AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Det gjelder ikke alle menn her inne, men veldig mange (jeg tror de fleste). De skriver at kvinner er dumme, feite, hjelpeløse, stygge, horer, kjedelige osv... Hva får de ut av det? Anonymkode: 40a9c...f33 3
SaraLynn Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Jeg tror ikke det er så mange, men noen gjengangere bare. De har vel personlige problemer, vil jeg tro. Ellers ville de ikke vært så besatte av å skrive stygge ting om kvinner her på kvinneguiden. I det virkelige liv er de aller fleste menn flotte, gode og stødige har jeg inntrykk av. Så jeg velger å tro at de som henger her inne og spyr ut av seg diverse meninger om kvinner gjør det fordi de er veldig fulle av selvforakt og komplekser. Og da føler de at det hjelper dem om de greier å få kvinner til å føle seg dårlige, så det er det de prøver på tror jeg. Det de skriver reflekterer sikkert ofte det de selv har komplekser for. Slik at han kan heve egen selvfølelse med å overføre noe helt konkret over på kvinner, slik at det er de som er «problemet» og ikke han selv. («Kvinner over 170 cm er stygge», da er han sikkert ganske liten selv osv) 10
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Det er ikke akkurat et representativt utvalg menn her inne. Er vel mer utskudda. Anonymkode: 621d2...352 7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Det er ungdommer som kjeder seg i sommerferien. Anonymkode: 9f264...c1b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Oppmerksomhet, selv om den er negativt så blir de i hvertfall lagt merke til av kvinner. Men som faktisk har kvinner i livet sitt skrive ikkje sånt. Anonymkode: 1afdd...c93 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er ungdommer som kjeder seg i sommerferien. Anonymkode: 9f264...c1b Det er jo ikke bare om sommeren disse trådene blir opprettet. Det er året rundt. Anonymkode: 40a9c...f33 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #8 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Oppmerksomhet, selv om den er negativt så blir de i hvertfall lagt merke til av kvinner. Men som faktisk har kvinner i livet sitt skrive ikkje sånt. Anonymkode: 1afdd...c93 Veldig godt poeng. For det er alltid liksom en viss desperasjon over det, selv om de prøver å virke ovenpå. Det merker man på hvor stygge kommentarene er, liksom alltid over kanten i forhold til hva en normal person ville funnet på å sagt. Så man hører at det er en slags trist panikk inni der et sted. «Hallo se meg, hør meg, bry dere!!!» Og ja, de har nok ikke kvinner i livet sitt på ekte. Derfor det desperate behovet for å føle at de har en form for interaksjon med kvinner her inne. Samtidig som de får ut aggresjonen mot dem. To fluer i èn smekk. Anonymkode: e6e25...2af 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #9 Skrevet 17. juli 2021 Tipper de liker å provosere og kverulere som underholdning. Er nok menn som ikke er helt i vater. Anonymkode: 45af3...191 6
Sinsiew Skrevet 17. juli 2021 #10 Skrevet 17. juli 2021 Fordi de syns det er veldig moro å se hvor provosert mange blir. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #11 Skrevet 17. juli 2021 Det er enda flere kvinner som snakker stygt om menn. Anonymkode: 4f009...8e9 1
Gjest ABM Skrevet 17. juli 2021 #12 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er ikke akkurat et representativt utvalg menn her inne. Er vel mer utskudda. Anonymkode: 621d2...352 Ho,ho,ho, jo man takker!!😂
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #13 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er enda flere kvinner som snakker stygt om menn. Anonymkode: 4f009...8e9 Det synes jeg ikke. Det er kun hvis noen har problemer i et forhold eller med daten. Ikke generelt på den måten som menn her driver på. Anonymkode: 40a9c...f33 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #14 Skrevet 17. juli 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Ho,ho,ho, jo man takker!!😂 Det gjelder ikke deg ☺️ Ser også menn her som heldigvis har et sunt forhold til kvinner. Anonymkode: 40a9c...f33 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #15 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er enda flere kvinner som snakker stygt om menn. Anonymkode: 4f009...8e9 Ser du ofte kvinner her skrive stygge ting om utseende, klær, verdi, vekt, alder, hud og hår på menn? Og hvor kvalme de blir av å se på dem? Anonymkode: e6e25...2af 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #16 Skrevet 17. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det synes jeg ikke. Det er kun hvis noen har problemer i et forhold eller med daten. Ikke generelt på den måten som menn her driver på. Anonymkode: 40a9c...f33 Man leser nok KG (og alt annet) med veldig subjektive øyne. Du legger veldig godt merke til det når noen skriver negativt om høye kvinner feks, mens du ikke legger merke til at det skrives negativt om lave menn. Mitt inntrykk av KG er at det kryr av mannehatere her. Som er veldig negative til menns utseende, kaller folk "bitter incel" etc Anonymkode: 4fe67...6b7 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #17 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man leser nok KG (og alt annet) med veldig subjektive øyne. Du legger veldig godt merke til det når noen skriver negativt om høye kvinner feks, mens du ikke legger merke til at det skrives negativt om lave menn. Mitt inntrykk av KG er at det kryr av mannehatere her. Som er veldig negative til menns utseende, kaller folk "bitter incel" etc Anonymkode: 4fe67...6b7 Jo, uten at jeg skal nevne brukernavn så ser jeg at det er noen kvinner her som helt opplagt hater menn også. Har reagert på det også når det er noe veldig stygt som blir skrevet. Men det er allikevel færre av dem enn motsatt. Anonymkode: 40a9c...f33 1
Gjest ABM Skrevet 17. juli 2021 #18 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det gjelder ikke deg ☺️ Ser også menn her som heldigvis har et sunt forhold til kvinner. Anonymkode: 40a9c...f33 Jo takker igjen! Kvinner burde ikke bry dere om sosiopatene som spyr dritt her inne... Meeen det gjør dessverre en del kvinner...Hør på meg isteden da..som elsker dere!!! 🙈🤭😂
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #19 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Man leser nok KG (og alt annet) med veldig subjektive øyne. Du legger veldig godt merke til det når noen skriver negativt om høye kvinner feks, mens du ikke legger merke til at det skrives negativt om lave menn. Mitt inntrykk av KG er at det kryr av mannehatere her. Som er veldig negative til menns utseende, kaller folk "bitter incel" etc Anonymkode: 4fe67...6b7 Man kaller jo de som da allerede har skrevet veldig stygge ting om kvinner for incel. Da snakker man også om den enkeltpersonen, ikke om menn generelt, eller «menn som er under 190 er stygge» f eks. Eller menn over 25 år, eller menn uten muskler, eller «bleike feite menn med ekkelt dissende fett» Og tror ikke jeg har sett noe sted at noen kvinner uoppfordret bare starter en tråd der de bare kommer med utsagn om menn sånn ut av det blå. Eller kanskje noe jeg har oversett, er åpen for at det er feil da. Har du link, hvis det finnes slike tråder? Anonymkode: e6e25...2af 3
SaraLynn Skrevet 17. juli 2021 #20 Skrevet 17. juli 2021 Synes forøvrig det er litt rart at menn som åpenbart virkelig hater kvinner er så opptatt av kvinner. For hvis de mener disse tingene som de skriver om kvinner så burde jo det være mer logisk å bare holde seg unna dem. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå