AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Del Skrevet 17. juli 2021 Jeg ser at flere gjør dette på Youtube, og det hadde jo vært fantastisk å spare så mye penger. Noen av dere som gjør dette? Anonymkode: 9feef...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Del Skrevet 17. juli 2021 Hvordan skal det fungere? Lyspærene parres med senderen,og Ikea har sitt innebygde system, Philip Hue har sitt. Anonymkode: f34fc...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. juli 2021 #3 Del Skrevet 17. juli 2021 Men Philips Hue sin bridge takler etter sigende IKEA sine pærer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Del Skrevet 17. juli 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan skal det fungere? Lyspærene parres med senderen,og Ikea har sitt innebygde system, Philip Hue har sitt. Anonymkode: f34fc...ba2 Begge bruker vel zigbee som er et åpent system som er vanlig å bruke i "smarte hjem". Anonymkode: 1cef2...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #5 Del Skrevet 18. juli 2021 Cata skrev (12 timer siden): Men Philips Hue sin bridge takler etter sigende IKEA sine pærer også. Ja, nemlig. Lurer bare på om Philips har tenkt å gjøre noe med dette, og om det plutselig ikke virker lenger... Anonymkode: 9feef...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #6 Del Skrevet 19. juli 2021 Ingen? Anonymkode: 9feef...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 19. juli 2021 #7 Del Skrevet 19. juli 2021 Det går, men du kan hende du må prøve et par ganger før den vil pare. Men, jeg tror Hue har bedre levetid enn IKEAs pærer, jeg har ikke hatt feil på noen av HUE kompoentene så langt, men en av IKEA-pærene er døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #8 Del Skrevet 20. juli 2021 strapaziert skrev (20 timer siden): Det går, men du kan hende du må prøve et par ganger før den vil pare. Men, jeg tror Hue har bedre levetid enn IKEAs pærer, jeg har ikke hatt feil på noen av HUE kompoentene så langt, men en av IKEA-pærene er døde. Takk! Men må jeg ha Ikea gateway eller holder det med Philips bridge som jeg allerede har? Anonymkode: 9feef...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 20. juli 2021 #9 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk! Men må jeg ha Ikea gateway eller holder det med Philips bridge som jeg allerede har? Anonymkode: 9feef...308 Det holder med Hue hub'en. Det eneste jeg har fra IKEA er noen pærer/lamper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå