Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, vi elsker alle babyene våre, og synes de er de søteste i verden 💕 Tenkte derfor vi kunne ha en tråd om ting babyene deres gjør som DU synes er ekstra nydelig. 

Hva er det med gullklumpen som gjør at hjertet ditt hamrer ekstra mye? 😊

Jeg kan begynne. Gutten min på fire måneder pleier noen ganger å gråte. Når jeg tar ham opp, klamrer han seg fast med begge armene rundt halsen min og klemmer til. Da roer han seg💕

Han liker også å sutte på haka mi 💕

Anonymkode: 0c247...228

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

5mnd her. Ekstra søt når hun sover med åpen munn, ser ut som om hun sover ekstra godt.

Noen ganger når hun smiler så hever hun øyebryna og liksom sperrer opp øynene, da er hun ekstra blid og kontaktsøkende. 

Når hun våkner og bare ligger og hvisker for seg selv en stund før hun gir beskjed om at hun skal ha mat.

Anonymkode: 51ebd...a59

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

8 mnd.

Når hun smiler i søvne når jeg kiler henne litt på morningen.

Når hun tar tak i fjeset mitt og utforsker det med neve, munn og øyne. Ser at hun virkelig SER på meg.

Når hun roper etter pappen sin for oppmerksomhet og gliser storfornøyd når han ser på henne og tuller.

💕

Anonymkode: 4a4bf...bcf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herlig 😍❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

5mnd her. Ekstra søt når hun sover med åpen munn, ser ut som om hun sover ekstra godt.

Noen ganger når hun smiler så hever hun øyebryna og liksom sperrer opp øynene, da er hun ekstra blid og kontaktsøkende. 

Når hun våkner og bare ligger og hvisker for seg selv en stund før hun gir beskjed om at hun skal ha mat.

De skal ikke egentlig sove med åpen munn, du burde sjekke for stramt tungebånd osv. 

Anonymkode: d627f...aae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når de sover på magen med rumpa høyt i været. 😍 (Når de er store nok til å snu seg selv, selvfølgelig).

Anonymkode: fe53d...524

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

De skal ikke egentlig sove med åpen munn, du burde sjekke for stramt tungebånd osv. 

Hm, visste ikke at det er sammenheng der. Det er ikke hver gang da. Barnelegen sa tungebåndet var litt stramt, men de ville ikke klippe siden ammingen går greit🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Babyen min er 4 mnd. Hun gjør ingenting som får hjertet mitt til å sprekke ut "glitter og kjærlighet". Venter enda på at morskjærligheten skal komme. 

Misunner virkelig dere som har fått den.

Anonymkode: c9be1...67e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Babyen min er 4 mnd. Hun gjør ingenting som får hjertet mitt til å sprekke ut "glitter og kjærlighet". Venter enda på at morskjærligheten skal komme. 

Det vil den nok❤️ gi det tid og kos deg med henne. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Den kom nå nylig for meg. Og fortsatt er det mest i sånne små glimt, ikke noe voldsomme og overveldende greier. Det kan visst ta tid. Håper du får kjenne på det snart :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- Dette var det første halvåret eller så. Måten han alltid skvatt ved å hive begge armene i været når vi kjørte vognen over dørkarmer, traff en hump, til og med i den dypeste søvn. Holdt på å dåne hver gang 😍😂

- De søte ansiktsuttrykkene hans når han sover. Smil, furteleppe, bekymret, redd, gjerne med litt latter eller klynkelyd

- Når han ligger med rumpa høyt opp i været

- Han lager ofte sånn søt lyd når han sutter på smokken sin. Sånn «gaja gaja gaja gaja» med den søte stemmen sin. Gjør det enda og det er så skjønt 😭

Anonymkode: a83ed...e4b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja og så rynker han alltid på nesen når han smiler sånn skikkelig 😍 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

- Dette var det første halvåret eller så. Måten han alltid skvatt ved å hive begge armene i været når vi kjørte vognen over dørkarmer, traff en hump, til og med i den dypeste søvn. Holdt på å dåne hver gang 😍😂

- De søte ansiktsuttrykkene hans når han sover. Smil, furteleppe, bekymret, redd, gjerne med litt latter eller klynkelyd

- Når han ligger med rumpa høyt opp i været

- Han lager ofte sånn søt lyd når han sutter på smokken sin. Sånn «gaja gaja gaja gaja» med den søte stemmen sin. Gjør det enda og det er så skjønt 😭

😍😍😍

AnonymBruker
Skrevet

3 mnd. Smilet npr hun våkner etter en lur. Så glad, og kun fordi jeg sier "hei" 

Når jeg løfter henne opp etter en hvil og hun strutter ut med rompa og krøller seg sammen som en nyfødt❤️

Anonymkode: c3c8d...adc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 19.16):

Hm, visste ikke at det er sammenheng der. Det er ikke hver gang da. Barnelegen sa tungebåndet var litt stramt, men de ville ikke klippe siden ammingen går greit🤷‍♀️

Ja... Bare vær obs på at det kan følge andre problemer med stramt tungebånd. De burde ha lukket munn og tungen opp i ganen når de sover for riktig utvikling av overkjeve. Lukk munnen når du ser den er åpen ved å dra haka litt ned og så opp. Fins gruppe på fb for stramt tungebånd hvis du ønsker et sted å lese/spørre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja... Bare vær obs på at det kan følge andre problemer med stramt tungebånd. De burde ha lukket munn og tungen opp i ganen når de sover for riktig utvikling av overkjeve. Lukk munnen når du ser den er åpen ved å dra haka litt ned og så opp. Fins gruppe på fb for stramt tungebånd hvis du ønsker et sted å lese/spørre. 

AVSPORING

Anonymkode: c2148...bf2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

1 år ♥️

Når han sutrer å stirrer med vidåpne øyne. Ser ut som verden har rast sammen i blikket hans. Da smelter mammahjertet. Da må vi ha en god kosestund noe han elsker. 

På morningen når han står oppreist i sprinkelsengen med verdens største glis når han ser meg. 

Å alle de gode klemmene 🥺 De små armene som holder rundt meg.

Han er en liten skøyer, så han er ekstra kjønn når han gjør noe som han egentlig vet han ikke har lov til for så å komme bort til meg å fnise 😄. Lille luringen vet hvordan han skal få mammahjertet til å smelte. 

Når han var enda mindre lagde han ofte sånne godlyder når han fikk smokken sin. Nynnet litt etc. Skikkelige koselyder ♥️

Anonymkode: b9080...e5f

• Liker 1
Skrevet

Vår er 9 mnd. Her er de gangene han smelter mamma hjertet oftest:

- han sitter feks på fanget mitt, tar den ene armen bak nakken min på en måte og lener seg ekstra godt inntil meg for å gi meg klem/kos.

- når han lager smaske/kysselyder. De kommer av at han suger en del på tenna sine, men lydene er så søte... spes hvis han ser mot deg samtidig. Da ser det ut som han gir meg små kyss..

- når han ser meg komme for å ta han ut av senga hans på morgen. Det er stort glis over hele han så fort han ser meg.

- når han sover på magen med rumpa opp i været.

- når han krabber etter meg der jeg går stort sett. På bad, kjøkken, kontor etc. Han følger stort sett etter. (Av og til hadde det kanskje vært deilig å få gått på do alene men)

- når han har den lange samtalen med baby snakk sammen med deg, og han smiler bare du smiler til han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Før de blir 3 mnd? Ingenting. Bare mas og jobb.

Anonymkode: a4f21...3ad

AnonymBruker
Skrevet

Så herlig å lese ❤️💕 man blir så forelsket i de små. Sønnen min pleier å sove med en hånd over ansiktet😅💕 

De er skjønne hele tiden i alle aldre 💞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...