Anonyyym121 Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 (endret) . Endret 17. juli 2021 av Anonyyym121
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Først og fremst, når dere ikke bruker prevensjon så burde det kanskje ikke være den største overraskelsen at du kan bli gravid. Det er et sjansespill dere lekte. Jeg tenker at det beste er at du lytter til deg selv. Som hovedregel jeg har sagt til meg selv at om jeg havner i den situasjonen selv en gang, og er usikker. Så skal jeg beholde. Det er fordi jeg tenker at det er enklere å angre på en abort, enn på en fødsel. I tillegg tenker vi ofte i dag at vi er så unge, men biologisk sett er vi ikke det. 21 år er egentlig ikke tidlig å få barn, det er helt perfekt for kroppene våre. Det er samfunnet rundt oss, som presser oss til å få barn senere og senere. Det kommer til å orden seg uansett hva du velger ❤️ Bosituasjon og alt kan ordnes, om dere bestemmer dere for å få barnet. Angrer på at jeg ikke fikk barn tidligere selv, og jeg er ikke sååå mye eldre enn deg egentlig. Tiden går fort, og det passer jo egentlig aldri å få barn. Noen ganger må man bare hoppe i det. Anonymkode: 2e9f6...c81 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Anonyyym121 skrev (5 minutter siden): Jeg (21år) og typen (27år) møttes for første gang for ca 7mnd siden. Vi har begge en stabil inntekt, han har fast jobb, jeg er vikar. jeg er usikker på hva jeg vil, han vil beholde og er sikker på at vi kommer til å klare det. Men jeg er fortsatt usikker. Vi bor ikke på samme plass, men vi begge kan flytte på oss. Syns ikke selv at min unge alder har noe å si, da jeg alltid har vært voksen og selvstendig. Føler meg også ferdig med mye tull og festing Hva er det viktigste jeg skal tenke på, når jeg skal bestemme meg for enten det ene, eller det andre. Dette var ikke planlagt, men vi hadde snakket en del om det, og jeg gikk ikke på prevensjon Men herregud, da! Om du ikke ønsker barn riktig enda, hvorfor bruker du ikke prevensjon?! Du kan ikke seriøst mene at du vurderer abort, når du har gjort null og niks for å forhindre det? Du er ikke mye voksen og selvstendig når du ikke gidder å bruke prevensjon. Heller særdeles umoden. Anonymkode: 18ecc...009 4
Anonyyym121 Skrevet 17. juli 2021 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Endret 17. juli 2021 av Anonyyym121
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Det der er ikke #karen. Det er fakta. Du skjønner vel at det er et sjansespill selv om du er klar over syklusen din? Sædceller kan leve i flere dager i skjeden etter ubeskyttet sex. Dette burde du faktisk tenkt nøyere over før dere valgte å ha ubeskyttet sex. Hvorfor kun bruke kondom på "de risikable" dagene? Barn er livsendrende. Dere har heller ikke vært sammen så lenge. Du burde tenke over en situasjon der du evt. blir alene med barnet. Er du klar for det? Mange alenemødre klarer seg helt utmerket, men det er jo utvilsomt tøft. Dessuten kan jeg ikke si meg enig i at dere har stabil inntekt når du er vikar. Når det er sagt, kan det hende at dette går kjempefint. Det er mange som får barn i tidlig 20-årene, og selv om dere ikke har vært sammen i mange år, trenger ikke det være noe negativt. Det er bare greit å tenke over disse tingene. Anonymkode: 3c46c...c71
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Personlig hadde jeg tatt abort. Var ikke klar for barn da jeg var 21. Ville oppleve verden, bo i andre land, rundt å møte nye mennesker. Leve spontant. Utvikle meg faglig og få en god jobb. Det siste jeg kunne tenke meg å bruke tid på var bleier og omgangssyke i BHG. Anonymkode: f9326...7bd
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 Hadde også tatt abort også hadde jeg begynt på prevensjon. Anonymkode: 2515c...246
Perelandra Skrevet 19. juli 2021 #8 Skrevet 19. juli 2021 Tråden stenges da trådstarter har valgt å slette hovedinnlegget og tittel på tråden. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg