AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Rent hypotetisk, hvordan hadde ting vært da? Hvis kvinner hadde like lav standard som menn og kunne ha sex med hvem som helst, prøve seg åpenlyst på menn på gata og blitt kåt bare hun så et mannebein. En ting er sikkert; det hadde blitt færre ulykkelige og frustrerte menn. Færre selvmord blant menn. Mindre kriminalitet, voldtekt, drap. Seksuell frustrasjon hos kvinner eksisterer knapt, da de har alle muligheter for sex og forhold. Nesten alle menn MÅ være i et forhold for å få tilgang til sex. For å komme i et forhold må man ha masse å tilby. For å kun få sex trenger man bare være eksepsjonelt kjekk. Meningen med tråden er jeg syns det er trist at markedet er så skjevt. Jeg er genuint deprimert, frustrert og til tider suicidal pga ensomhet og aldri kunne føle nærhet og intimitet. Jeg hater å være bitter, men det er ekstremt vanskelig å ikke være det når man aldri er god nok. Og jeg er ikke stygg, etter min mening, men langt ifra noen klassisk kjekkas. Etter å ha sett på en singelgruppe på facebook registrerer jeg hvor forskjell det er i antall likes hvis noen skriver om seg selv og poster bilder. En kjekk fyr får kanskje 5-7 likes, mens damer i 50-åra får flere titalls likes. Det føles som et håpløst marked for oss menn, i alle fall mange av oss. Anonymkode: 7e75c...ff4 1
sicario Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Hva skjer med alle disse inceltrådene for tiden 🙄. Glem utseendet ditt. Jobb litt med personlighet og hvordan du ser på verden, så vil det «bli noe på deg» etter hvert. Om du faktisk er slik som du fremstår her, så er skal du jobbe hardt. 19
CorvusCorax Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Haff. Selv om du ikke har standard, så har menn flest det. Det er ikke noe enklere for kvinner enn menn. Og med den bitre-tonen og kvinnesynet så vil du neppe få noe napp i nærmeste fremtid. 12
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 2 minutter siden, sicario said: Hva skjer med alle disse inceltrådene for tiden 🙄. Glem utseendet ditt. Jobb litt med personlighet og hvordan du ser på verden, så vil det «bli noe på deg» etter hvert. Om du faktisk er slik som du fremstår her, så er skal du jobbe hardt. Incelfornærmelsene sitter løst her, tror du det hjelper en som allerede ligger nede? Anonymkode: cff25...9b5 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Jeg tror helt ærlig talt at det er en mye bedre løsning at menn får samme seksualmoral som kvinner, enn omvendt. Da blir det likt, gjør det ikke det? Anonymkode: 5e290...ff1 24
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg tror helt ærlig talt at det er en mye bedre løsning at menn får samme seksualmoral som kvinner, enn omvendt. Da blir det likt, gjør det ikke det? Anonymkode: 5e290...ff1 Helt enig, prisen på pikk må opp! Blir flau over mitt eget kjønn, de puler alt med puls. Ingen krav overhodet. Anonymkode: cff25...9b5 3
Hr. Aktiv Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rent hypotetisk, hvordan hadde ting vært da? Hvis kvinner hadde like lav standard som menn og kunne ha sex med hvem som helst, prøve seg åpenlyst på menn på gata og blitt kåt bare hun så et mannebein. En ting er sikkert; det hadde blitt færre ulykkelige og frustrerte menn. Færre selvmord blant menn. Mindre kriminalitet, voldtekt, drap. Seksuell frustrasjon hos kvinner eksisterer knapt, da de har alle muligheter for sex og forhold. Nesten alle menn MÅ være i et forhold for å få tilgang til sex. For å komme i et forhold må man ha masse å tilby. For å kun få sex trenger man bare være eksepsjonelt kjekk. Meningen med tråden er jeg syns det er trist at markedet er så skjevt. Jeg er genuint deprimert, frustrert og til tider suicidal pga ensomhet og aldri kunne føle nærhet og intimitet. Jeg hater å være bitter, men det er ekstremt vanskelig å ikke være det når man aldri er god nok. Og jeg er ikke stygg, etter min mening, men langt ifra noen klassisk kjekkas. Etter å ha sett på en singelgruppe på facebook registrerer jeg hvor forskjell det er i antall likes hvis noen skriver om seg selv og poster bilder. En kjekk fyr får kanskje 5-7 likes, mens damer i 50-åra får flere titalls likes. Det føles som et håpløst marked for oss menn, i alle fall mange av oss. Anonymkode: 7e75c...ff4 Hvis du leser trådene her inne ser du at standarden til damer er ennda lavere. De klarer å fremskaffe alle huleboere som finnes og aksepterer å leve sammen med dem som driver "terror". 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #8 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Incelfornærmelsene sitter løst her, tror du det hjelper en som allerede ligger nede? Anonymkode: cff25...9b5 Det er slik KG er. Anonymkode: 7e75c...ff4 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #9 Skrevet 17. juli 2021 Da hadde vi aldri utviklet språk, hehe. Anonymkode: c840e...b63 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #10 Skrevet 17. juli 2021 De mennene jeg har hatt forhold med har i alle fall høye standarder. De er kjekke, intelligente, sjarmerende, morsomme og snille. De har alle (3 stykker) hatt høy utdannelse, vært svært flinke i jobben sin, men også omsorgsfulle og gode partnere. De har nok alle tre vært menn mange kvinner hatt vært interesserte i. Bare et tips om noe å streve etter, ts. Snill, sjarmerende, morsom, småfrekk, omsorgsfull er kvaliteter man kan jobbe med. Pen og intelligent er jo vanskeligere, men det finnes ekstremt mange bra menn med lavere utdannelse og gjennomsnittlig utseende også. Jeg bor i et område med mange småbarnsfamilier, og her kryr det av gjennomsnittlige menn med ok koner og et par barn. De er også hyggelige og ser lykkelige ut. Anonymkode: 57562...038 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #11 Skrevet 17. juli 2021 sicario skrev (10 minutter siden): Hva skjer med alle disse inceltrådene for tiden 🙄. Glem utseendet ditt. Jobb litt med personlighet og hvordan du ser på verden, så vil det «bli noe på deg» etter hvert. Om du faktisk er slik som du fremstår her, så er skal du jobbe hardt. CorvusCorax skrev (8 minutter siden): Haff. Selv om du ikke har standard, så har menn flest det. Det er ikke noe enklere for kvinner enn menn. Og med den bitre-tonen og kvinnesynet så vil du neppe få noe napp i nærmeste fremtid. Jeg er ikke ute etter kun sex. Veldig lett å si at man skal jobbe med personlighet. Tror dere jeg er negativ og bitter utad mot kvinner? Nei, så klart ikke. Men utallige avslag og nedturer har ført meg til en slik tankegang. Dere ser også glatt over av jeg skriver jeg er deprimert +++ pga dette. Jeg er kun en bitter incel i deres øyne, men det er uinteressant hvorfor det har blitt slik. Hadde dere kjent meg, hadde dere beskrevet meg som den stille, rolige fyren, med mye humor og alltid høflig. Anonymkode: 7e75c...ff4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #12 Skrevet 17. juli 2021 13 minutter siden, CorvusCorax said: Det er ikke noe enklere for kvinner enn menn. Akkurat det blir for dumt da Anonymkode: 8338c...995 2
Hr. Aktiv Skrevet 17. juli 2021 #13 Skrevet 17. juli 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): Haff. Selv om du ikke har standard, så har menn flest det. Det er ikke noe enklere for kvinner enn menn. Og med den bitre-tonen og kvinnesynet så vil du neppe få noe napp i nærmeste fremtid. Grunnen til at det ikke er enklere for damer er at dere nesten aldri tar det første steget. Dere sitter på gjerdet og venter til at den "rette" kommer forbi. Greit forklart her:
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #14 Skrevet 17. juli 2021 Da hadde vi fortsatt hatt primitiv teknologi. Hva skulle motivert menn til å ta tøffe valg og tjene bra? Anonymkode: c1e9c...482 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #15 Skrevet 17. juli 2021 Hvor er det du leter etter jenter da, ts? På nettet eller ute på byen? Er du flink til å flørte? Anonymkode: f1492...818
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #16 Skrevet 17. juli 2021 sicario skrev (3 timer siden): Hva skjer med alle disse inceltrådene for tiden 🙄. Glem utseendet ditt. Jobb litt med personlighet og hvordan du ser på verden, så vil det «bli noe på deg» etter hvert. Om du faktisk er slik som du fremstår her, så er skal du jobbe hardt. Jeg synes ikke dette er helt incel da. Han snakker åpent om ensomhet og sier ikke noe direkte stygt om kvinner. Forslaget om at kvinner bør begynne å ligge mer og ha lavere standard er kanskje litt feilslått, enig der. Men her er jo noen virkelig batshit crazy incels her på forumet da, føler ikke han her er som dem. Anonymkode: e3213...9af 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #17 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Rent hypotetisk, hvordan hadde ting vært da? Hvis kvinner hadde like lav standard som menn og kunne ha sex med hvem som helst, prøve seg åpenlyst på menn på gata og blitt kåt bare hun så et mannebein. En ting er sikkert; det hadde blitt færre ulykkelige og frustrerte menn. Færre selvmord blant menn. Mindre kriminalitet, voldtekt, drap. Seksuell frustrasjon hos kvinner eksisterer knapt, da de har alle muligheter for sex og forhold. Nesten alle menn MÅ være i et forhold for å få tilgang til sex. For å komme i et forhold må man ha masse å tilby. For å kun få sex trenger man bare være eksepsjonelt kjekk. Meningen med tråden er jeg syns det er trist at markedet er så skjevt. Jeg er genuint deprimert, frustrert og til tider suicidal pga ensomhet og aldri kunne føle nærhet og intimitet. Jeg hater å være bitter, men det er ekstremt vanskelig å ikke være det når man aldri er god nok. Og jeg er ikke stygg, etter min mening, men langt ifra noen klassisk kjekkas. Etter å ha sett på en singelgruppe på facebook registrerer jeg hvor forskjell det er i antall likes hvis noen skriver om seg selv og poster bilder. En kjekk fyr får kanskje 5-7 likes, mens damer i 50-åra får flere titalls likes. Det føles som et håpløst marked for oss menn, i alle fall mange av oss. Anonymkode: 7e75c...ff4 Veldig mange kvinner ønsker et forhold foran bare sex. Selv sier jeg nei til bare sex, fordi jeg takler ikke det psykisk, og slik er det også for veldig mange kvinner. Blant menn er det nok flere som kun ønsker sex. Det å ha sex med en slik mann ville gjort at jeg følte meg dårlig og ikke bra nok. Derfor er det helt naturlig å ønske et forhold. Å ignorere at man heller ønsker forhold, ville gjort at mange kvinner hadde hatt det vondt. Det er vanskelig for meg å forstå hvorfor enkelte menn synes livet er vanskelig på grunn av at de ikke har uforpliktende sex. Det er jo andre ting å fokusere på også, og jeg har aldri skjønt det fokuset om at alt må handle om hele tiden å ha sex. I alle fall ville ikke jeg blitt sammen med noen som var såpass opphengt i det som dette, eller noen som så på det som et marked slik du gjør. Jeg tror at hvis du ikke alt har gjort det, så er det lurt å innse at ting er som de er for en grunn. Mange kvinner vil ikke ha sex med hvem som helst fordi de ikke vil, og det er ikke noe du får gjort noe med, eller bør prøve å gjøre noe med. At folk får slippe å ligge med folk de ikke vil det med er utelukkende en bra ting, for uønsket sex kan gjøre noen mer vondt psykisk enn det enkelte klarer å skjønne. Derfor er tanker som dette noe man bør prøve å legge fra seg. Det kan være kjipt å føle at andre er flinkere enn seg eller oppnår mer av det man ønsker seg selv, selvfølgelig, men det kommer ikke noe godt ut av å prøve å endre på hva kvinner skal gjøre, når kvinner gjør sine beslutninger basert på hva som føles best for seg. Om du har det vanskelig, snakk med noen, prøv en psykolog, prøv på bearbeide dine følelser, etc... Dette snakket om et "håpløst market" gir ikke så veldig mye mening synes jeg. Anonymkode: 03899...5f7 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #18 Skrevet 17. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (3 timer siden): Grunnen til at det ikke er enklere for damer er at dere nesten aldri tar det første steget. Dere sitter på gjerdet og venter til at den "rette" kommer forbi. Greit forklart her: Jeg så på den videoen nå, og fikk en liten aha-opplevelse. Jeg trodde dette med å ta kontakt med damer var "innebygd" i menn og at det var noe dere alle lett gjorde. Men sånn er det altså ikke. Jeg trodde ikke det var så mange menn som aldri tør å ta kontakt med en kvinne de ser og som de liker. Kanskje jenter bør bli flinkere til å holde øyekontakten litt, sende en smil og kanskje et blunk? Og på den måten oppmuntre mannen til å ta det første skrittet? Anonymkode: 13196...cd7 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #19 Skrevet 17. juli 2021 anbefaler kognitiv terapi. dette handler jo om hva du tenker om deg selv, og hvordan du ser på ditt liv som et problem. kontkakt rask psykisk helse i kommunen. Anonymkode: c3551...515 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #20 Skrevet 17. juli 2021 En feil sutremenn gjør er å gå etter de peneste når de selv ser ut som nøkken. Hvis dere jekker ned kravene og ser dere damer i deres liga så kan det gå bra. Anonymkode: 2d96c...93a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå