakket med moren til barnefar om dere har et greit forhold? Det hadde jo vært kjipt om du hadde blitt presset ut av familien fordi du forelsket deg i feil fyr.

Anonymkode: e4fbc...115

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelle barn blir søskenbarn OG søsken 🧐 Personlig hadde jeg aldri blitt sammen med broren til barnefaren, såpass kontroll har jeg på følelsene mine. Kan ikke se for meg at barnefaren godtar det heller??

Men you do you. Yolo

Anonymkode: 103d0...0ed

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dr.Phil neste.......

Anonymkode: 20650...8c1

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Har du så snever smak i gutter at du må gå på nærmeste familie? Finnes det ikke noen som ligner en annen plass? Bare så du slipper å ha barn med brødre, mener jeg. 😳

Anonymkode: 103d0...0ed

• Liker 9
Skrevet

Tenk på barnet ditt før deg selv så blir vel svaret åpenbart for deg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det kjærlighet så får dere det til å fungere

Anonymkode: 2b647...d1e

• Liker 15
Skrevet

Dere bør trø varsomt, at barna er søskenbarn og at evt fellesbarn ville blitt søsken og søskenbarn spiller ingen rolle.

Hvordan reaksjonen når far til ditt barn og foreldrene/besteforeldrene får vite om det blir er noe annet. Hvor inderlig skyr barnefar deg og barnet? Vil han aldri kunne delta i familieselskap om du er der som brorens nye dame?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Herregud jeg har kommet opp i en absurd situasjon jeg aldri så komme 😳

Jeg har et barn med en fyr som jeg hadde et kortvarig forhold med. Det var et lite arbeidsuhell 😉 Han har minimal kontakt med barnet vårt og meg, men vi er masse kontakt med hans foreldre, søsken og tantebarn. Broren hans har to barn han er alene med, så vi møtes ofte og finner på ting sammen. Det er helt supert og barna har stor glede av hverandre. I år er vi på ferie med dem + besteforeldre. Det har vært så fine dager og vi kommer så godt overens 😊 Helt utrolig egentlig, at vi kan ha det så hyggelig. 
Jeg har kjent litt på en spenning mellom broren til bf og meg den siste tiden. Vi klemmer ofte, tuller og ler og har dype samtaler. Føler vi forstår hverandre så godt. Alt føles så riktig når vi er sammen. I går kveld ble vi sittende oppe lenge etter at barn og besteforeldre la seg. Det var helt nydelig ute og så god stemning. Vi satt inntil hverandre og endte opp med å kysse. Det føltes helt magisk. Han sa han har følelser for meg og har hatt det lenge. Jeg innrømmet at jeg hadde det samme. Men vi ble enige om å være veldig forsiktige. Vi vil jo ikke ødelegge noe for barna og resten av familien. Jeg får så mange tanker i hodet av dette.

Har du noen innspill? Er det helt håpløst å bli sammen med broren til barnefar?

Anonymkode: 8bc49...9b6

Arbeidsuhell at dere hadde sex? Hva jobber dere som og hvordan kan det ha seg at du skrevet og hans penis skled inn i din skjede, attpåtil såpass mye friksjon at han fikk sædavgang inni deg?

Imponerende

Anonymkode: aa23f...197

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker han bør snakke med familien sin her. Si til dem at han har følelser for deg og at han håper det er gjensidig og hva de tenker om at han og du hadde blitt et par. Ta det rolig og ikke avsløre noe før dere vethvor landet ligger. Blir det for mye konflikt av det og barna blir skadelidende er det ikke verdt det.

Ellers tenker jeg det høres ut som en fin fyr og tenker at han tilfeldigvis er broren til bf ikke burde spille noen rolle for deres følelser for hverandre.

Anonymkode: 659c8...a71

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo som tatt ut av en såpeopera....  han blir jo både onkel og stefar til barnet ditt. 

Anonymkode: 66f04...126

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Arbeidsuhell at dere hadde sex? Hva jobber dere som og hvordan kan det ha seg at du skrevet og hans penis skled inn i din skjede, attpåtil såpass mye friksjon at han fikk sædavgang inni deg?

Imponerende

Anonymkode: aa23f...197

Lol, måtte le av denne.

Anonymkode: 00277...f67

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk halvsøsken som også er mine fettere og kusiner, tenk lenger enn dere to, det er fanske jævlig situasjon.

Anonymkode: ba60f...746

• Liker 1
Skrevet

Nei. 

Det blir for komplisert.

Det kan potensielt ødelegge ditt forhold til resten av familien. Hvis/når forelskelsen er borte og dere skiller lag, blir forholdet ditt med resten av familien fortsatt ødelagt. 

Men hvis dere begge er SÅ innstilt på å være et par, er det HAN som må ta en prat med sine foreldre uten å involvere deg. At HAN har følelser for deg og ikke du for ham. At han ønsker å gjøre deg oppmerksom på sine følelser. Slik kjenner han temperaturen i familien og hvor det bærer, hva hans foreldre mener, osv. 

Men i utgangspunktet - stort, stort rødt flagg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Drev litt på med en langt ut i slekta til barnefar her og bare det ble utrolig mye drama. Anbefaler å la det være.

Anonymkode: aaf3e...74c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Nei. Nei. 

Nei. 

Anonymkode: cb8d6...c85

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, herregud!! Dette blir bare kaos! Skal du harve over resten av slekta også, når det ikke funker mellom deg og broren til barnefaren🙈🙈 Tenk nå på barnet ditt!!

Anonymkode: f6b66...0ca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dr.Phil neste.......

Anonymkode: 20650...8c1

Neinei, den arrogante klysa der burde ikke få lov å hjelpe folk 😜

Men ts, synes du det høres lurt ut å bli sammen med onkelen til barna dine? 

Anonymkode: 496c3...551

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes han bør sjekke stemningen i familien før dere gjør noe offentlig. Dersom de godtar at han har følelser for deg, sier jeg kjør på😀 (men ta det rolig). 💕

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to brødre som har vært gift med samme dame. Men begge barna er med min ene bror (første ekteskap) slik at trøbbel med hvem som er søsken og fettere/kusiner ikke er noe problem. Siste ekteskapet har vart i mange år, og jeg vet de har det godt. 

Anonymkode: c11a0...ec0

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...