Gå til innhold

Hva slags kjøkkenmaskin er du veldig glad for at du har?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i smoothieblenderen min, den lille typen derman bare blender direkte i glasset man drikker av. Bruker den til både smoothie og iskaffe. 

Anonymkode: e4d7e...ae6

Videoannonse
Annonse
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg er veldig glad i blenderen med glassbeholder som jeg bruker til å kjøre supper jevne.

Også veldig glad i kaffekvernen min.

AnonymBruker
Skrevet

Stavmikseren med stor beholder. Et kjøkken uten stavmikser er ikke et kjøkken

Anonymkode: 6c756...2a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker også stavmikser med tilbehør. Elsker at jeg kan hakke alt mulig i begeret. Har sluttet helt med store maskiner. Jeg er også glad for mikro med riskoker. Og vannkoker selvsagt.

Anonymkode: ff464...8dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke så mye duppeditter, men har et ikke elektrisk kjøkkenredskap jeg mener er undervurdert. Det gode gammeldagse rivjernet. Det kan rive på flere måter, tar liten plass, og er lett å gjøre rent :) 

Ellers liker jeg stavmikseren godt. Den gjør mange ting litt enklere å tilberede.

Anonymkode: 9ca0d...bd1

Skrevet

Veldig glad i min stavmixer og min gode gamle Kenwood Major.

• Liker 3
Skrevet

Vannkoker og stavmixer

AnonymBruker
Skrevet

Kaffetrakter! 

Og ikke minst kenwooden min som fikser alt fra brøddeig via pølser til smootie 😊

Og vaffeljernet mitt 

Anonymkode: 2dc85...198

AnonymBruker
Skrevet

Kenwooden min, og kjøkkenmaskinen min som kan kutte alt. Jeg er helt avhengig av begge for å kunne lage mat, og ved hjelp av dem kan jeg fortsatt bake og lage mat iblant :) (jeg er kronisk syk og har ikke mulighet til å bruke mye kraft på å kutte ting og røre sammen ting).

Anonymkode: 33421...160

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En 30 år gammel food processor fra Braun og en veldig bra Philips stavmixer m/ tilbehør 😊  (Jeg har hatt den største kjøkkenmaskinen til Kenwood og en stor og dyr blender, men begge sto bare og tok opp plass så de har jeg gitt bort).

Anonymkode: 27772...766

Skrevet

Ankarsrummen min og den elektriske espressokannen fra Bialetti. 

AnonymBruker
Skrevet

Philips airfryer, Crockpot, Kenwood med tilleggsutstyr, Bamix stavmikser, Philips helautomatisk kaffemaskin, vannkoker med regulerbar temperatur. 

Bruker forsåvidt Bamix til å lage smoothies rett i glasset. 

Anonymkode: 3907d...dbe

AnonymBruker
Skrevet

Juice centrifugen min, jeg er kronisk syk med manglende matlyst så det er utrolig deilig å kunne lage juice av næringsrike grønnsaker og frukt til de dagene jeg ikke orker å spise så mye. 

Anonymkode: 25105...610

AnonymBruker
Skrevet

Bosch kjøkkenmaskin. Brødbakinga går på 1-2-3

Anonymkode: 34ef0...388

AnonymBruker
Skrevet

Glemte slow cooker og airfyer. Det hjelper virkelig på. Særlig på dårlige dager.

Anonymkode: ff464...8dd

Skrevet

Jeg har en kjøkkenmaskin (sånn med visp og deigkrok og sånn) og en foodprocessor med seks forskjellige blader, rasper og kniver til.
Bruker kjøkkenmaskinen mest, den er helt gull. Foodprocessoren bruker jeg bare når jeg skal ha folk på besøk til måltider, for da trenger jeg vesentlig større kvanta enn når jeg lager mat til meg og HrMinya.

Vi har også en sånn smoothie/milkshake greie som jeg tror jeg bare har brukt et par ganger. Den står på toppen av overskapene og samler støv.

Jeg kunne tenkt meg en airfryer og en mandolin, men ellers klarer jeg meg med det jeg har.

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er veldig glad i smoothieblenderen min, den lille typen derman bare blender direkte i glasset man drikker av. Bruker den til både smoothie og iskaffe. 

Anonymkode: e4d7e...ae6

Assistent Ankarum eller hva den nå heter. Kan brukers til absolutt alt og går aldri i stykker. Er også glad i bamix stavmikser.

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Philips airfryer, Crockpot, Kenwood med tilleggsutstyr, Bamix stavmikser, Philips helautomatisk kaffemaskin, vannkoker med regulerbar temperatur. 

Bruker forsåvidt Bamix til å lage smoothies rett i glasset. 

Anonymkode: 3907d...dbe

Jeg og ! :) 

Skrevet

Har knøttliten kjøkken så har ikke plass til noe særlig til maskiner. Hadde jeg hatt plass, så hadde jeg hatt alle 😄bruker vannkokeren hver dag og den har hold koken i over ti år. Elektrisk håndvisp har også kommet inn handy. 

Skrevet

Jeg så at noen hadde nevnt vannkoker, den bruker jeg nesten daglig og jeg hadde ikke tenkt over at det strengt talt er en "kjøkkenmaskin" 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...