AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Først vil jeg gratulerer til alle dere som fikk studieplass🌺 Jeg har også søkt men kom ikke inn, dessverre😔 det står at jeg ikke er kvalifisert. Jeg har sendt inn alle de nødvendige dokumentasjoner, og for sikkerhetsskyld så ringte jeg til saksbehandler og spurte om det var noe som "manglet". Saksbehandleren sa at jeg hadde lastet opp alt som trengs, og det ser ut som jeg blir kvalifisert.. Men som sagt ble ikke kvalifisert. Hva kan jeg gjøre? Hjelper det om jeg ringer? Er så skuffa😔 Anonymkode: dcde1...f05
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Først vil jeg gratulerer til alle dere som fikk studieplass🌺 Jeg har også søkt men kom ikke inn, dessverre😔 det står at jeg ikke er kvalifisert. Jeg har sendt inn alle de nødvendige dokumentasjoner, og for sikkerhetsskyld så ringte jeg til saksbehandler og spurte om det var noe som "manglet". Saksbehandleren sa at jeg hadde lastet opp alt som trengs, og det ser ut som jeg blir kvalifisert.. Men som sagt ble ikke kvalifisert. Hva kan jeg gjøre? Hjelper det om jeg ringer? Er så skuffa😔 Anonymkode: dcde1...f05 Du må gå igjennom opptakskravene på nytt og finne ut hva årsaken til at du ikke er kvalifisert er. Ja du bør absolutt ringe dem til uken. Anonymkode: 13248...865 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må gå igjennom opptakskravene på nytt og finne ut hva årsaken til at du ikke er kvalifisert er. Ja du bør absolutt ringe dem til uken. Anonymkode: 13248...865 Takk for svar. Sitter med en klump i magen😢 om jeg hadde vært nr. 2000 på venteliste hadde ikke jeg reagert, men det å ikke bli kvalifisert.. 😔 Anonymkode: dcde1...f05 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Høres ut som du kan ha søkt på noe som krever spesielle fag eller har karakterkrav. Feks noen studier har lav poenggrense men krever matte r1 eller r2 med karakter 4. Noen studier har opptaksprøver, politi, dans, musikk o.l. Om du bare hadde hatt for lavt snitt ville du fått en ventelisteplass. Anonymkode: f7fd5...bd9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres ut som du kan ha søkt på noe som krever spesielle fag eller har karakterkrav. Feks noen studier har lav poenggrense men krever matte r1 eller r2 med karakter 4. Noen studier har opptaksprøver, politi, dans, musikk o.l. Om du bare hadde hatt for lavt snitt ville du fått en ventelisteplass. Anonymkode: f7fd5...bd9 Jeg har søkt Sosialt arbeid og bhglærer. Det er ingen spesielle fag elle karekterkrav som trengs. Anonymkode: dcde1...f05
MapleSirup Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har søkt Sosialt arbeid og bhglærer. Det er ingen spesielle fag elle karekterkrav som trengs. Anonymkode: dcde1...f05 Nei, det er jo ikke det. Er vitnemålet ditt komplett?
MapleSirup Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 Søker du på 23/5 uten å ha vedlagt tjenestebevis? Evt søkte du ViD deltid e.l?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #9 Skrevet 17. juli 2021 Send Mail og ring studiestedene og hør! Lykke til 🌸 Anonymkode: 7ad54...9e6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #10 Skrevet 17. juli 2021 Da mangler du kanskje generell studiekompetanse? En jeg kjenner manglet bare historie av fag, og tok det som privatist, men viste seg at han måtte ha mer matte for å få vitnemål siden det ikke var reform 94 mer. Nå vet ikke jeg om man kan laste opp kun kompetansebevis på so, prøver bare å komme med forslag. Håper du forteller oss hva som skjedde når du vet Anonymkode: f7fd5...bd9
MapleSirup Skrevet 17. juli 2021 #11 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Da mangler du kanskje generell studiekompetanse? En jeg kjenner manglet bare historie av fag, og tok det som privatist, men viste seg at han måtte ha mer matte for å få vitnemål siden det ikke var reform 94 mer. Nå vet ikke jeg om man kan laste opp kun kompetansebevis på so, prøver bare å komme med forslag. Håper du forteller oss hva som skjedde når du vet Anonymkode: f7fd5...bd9 Bilde av kompetansebevis holder😊
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #12 Skrevet 17. juli 2021 Tusen takk for svar. Som sagt saksbehandleren gikk gjennom alt det jeg hadde sendt og sa at "alt var på plass". Det er nok derfor jeg ble overrasket. Skal ringe på mandag. 🌺 Anonymkode: dcde1...f05
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #13 Skrevet 17. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Tusen takk for svar. Som sagt saksbehandleren gikk gjennom alt det jeg hadde sendt og sa at "alt var på plass". Det er nok derfor jeg ble overrasket. Skal ringe på mandag. 🌺 Anonymkode: dcde1...f05 Om du har søkt sosialt arbeid deltid i Oslo trenger man også arbeidserfaring innenfor området. Kan det være det? Anonymkode: 102a3...7c4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #14 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Om du har søkt sosialt arbeid deltid i Oslo trenger man også arbeidserfaring innenfor området. Kan det være det? Anonymkode: 102a3...7c4 Nei, jeg søkt i Trondheim. Har også god arbeidserfaring innenfor området. Vet virkelig ikke hva som mangler.. Håper jeg får svar til uka. Anonymkode: dcde1...f05
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #15 Skrevet 17. juli 2021 Jeg er i samme situasjon og har også søkt i Trondheim. Det står at jeg mangler avgangsvitnemål, men den er lastet opp for lenge siden. Og jeg dobbeltsjekket så mange ganger at alt stemte før 1. Juli. Anonymkode: 06e02...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå